Missää se Lieksaa oon?

artikla

Lieksa on Suomessa! Lieksalaiset miehet ovat Suomen älykkäintä joukkoa ja ne Lieksassa kasvaneet naiset, he ovat kauneinta mitä Suomessa voi tavata. Itse tunto meillä Lieksassa on kohdallaan! "Pankaapas paremmaksi!"

7

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmesadasosaa

Joo tosi älykkäitä miehiä kun kaikki jotain helvetin juoppoja.

• trallalalla,,,

Noin sanoo alushousukauppias.

• myö mussukat

Kanta Lieksalaiset ovat 99% sti. älykästä, säädyllistä ja myös isänmaallisia hyö ovat. Työ muut ulkoa tulleet, ottakaa lusikka kauniiseen käteenne ja miettikää mitä te haluatte olla, vai ollakko vaan.

• viänänen näkymät.

Ja tuokaa manit Tuppukylään tullessain .

• missäkö kiek(s)a on

ajat kaunista rajaseutua etelästä itärajaa pitkin pohjoiseen ja kun tulet paikkaan missä aika on pysähtynyt ja sulkeutunut " juntti" tulee vastaan olet saapunut lieksaan
      pieni vähemmistö edustaa nyky sivistystasoa ja niistäkin valtaosa asuu helsiingissä, espoossa ja vantaalla
      ilomantsi lieksa ja muut pikkukylät ovat siinä rajaseudulla " savusaunoja"= sisäänlämpiäviä ja ihmisistä valtaosa on katkeria kateellisia ja selän takana puhujia ja siitä ei tarvitse tehdä tutkimusta olen muutaman vuoden työskennellyt keskuudessanne " susrajalla " ja nyt kun en millään muotoa saa mieleen sanarakennetta pilkunpaikka jne annan sinun korjata kirjoituksen

• heh ja heh ja heh

missäkö heh ja heh

• pilkku

Kaikki ne jotka katsovat ylöspäin ovat Lieksalaisia ja ne jotka katsoo alati alas ovat muita ihmisiä. Ylöspäin katsovia nimitetään aina valon kansaksi!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen