Minkälainen muistikuva teille jäi siitä kerrasta, kun tulitte raskaaksi? Minkä ikäinen olit silloin?
Nautitteko siitä kerrasta mistä tulitte raskaaksi?
5
314
Vastaukset
- Tulevamamma:)
En nyt ihan ymmärtänyt kysymystäsi, tai sitä mihin sitä vertaistukea kaipaat? Olin 17, kun tulin raskaaksi ja nyt viikkoja 33.
- älysinkö oikeinn
jos tarkoitat yhdyntä kertaa niin en kyllä tiedä mistä kerrasta oon tullu raskaaks. seksiä ollu sen verran usein, ikää 21v :)
- siipirikko..
eipä raiskauksesta voi nauttia!!!
- eräskin mielipide*!!
nää teinit on vaan kännissä antaneet ja pitäneet vahinkoäpäränsä jota kutsuvat sitten "toivotuksi lapseksi"...
monilata teiniäideiltä olen saanut vastaukseksi jos olen kysynyt miten lapsi on alkunsa saanut että;"vahingossa, oltiin vähän juotu ja silleen...,ehkäisy unohtui, jätin pillerin ottamatta kun en halunnut erota, saa paremmat tuet kuin kouluttautuessa jne"..ei nuo koskaan sen LAPSEN PARASTA ajattele, itseään vain.
tuollainen käytös nuorelta naiselta olisi tietyissä maissa ERITTÄIN HÄPEÄLLISTÄ ja vaatisi jopa kunniamurhan toteuttamista koska häpeä olisi liian suuri kestää perheelle..mutta suomi on suomi ja täällähän ei vanhemmat nykypäivänä kasvata äpäröitään... - pienenpojanäiti
Vaikka ei tarkoituksella tuota lasta tehty, se ei tarkoita sitä etteikö lasta voi rakastaa kun tietää hänen tulostaan! kaikki ovat olleet ainakin minun raskautumisestani ja miehestäni hyvin ylpeitä vaikka ikää minulla on vasta 18v ja miehellä 21v.
Itse kyllä ajattelen lapsen parasta. Olin 17v kun pieni sai alkunsa, mutta täytin siitä viikon päästä 18v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826