asento! 48 vihjettä, 47 osumaa ja 1 ohi. vihjeeni osuu siis 98% todennäköisyydellä. on se aika kova prosentti.
viimeksi naureskeltiin palstan lukijoiden kanssa kun pojat tykitti chicagoa jonka jälkeen mä scouttasin edmontonin ja otettiin todella hyvät rahat ulos.
kai mä olen palstan ykkönen. tuskin kukaan muu hakee jatkuvasti huippukertoimella varustettuja tulikuumia kohteita 98% osumisprosentilla. ei kai..
tänään katseet käännetään mun uusimpaan tulikuumaan scouttiin.
Vancouver - Minnesota 2 moneyline kertoimella 3.10
Vancouver on surkea kotijoukkue, Minnesota on todella kuuma.
kysyttäviä ei varmastikaan ole? rahat sotalle.
skapparin tulikuuma scouttaus
skappari 85
9
129
Vastaukset
- ^harri^^
lapulle ehdottomasti.
- kalle7777777
lapulle koska 98%
- taavetti 22
lapulle, koska sun vihjeet osuu aina.
- hessu 588
lapulle
- mikkki hiiiri
asento napsahti ja kohde meni lapulle!
- gilbsu
tulin just raflasta ja on ihan hirvee nälkä! onko skapparilla ehdottaa jotain hyvää suuhunpantavaa? mites olis sellainen 6 tuuman nahkanaula? i wanna ride the bolony pony, oh yeah!
- markku xy
kiitos tästä tulikuumasta hausta
- Reiska45v
Skappari saanko nussia sua perseeseen niinkuin eilenkin?
- skapparin kaveri
älkää pelatko tätä - ei ole aito skappari joka postannu tän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069