Kasapäin pahennusta ihmisissä. Älyttömiä tutkintapyyntöjä. Suoranaista vääristelyä asioista. Valehtelua
Persujen saavutukset Kotkassa
6
73
Vastaukset
- dsfddafds
Hoitaisitte demarit asiat paremmin ja lain mukaisella tavalla, niin ei tarvisi kuormittaa muita virkamiehiä. Hyvä kun persut sanoo miten asiat on.
- tää on niin hyvä
Oletteko kuulleet sen vitsin kun: Kaksi viisasta ja rehellistä persua keskustelivat järkevästi politiikasta.
heh heh heh. - Demari soopaa
Tässä sitä taas ollaan ei mitään järkeä Demarin sohlailusta. No nehän on Paava Lipposen kasvatteja.
- Paavo Lippa
Pööögghr...ei mitää hätää!
- kurasuutarin lohi
Paavo Lippa kirjoitti:
Pööögghr...ei mitää hätää!
"Paavo Lippa"?
Reippaana kalamiehenä tiedän lipoista jotakin mutta tuo on minulle uusi tuttavuus koskien äreiden ja pahasti irvistävien uimataitoisten myrkkyhaukien kalastuksessa.
Kymin aseman päivystävä varastettujen uistimien myyjäkään ei asiaa tuntenut vaikka, sanojensa mukaan, "olen niin monta aittaa kollannut ja liitereihin murtautunut, että kyllä pitäis tietää..._...ostatko muutes moottorisahoja, niilläkin voi kalastaa", on ilmeinen ammattimies. - Persut vapauttaa
kurasuutarin lohi kirjoitti:
"Paavo Lippa"?
Reippaana kalamiehenä tiedän lipoista jotakin mutta tuo on minulle uusi tuttavuus koskien äreiden ja pahasti irvistävien uimataitoisten myrkkyhaukien kalastuksessa.
Kymin aseman päivystävä varastettujen uistimien myyjäkään ei asiaa tuntenut vaikka, sanojensa mukaan, "olen niin monta aittaa kollannut ja liitereihin murtautunut, että kyllä pitäis tietää..._...ostatko muutes moottorisahoja, niilläkin voi kalastaa", on ilmeinen ammattimies.Paras saavutus Persuilla täällä Kotkassa on se, että Demarit joutuvat vastaamaan kerrankin saamattomasta pakko politiikastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760