Hannan piisintekijät

Raz

Voisiko joku ihana ihminen, joka omistaa Hannan albumin listata tänne piisit ja niiden tekijät. Siis säveltäjät ja sanoittajat. Kiitos jo etukäteen sinulle, joka vaivaudut sen tekemään.

4

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumankjauta

mulla on sellanen kutina että Petri Munckilla olis jotakin tekemistä Hannan biisien kanssa, mutta jos se on totta niin sehän selittääkin että miksi ne on niin kökköjä

• Miia

Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..

• masie
        Miia kirjoitti:

Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..

Joitakin Ruotsalaisia sekä Norjalaisia biisin tekijöitä. En tiedä nimiä, mutta eiköhän ne levyn kansista löydy.
        Risto Asikaisen käsialaa on kuulemma Love's Run Over Me, joka ainakin minun silmissäni nostaa Asikaista biisin tekijänä. Biisi on kaikkea muuta mitä yleensä Asikaisen kynästä lähtee. Minulle ainakin toimii kybällä. Harmi vaan, että biisiä ei voi irrottaa sinkuksi. Ei taida olla kaikkein radio ystävällisin biisi. Mutta on se vaan ihanan kuulosta, kun Hanna panee parastaan. Laulaa niin, että tuntuu päässä ja varpaissa.

• Raz

Voisiko Hannan levyn omistaja ystävällisesti listat sen piisit ja niiden tekijät tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7557
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4017
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3556
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2941
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2692
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2451
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2424
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2389
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2135
    Aihe