Olen ihastunut erääseen aivan ihanaan jousimiesmieheen. Meillä on nyt juttu vielä aika aluillaan (tunnettu pari kuukautta) mutta ainakin minulla jo tunteet ovat heräilleet ja tämä joumies on parhaillaan varastamassa sydäntäni.
Itse olen erittäin avoin ja kerron yleensä tunteistani, ajatuksistani jne. Olenkin pohtinut, että onko jousimiehille tyypillistä olla vaitoinainen tunteistaan???
Tapailemani jousimies ei tunteistaan juurikaan puhu ja silloin kun puhuu, hän vain ikään kuin sivuaa aihetta ohimennen. Tyypillisenä kaksosena tämä on minulle täysin käsittämätöntä. Minulla ei ole aavistustakaan mitä hän todella tuntee minua kohtaan/tunteeko mitään.
Jousimiehistä minulla ei ole aikaisempaa kokemusta joten olen ihmeissäni. Jousimiehet, miten on? Kuinka helposti avaudutte ja puhutte tunteistanne?
jousimies ja tunteet
10
3470
Vastaukset
- jennie
Olen itse jousimies horoskoopiltani, ja voin kertoa ettæ yleensæ kerromme kaiken ja væhæn enemmænkin.. Se on siis yksi perusluonteemme iki-ihanista piirteistæ. Mutta kun kaikki olisikin niin yksinkertaista.
Henkiløn luonteeseen vaikuttavat ehkæpæ eniten aurinkomerkki (eli horoskooppimerkki), nouseva merkki ja kuumerkki. Jos vaikka miehesi nouseva merkki on rapu, en lainkaan ihmettele ongelmaasi. Tællæ merkillæ ei ole tapana kailottaa kaikkia asioitaan kovin herkæsti. Jos haluat ottaa selvææ miehesi tæhtikartan, niin seuraavassa hyvæ osoite: www.astrologiakeskus.fi ja sieltæ kartta ja pikatulkinta.
Itse olen vasta aloittelija tællæ saralla, mutta kehottaisin ottamaan muutaman horoskooppikirjan kauniiseen kæteesi ja imemææn kaiken mahdollisen tæstæ NIIN mielenkiintoisesta "huuhaasta". Yksi todella mahtava teos on seuraava: Aurinkomerkit ja kirjoittaja taisi olla Linda Goldman. Mutta kirjan løydæt joka tapauksessa pelkællæ teoksen nimellæ :)
Jennie- kaksosnainen
Tiedän kyllä ettei horoskooppeja kannata tulkita kritiikittä ja suhtaudun varauksella luonneanalyyseihinkin, koska ihmiset ovat loppujen lopuksi yksilöitä. Astrologia kiinnostaa minuakin, minäkin olen vielä aloittelija. =)
Niin silti ajattelinkin, ettei jousimiehet välttämättä kaikkein varautuneimpia ja sulkeituneimpia persoonia ole. (Mitä nyt olen juuri yleisiä luonnekuvauksia netissä lukenut)Ja siksi kummastelen kyseisen jousimiehen käytöstä. Mutta horoskoopit nyt eivät kuitenkaan selitä (läheskään) kaikkea.
Kaksosluonteelleni sopii kuitenkin hyvin, etten ihan helppoa ja yksiselitteistä miestä löytänyt. Ei ainakaan mielenkiinto sammu heti, kun mies on "salaperäinen" eikä kerro heti "rakastavansa minua tulisesti" tms. :)
Täytyy selvittää asiaa.. - Pallero
kaksosnainen kirjoitti:
Tiedän kyllä ettei horoskooppeja kannata tulkita kritiikittä ja suhtaudun varauksella luonneanalyyseihinkin, koska ihmiset ovat loppujen lopuksi yksilöitä. Astrologia kiinnostaa minuakin, minäkin olen vielä aloittelija. =)
Niin silti ajattelinkin, ettei jousimiehet välttämättä kaikkein varautuneimpia ja sulkeituneimpia persoonia ole. (Mitä nyt olen juuri yleisiä luonnekuvauksia netissä lukenut)Ja siksi kummastelen kyseisen jousimiehen käytöstä. Mutta horoskoopit nyt eivät kuitenkaan selitä (läheskään) kaikkea.
Kaksosluonteelleni sopii kuitenkin hyvin, etten ihan helppoa ja yksiselitteistä miestä löytänyt. Ei ainakaan mielenkiinto sammu heti, kun mies on "salaperäinen" eikä kerro heti "rakastavansa minua tulisesti" tms. :)
Täytyy selvittää asiaa..Olen jousimies-nainen ja seurustelen kaksosen kanssa (ihanin suhde mitä olen kokenut!). Pohdintasi kuullosti tutulta ;) Kumppanini on ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin, mutta se vaan on omalla kohdallani niin että näytän tunteeni mieluummin teoin, en jaksa spekuloida tunteistani koska sen pitäisi olla ilmeistä! Koen että se on turhauttavaa koska se, että haluan olla kultani kanssa, todistaa mielestäni että rakastan. Hän ei ole samaa mieltä, vaan haluaa varmistusta suullisesti - olen jo oppinut aika paljon. Auttaisi jos vaan sanot hänelle että sulle on tärkeää KUULLA se, koska todenäköisesti kumppanisi ei tajua että sanat ovat myös tärkeitä. Totta on että jouskarit on avoimia ja puhuu kaiken aikaa, mutta tunteista puhuminen vaatii kuitenkin enemmän syvällistä pohdintaa ja siihen monet jousimiehet ei välttämättä jaksa aina keskittyä tai vaan ei tajua että se on tärkeää. Joka tapauksessa koen että kaksoset on unelma-kumppani jousimiehelle ;) PALJON HAUSKAA
- kaksosnainen
Pallero kirjoitti:
Olen jousimies-nainen ja seurustelen kaksosen kanssa (ihanin suhde mitä olen kokenut!). Pohdintasi kuullosti tutulta ;) Kumppanini on ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin, mutta se vaan on omalla kohdallani niin että näytän tunteeni mieluummin teoin, en jaksa spekuloida tunteistani koska sen pitäisi olla ilmeistä! Koen että se on turhauttavaa koska se, että haluan olla kultani kanssa, todistaa mielestäni että rakastan. Hän ei ole samaa mieltä, vaan haluaa varmistusta suullisesti - olen jo oppinut aika paljon. Auttaisi jos vaan sanot hänelle että sulle on tärkeää KUULLA se, koska todenäköisesti kumppanisi ei tajua että sanat ovat myös tärkeitä. Totta on että jouskarit on avoimia ja puhuu kaiken aikaa, mutta tunteista puhuminen vaatii kuitenkin enemmän syvällistä pohdintaa ja siihen monet jousimiehet ei välttämättä jaksa aina keskittyä tai vaan ei tajua että se on tärkeää. Joka tapauksessa koen että kaksoset on unelma-kumppani jousimiehelle ;) PALJON HAUSKAA
Tuo sinun tilanteesi kuulosti hyvinkin tutulta. =) Kyseisen jousimiehen teot viittaavat kyllä siihen, että hän on erittäin kiinnostunut mutta kaipaan niitä sanoja. Välillä tuntuu, että hän pitää meitä jo pariskuntana (pieniä vihjeitä rivien välistä..) mutta olen epävarma, koska hän ei ole mitään suoraan sanonut.
Ja totta on sekin, että muuten hän on avoin ja puhuu paljon. Hän on kertonut uskomattoman paljon itsestään, menneisyydestään, perheestään jne. Ainoa mitä kaipaan on juuri se tunteiluosuus, koska tunnen, että tarvitsen juuri "vahvistuksen" hänen tunteistaan suullisesti.
Meillä on ollut vielä sellainen juttu, että olen välillä vähän liiankin analyyttinen ja saatan tulkita hänen sanojaan väärin, koska se nyt vain kuuluu luonteeseeni, että analysoin asioita. Jos hän esimerkiksi sanoo, että "asia on X" saatan jollakin ihmeen kummalla tulkita, että "Asia ei olekaan X vaan Y". =)
Mutta uskomattoman upeaa meidänkin yhdessäolo on ja tunnen kyllä, että jousimies olisi minulle sopiva kumppani, vaikka nyt olenkin kummastellut tätä tunteiden "piilottelua". =) - jousineito
Pallero kirjoitti:
Olen jousimies-nainen ja seurustelen kaksosen kanssa (ihanin suhde mitä olen kokenut!). Pohdintasi kuullosti tutulta ;) Kumppanini on ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin, mutta se vaan on omalla kohdallani niin että näytän tunteeni mieluummin teoin, en jaksa spekuloida tunteistani koska sen pitäisi olla ilmeistä! Koen että se on turhauttavaa koska se, että haluan olla kultani kanssa, todistaa mielestäni että rakastan. Hän ei ole samaa mieltä, vaan haluaa varmistusta suullisesti - olen jo oppinut aika paljon. Auttaisi jos vaan sanot hänelle että sulle on tärkeää KUULLA se, koska todenäköisesti kumppanisi ei tajua että sanat ovat myös tärkeitä. Totta on että jouskarit on avoimia ja puhuu kaiken aikaa, mutta tunteista puhuminen vaatii kuitenkin enemmän syvällistä pohdintaa ja siihen monet jousimiehet ei välttämättä jaksa aina keskittyä tai vaan ei tajua että se on tärkeää. Joka tapauksessa koen että kaksoset on unelma-kumppani jousimiehelle ;) PALJON HAUSKAA
Jepu,mieluiten osoitan fyysisesti tunteeni.Kehun kyllä myös kun jostain tykkään.En koskaan kyllästy toisen hyvänä pitämiseen.
- kaksosnainen26.6
Vastaus kaksosnaiselle!
Hei vaan . olen itse seurustellut jousimiesmiehen ker jo 16 vuotta mistä kauko suhdettan.13v. Tämä jos mikä sopii jousimiehelle sillä hän rakastaa eniten vapautta eikä taatusti puhu itsestään.
Nyt 4v asumme yhdessä ja seurustelumme laatu on hieman kärsinyt tästä,mutta kun itse olen vesimies ja yhtä kiinnost. omasta vapaud.se toimii siis näinkin.Työnnät jousimiehesi karkuun esittämällä hänelle liikaa kysymyksiä tai vaateita kaksosena olet tod.haasteen edessä mutta yritä sillä jousimiehet ovat upeita yksilöitä hauskaa kesää t vesimiesnainen - kaksonen
mieheni on jousimies ja tosi vaitonainen tunteistaan... hänellä on tapana "vihjailla" tunteistaan sanomalla, "meidän" tai muuta sellaista... hyvin harvoin kuulen hänen sanovan että hän rakastaa minua.. eikä hän koskaan sano suoraan että on ollut ikävä, ennen kuin kysyn suoraan ja hän vastaa suoraan mutta siihen se sitten jääkin... mutta silti joka kerta tiedän että hänellä on yhtä kova ikävä kuin minulla...
olen huomannut että hän ajattelee paljon meidän yhteistä elämää mutta ei puhu siitä kuitenkaan ääneen koskaan...
kuitenkin tiedän että hän rakastaa minua, kun hän sen minulle omalla tavallaan kertoo..
itse kaksosena tiedän miten outoa on kun toinen ei ollenkaan kerro tunteistaan, mutta olen tottunut siihen... kyllä hänen tunteistaan saa selkoa kun vain kyselee...- kaksonen
suhteemme alkaessa en ollenkaan tajunnut että hän on kiinostunut minusta, kunnes hän suoraan sanoi minulle että hän on tosissaan yrittänyt jo jonkun aikaa iskeä minua... sekin johtui vain siitä kun hän ei näytä tunteitaan en ollenkaan voinut aavistaa että hän on yrittäyt iskeä minua...
- Kaksonen myöskin
Noh, itse en ole jousimies, mutta kokemusta niistä kyllä jonkin verran on.
Ehkä niitä on aika vaikea saada "sitoutumaan" yhteen ihmiseen.Sillä tavalla mulle on käynyt.
Ihan kavereista, jotka on jousimiehiä, olen sen huomannut.Ja tällä hetkellä seurustelen jousimiehen kanssa.Asioista voidaan puhua ym.ihan niinkin, että näytetään tunteita, mutta mulle se on itselle hieman helpompaa kuin hänelle.
Aika vapaita sieluja taitaa nuo jousimiehet olla, yleensä.Ei tietenkään kaikki. - hunni
Jousimiehelläsi lienee voimakas nouseva,sillä itse ainakin olen armoton hölösyy joka ei edes harkitse tunteiden sisällä pitämistä. Mutta kaksonen ja jousimies sopivat kuulemma hyvin yhteen,joten älä lannistu!Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534697Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2044014Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221697Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371422
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341416