sanotaan nyt heti, että olen itsekin töissä ja välillä on töitä tyyliin pitää olla heti valmis, mutta silloin pidän turpani kiinni ja keskityn hommaan, jotta saan sen valmiiksi.
Mutta - asiakaspalvelussa tuntuu nimenomaan kainuussa, enemmän kuin muualla, olevan tapana marmattaa kiirettää asiakkalle. Esimerkiksi tunnin ajavarauksessa asiakaspalvelija varittaa vartin, kuinka on niin hirveästi töitä..onko tarkoitus tehdä itsensä tärkeäksi? väärä tapa - minulle tämä marmatus kertoo laiskuudesta. Joskus aikoinaan työkaveri, joka tuli aikaisin töihin ja sitten kun itse tuli kahdeksaan, tuli tunniksi selän taakse kertomaan, kuinka piti tulla niin aikaisin.
Yhdessä paikassa taas aina kun soitti, joka ikisen soiton aikana asiakaspalvelija muisti kertoa, kuinka paljon on töitä. Helkkari, minua ei pätkääkään kiinnosta teidän työnne määrä, minua kiinnostaa vain että homma hoidetaan. jokainen kiireen valittamiseen käytetty minuutti on pois työn teosta. Marmattaminen on laiskan ja saamattoman ihmisen tapa. Työnantajienkin kannattaisi herätä, jotkut marmattajat ehtisivät hyvin tehdä hommansa työaikana, kun vaan lopettaisivat sen marmattamisen. Asiakkaalle marmattaminen on huona asiakaspalveua ja ehei, toisin kuin luulette, siitä ei tule ahkeraa ja osaavaa kuvaa, vaan sellainen ajatus, että toivottavasti tuo ei tule meidän työpaikallemme ikinä. no meillä saisi moiset marmattajat lähteä aika äkkiä koeaikana, omassa työpaikassani on fiksu työnantaja jota kiinnostaa tehty tulos, ei se, miten paljon maristaan.
Kajaanin työelämän kiireen marisijat
6
172
Vastaukset
- tiplu
Koskaan ei ole niin kiire että ettei joutais kertomaan
kuinka kiire onkaan. - Suu supussa
Kellokortti töihin ja töistä maksetaan tehtyjen töiden, ei puhuttujen töiden määrästä.
- viisas eläkeläinen
Onhan se hyvä että idiooteille on töitä.
- Kehumatta paras.
Tännekkö piti tulla kehumaan kuinka kova olet tekemään töitä? Yleensä tuollaiset itsensä kehujat on just niitä laiskimpia ja perseennuolijoita.
- mari mari
Teen töitä kunnes saan sen valmiiksi, jos se on kovaa työn tekoa, niin kertoo paljon kainuulaisesta asenteesta. Sehän on vain normaalia tahtia! Kainuulaiset on kyllä maan laiskimpia, mutta siksihän Kainuussa onkin niin paljon työttömyyttä ja köyhyyttä. Marmatetaan vaan ja odotetaan isoa työllistäjää, joka tulee hakemaan kotoa. Sitten kun joku töitä saa, marmatetaan että niitä on liikaa.
- U.D.GOLJATTI
PARAS OLLA TYÖTÖN, IHANA OLOTILA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914