Minulla on kuuma seksisuhde seinänaapurin rouvaan. Olemme tapailleet aina kun olemme yhtäaikaa yksin kotona ja joskus vaikka toisen puolisokin on ollut kotosalla, tällöin kova ääninen rakastelu on ollut erittäin kiihottavaa kun tietää että se kuuluu omalle puolisolle. Tätä on jatkunut jo pari vuotta eikä viilentymistä suhteeseen näy vaikka välillä tuntuu että kolmas pyörä on liikaa mutta toisaalta tässä on se kielletyn hedelmän maku... Onko muita?
Naapurirakkautta
10
655
Vastaukset
- hoh hoh
ja ikä on ?
- for love
Itse olen 45 ja naapurin rouva 38.
- vmäinen naapuri
for love kirjoitti:
kaikki hyvä loppuu aikaan,,,kärähdätte vielä..Olenkin usein ajatellut käräyttää tiedät..ja sen taidan tehdäkin..loppuu sekin hauskuus..
- Tiedetään
for love kirjoitti:
12 a 2 ja 12 a 1
- kerro kerro
Tiedetään kirjoitti:
12 a 2 ja 12 a 1
Missä kaupungis?
- adele1204
vau.... varmaan tosi kiihottavaa.... oliskin naapurissa joku kiihkee mies ;)
- right?
uuuuu uuuuah uuaaa
mua kiihottaa kun mun mies nai naapuria seinän takana - get it?
right? kirjoitti:
uuuuu uuuuah uuaaa
mua kiihottaa kun mun mies nai naapuria seinän takanaihmisten itsekkyydellä ei mitään rajoja
- ei ole kivaa tiedoss
Toivottavasti puolisonne ei koskaan saa tietää tuota!
Järkyttävää ajatella, että olisi kuullut oman puolison rakastelevan jonkun toisen kanssa niin, että olisi itse sen kuullut. - Multa lähtisi järki.
Ja sanompa.. että se sattuu vielä siihen omaan nilkkaan - ja pahasti! - kuka muka uskoo
Tyhmä provo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760