Hei, kumpi kannataisi ostaa 2006 150tkm 19t€ vai 2008 175tkm 20t€. Tarkoitus ajella 4-5v ennen vaihtoa.
Audi A6 2006 vai 2008
6
226
Vastaukset
- pihatosta päivää
Bensaaa vai diisseliä....
millähän koneilla, millähän varusteluilla, millähän huoltohistorialla.
Mitä kuuluu rengassarjoille....
Jos kuoret vaan ratkaisevat ja rinkulat, niin toki uudempi herrajestas. - ..
2008 taitaa olla jo facelift malli, jos nyt oikein muistan. Itse ostaisin mahdollisimman uuden, kun noiden ajomäärät ovat aika lähellä toisiaan.
- new car
itse ostaisin tuolla hinnalla uuden auton,tosin sillä ei saa audia,mutta toisen merkin kuitenkin.ja uusi auto on kuitenkin aina uusi auto,takuineen päivineen.ja neljän-viiden vuoden päästä sen voi taas vaihtaa uuteen.
- vauhtisokeus
Onko takuita kilometreistä, eli onko Saksan uitto vai ihan Suomiautot.
Jotain eroa tai outoa autoissa on jos ikäero on kaksi vuotta ja hinnassa tonnin ero. Veikkaan tuoreemman olevat jobbarin uitto ja siihen ei pidä sekoaman.
Kerroppas autoista lisätietoja.- Joo, ei kai
parempaa kannata muutenkaan ostaa jos se ei ole kuin vähän kalliimpi. Siinä täytyy olla silloin jotain tosi hämärää. Näpit irti hus hus.
- järkiveto
Iso huolto 90 tkm:nm välein eli olisko 180 tkm kohdilla. Minä keskittyisin uudempaan ja tinkisin hinnan alennuksen tai sen ison huollon mukaan pakettiin.
Luulisi joskus uudemmasta hyvitettävän reilummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078