mulla on ollut jo pitkään sellaisia inhottavia pakko ajatuksia itseni vahingoittamisesta, esim että että otan liikaa lääkkeitä, tai syön jotain haitallista.. mitä tämä on onko se vaan pakko oireita vai jotain vakavampaa kenties? oon tulossa hulluksi näitten järjettömien pakko mielteiden takia... auttaisikohan terapia, lääkitys ..
olenko hulluksi tulossa
4
302
Vastaukset
- Kaikki oukei!!
Heippa,
Tottakai terapia auttaa!
Kuulut siihen sukupolveen, jolla on erityisen paljon ongelmia.
(on joku tutkimus).
Kestä vain ja etsi apua!
Jotain on ja saat siitä selvää!
On tosiaan järisyttävää, että kaikkea sattuu ja nuoret ihmiset joutuvat kärsimään.
Kaikesta huolimatta, ota selvää, fiksaa ja siitä se!!- asdcsadf
Mä taas oon kuullu tai paremminki lukenu että vuoden -87 tuotanto ois oikee ongelmajengi: joka neljännellä rötösrekkari, vähän koulutusta ja paljon työttöminä,
pienehkö ikäluokka, laman raskaana kokeneet
- :)
älä mieti liikaa. ajatukset on inhottavia, mutta niihen löytyy apua, olen varma siitä.
pakko-ajatuksia.mulla on niitä välillä. välillä mä ajattelen
"ajatus on järjen vastainen, mutta hyväksyn sen, ajatus saa olla mulla"
sitten voi olla että siirrän sitä vaikka tunnilla eteenpäin ja kokeilen ottaa sen vastaan, se ajatus menettää voimansa, kun et anna sille valtaa vaan ohjailet sitä.et ruokia sitä sillä että pelkäät sitä, ja estätä sitä.Myönnät että pelkäät sitä, mutta samalla myönnät myös että se on turha ja se ajtus saa mennä, sä et tee sillä ajatuksella yhtään mitään.
sitten ku se kohtaus ei oo päällä kirjoitat vaik ylös niitä juttuja mitä normaali tilassa tunnet ja mitä ajattelet asiatsa.
tai jopa sillä hetkellä ku ajattelet niin kirjoitat sitä lausetta paperille.
itsehoito oppaitakin löytyy. kerrasta poikki, vapaaksi pakko-oireista. - JK
OLET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243817Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441922Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö361221- 721097
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251056Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41933Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733