Turun sanomat oli keksinyt Peimarin kaupungin uudestaan. Uusi vakavarainen kaupunki syntyy yhdistämällä Paimio, Piikkiö ja Sauvo.
Mikähän pakko tämä temppu olisi tehdä, eiköhän nämä paikkakunnat ole jo riittävä köyhiä ja velkaisia ?
Peimarin kaupunki
6
131
Vastaukset
- Pete 54
Eivät ne vielä ole, siksi temppu tehdään.
- HJ 21
Miten Piikkö voidaan yhdistää vaikka se kuuluu Kaarinaan ?
- Epäileväinen Paimiosta
Virkkunen voi mitä vaan, porukkaa siirretään kuin ennen vanhaan Neuvostoliitossa. Mitä suurempi kunta sen suurempi palkka johtajilla ja niitä riittää enemmän.
Suunnitelmat tietysti loppuu kun hallitus kaatuu ja Väyrynen tulee presidentiksi.
- Paemiooo!
Paemiooo!
- Paimion parhaaksi
Tanskassa tehtiin takavuosina suuri kuntaremontti, yhdistäen pakolla kuntia todella suuriksi kokonaisuuksiksi. Nyt jälkikäteen on huomattu että kaikki meni pieleen: Palvelut keskittyivät suuriin taajamiin ja saatavuus heikkeni merkittävästi. Ajomatkat palveluihin pitenivät moninkertaisiksi ja jonot pitenivät.
Kaikki kallistui merkittävästi, mikään ei halventunut. Tietoa saa huonosti ja oma tuttu pormestari ei enää hoida asioita.
Koko maa taantuu muita Pohjoismaita nopeammin ja kunta uudistuksen toteuttajat menettävät kannatustaan todella nopeasti.
Siinä Virkkuselle mallia mitä perästä kuuluu, taidan äänestää Väyrystä että edes tämä hulluus saadaan lopetettua. - Paimion parhaaksi
Tanskassa tehtiin takavuosina suuri kuntaremontti, yhdistäen pakolla kuntia todella suuriksi kokonaisuuksiksi. Nyt jälkikäteen on huomattu että kaikki meni pieleen: Palvelut keskittyivät suuriin taajamiin ja saatavuus heikkeni merkittävästi. Ajomatkat palveluihin pitenivät moninkertaisiksi ja jonot pitenivät.
Kaikki kallistui merkittävästi, mikään ei halventunut. Tietoa saa huonosti ja oma tuttu pormestari ei enää hoida asioita.
Koko maa taantuu muita Pohjoismaita nopeammin ja kunta uudistuksen toteuttajat menettävät kannatustaan todella nopeasti.
Siinä Virkkuselle mallia mitä perästä kuuluu, taidan äänestää Väyrystä että edes tämä hulluus saadaan lopetettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683