Lieksa on Suomessa! Lieksalaiset miehet ovat Suomen älykkäintä joukkoa ja ne Lieksassa kasvaneet naiset, he ovat kauneinta mitä Suomessa voi tavata. Itse tunto meillä Lieksassa on kohdallaan! "Pankaapas paremmaksi!"
Missää se Lieksaa oon?
7
130
Vastaukset
- kolmesadasosaa
Joo tosi älykkäitä miehiä kun kaikki jotain helvetin juoppoja.
- trallalalla,,,
Noin sanoo alushousukauppias.
- myö mussukat
Kanta Lieksalaiset ovat 99% sti. älykästä, säädyllistä ja myös isänmaallisia hyö ovat. Työ muut ulkoa tulleet, ottakaa lusikka kauniiseen käteenne ja miettikää mitä te haluatte olla, vai ollakko vaan.
- viänänen näkymät.
Ja tuokaa manit Tuppukylään tullessain .
- missäkö kiek(s)a on
ajat kaunista rajaseutua etelästä itärajaa pitkin pohjoiseen ja kun tulet paikkaan missä aika on pysähtynyt ja sulkeutunut " juntti" tulee vastaan olet saapunut lieksaan
pieni vähemmistö edustaa nyky sivistystasoa ja niistäkin valtaosa asuu helsiingissä, espoossa ja vantaalla
ilomantsi lieksa ja muut pikkukylät ovat siinä rajaseudulla " savusaunoja"= sisäänlämpiäviä ja ihmisistä valtaosa on katkeria kateellisia ja selän takana puhujia ja siitä ei tarvitse tehdä tutkimusta olen muutaman vuoden työskennellyt keskuudessanne " susrajalla " ja nyt kun en millään muotoa saa mieleen sanarakennetta pilkunpaikka jne annan sinun korjata kirjoituksen - heh ja heh ja heh
missäkö heh ja heh
- pilkku
Kaikki ne jotka katsovat ylöspäin ovat Lieksalaisia ja ne jotka katsoo alati alas ovat muita ihmisiä. Ylöspäin katsovia nimitetään aina valon kansaksi!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954