tyttöily

maricakissa

olen juuri meikannut ja pukeutunut naiseksi, vaikka olen myös mies. Se on minulle luonnollista, joten älkää tuomitko heti. Onko täällä muita samoin tuntevia ja palaute naisilta olisi todella kiva.

89

10948

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai?

      Minkäs vuoksi sinut nyt tuomittaisiin? Eikös tämä oo yksi sellaisista asioista, kun tähän osastoon kuuluukin. En itse ainakaan tuota lähtis tuomitsemaan, vaikken sitä harrastakaan. Nuo häirikkö kirjoittelijat on nyt oma lukunsa.

      • maricakissa

        Häiriköt on tod. oma maailma. Pitäisikö meidän kaikkien oppia, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Onnellinen tiitti olen minä, vaikka en olekaan tullut täysin ulos ns. kaapista.


      • tyttötar
        maricakissa kirjoitti:

        Häiriköt on tod. oma maailma. Pitäisikö meidän kaikkien oppia, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Onnellinen tiitti olen minä, vaikka en olekaan tullut täysin ulos ns. kaapista.

        Sinun parhaat kaverit ja tyyliniksit tyttöilyyn löydät Pyllykirjan tyttö kuin tyttö palstalta http://www.pyllykirja.fi/


    • Janicakoira

      Minullaki on joskus tarve pukeutua naiseksi kun vaimoni menee yö vuoroon. Joskus menen jopa niin pitkälle että laitan tampoonin pyllynreikään.. Meikkaan usein myös, ja mielestäni näytän hyvältä pikkumekossa.. muilla samoja?

      • maricakissa

        se on vain se tyttöily!


      • maricakissa kirjoitti:

        se on vain se tyttöily!

        Mikä on lempiasukokonaisuutesi "tyttöillessäsi"?


      • maanro kirjoitti:

        Mikä on lempiasukokonaisuutesi "tyttöillessäsi"?

        yleensä stayupit tai sukkikset ja jonninmoinen hamoinen. hieman meikkiä ja silleen rauhallisesti kotona.


      • maricakissa kirjoitti:

        yleensä stayupit tai sukkikset ja jonninmoinen hamoinen. hieman meikkiä ja silleen rauhallisesti kotona.

        Kuulostaa hyvältä


      • Typsy
        maricakissa kirjoitti:

        yleensä stayupit tai sukkikset ja jonninmoinen hamoinen. hieman meikkiä ja silleen rauhallisesti kotona.

        Olen uskaultanut kun puen kaikki verkkosukat ym, että olen päästänyt kotiini miehen mikä tietää fetissistämi. Aluksi oli outoo kun kun hameen alle käytiin mutta tuli mentyä "naisena" mukaan. Kai oli semmoinen asia mitä olin halummut?


      • Anonyymi
        maanro kirjoitti:

        Mikä on lempiasukokonaisuutesi "tyttöillessäsi"?

        Uimapuku


    • www

      Minä myös pukeudun staupsukkin ja sukkanauhaliiveihin aina kun se on vain mahdollista on se vaan niin kivaa

      • Anonyymi

        Sukkanauhaliivit, ihanat!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkanauhaliivit, ihanat!!

        Ohuet sukkahousut ja lyhyt hame, Tuntuu vaan niin ihanalta.


    • Eija Koivunen

      Etuomita, itsekin harrastan tyttöilyä.Ja minusta se on kivaa kun saan olla nainen ,olen osaaika nainen pukeudun naiseksi viikonloppuisin.Aloin harrastaa v 84 tyttöilyä, olen nauttinut täysin siemauksin harrastuksestani .Rupesin myös valokuvaamaan itseäni,minusta tyttöily on ihan hyväksyttävää .Jatka harrastustasi
      saat nauttia ja tuntea mielihyvää.Itsekin kiihoitun melkoisesti ollessani laitettuna ja naisellisena .

    • Eija K

      Ihan turhaan pelkäät tuomitsemista,ei sinun tarvitse hävetä harrastustasi.Itse aloin tyttöilemään ihan sattumalta,enkä ole katunut sitä yhtään .On ihanaa kun saa olla se mikä joskus oikeasti haluaa olla ,itse laittaudun viikonloppuisin ja nautin naisena olemisesta .Oletko uskaltautunut ulos laittautuneena,itse käyn joskus aamuvarhaisella postilaatikolla laittautuneena .Muuten en juuri ole uskaltautunut ulos,paitsi silloin kun asuin entisessä kotiosoitteessani kauan sitten .Olisi kivaa jos olisi toinen samankaltainen ,voisi mennä ulos laittautuneena ja olla naisellinen.Nykyisessä asuinpaikassani ei onnistu ,on niin pieni yhteisö -jokainen tuntee toisensa täällä minun kotipaikkakunnallani ainakin melkein.Muttta jatketaan tyttöilyä ja naisellisuudesta nauttimista ,ei kun korot kopisemaan ja ollaan naisellisia leidejä

    • Piilotranssu

      Olen kokeillut muutaman kerran. Pääsin oikein naispuolisen ystävän meikattavaksi. Lyhyt hopeinen mekko päälle ja korkkarit jalkaan. Olin tuohon aikaan vielä hoikassa kunnossa ja näytin - jollain ihmeen erikoisella tavalla - aika pantavalta. Ahh, mitkä sääret naispuolisella minälläni on :D. Nyt on tullut tosin massaa sen verran lisää, etten naisesta oikein menisi.

      Tietyllä tavalla aika vapauttavaa ja pääsi kokeilemaan vastakkaisen sukupuolen roolia. Kaapissa on vielä todisteet valokuvien muodossa. Pitäisi joskus uusia. Uskaltaisikohan baariin transsujen iltaan?

    • Eija K

      Tyttöile vaan jos se tuntuu mukavalle ja pidät siitä,sen kun alat uudelleen .Itse asun täällä vähän syrjässä mutta nautin kotioloissa silti viikonloppuisin .

      • Eija H

        Minulla on kauniit kontiot ja ihana stondis.


    • niiiiih

      Jooo,ihan näin ei tyttöilevänä hetero miehenä haluaisin kysyä että mikä siinä on hienoa tai että miksi.Siis ymmärrän,että joku kokee olevansa ns.väärässä kropassa ja haluaa muuttua pysyvästi naiseksi.Mutta sitten teidän kaltaiset,jotka pukeutuu esim.vkloppuisin naiseksi ja tyttöilee.Sitä ei jotenkin osaa käsitttää.Kuitenkin, jos arkena haluaa olette miehekkäitä miehiä ja käytte äijien kanssa kaljalla.
      Vkloppuna sitten vedetään mekkoa päälle ja korkkarit.
      Tässä on mun mielestä joku ristiriita,joko sitä on toista tai toista,mutta ei voi olla sekaisin kumpi vain.Selittäkää.

      • tänään hameessa

        Sun mielestä ehkä ei voi olla "sekaisin" kumpi vain, mutta yleisesti tunnustettu tosiasiahan on, että kummassakin sukupuolessa on myös sitä vastakkaista sukupuolta, enemmän tai vähemmän.
        Maailma ei onneksi ole niin mustavalkoinen ,kuin jotkut luulee.
        Naisystäväni pukee minut säännöllisesti tytöksi, eri tyyleillä, ja ainakin meillä tämä tuo seksiin aivan käsittämättömän lisäpotkun. Se siinä on hienoa minun kohdallani.


      • HP

        Niiiiih! En usko, että kovinkaan moni "tyttöilijä" haluaisi lähteä harrastamaan kodin ulkopuolelle. Minulla on sellainen käsitys, että "tyttöilijä" mielumminkin haluaa pukeutua sellaiseksi naiseksi, jollaisena hän haluaisi omankin partnerin olevan. Useimmat naisethan ovat erittäin ahdasmielisiä erilaisten pukeutumisleikkien suhteen, ainakin pitkään kestäneissä parisuhteissa. Naiset pitävät seksiasujen käyttöä "perverssinä". kun asujen käytön tavoitteena olisi parisuhteen seksielämän piristäminen! Olen itse ollut onnellisessa asemassa tässä suhteessa ja saanut aina nauttia naisistani sopivasti, tilanteen mukaan asustettuina. Jotkut ovat jopa halunneet minunkin "tyttöilevän", ja kiihottuneet siitä erittäin paljon.


    • valaistustakysyy

      En nae ristiriitaa siina, etta tyttoilee ja sitten taas kay aijien kanssa kaljalla. Miksi pitaa olla kaapissa? Onko siihen joku syy?

      • Vai?

        Vaikka en tuota tyttöilyä harrastakaan, ymmärrän kyllä, et ei se nyt äijäporukassa mikään loistoidea ole kertoa tuosta "tyttöilystä".


      • tyttömäinen olo

        Olen pukeitunut tytöksi joskus ja käynnyt Gei ukkojen illassa. nussivatOn jotenkin kinkkii kun ukot haluu hameen alle ja sitten naimaan.On huoramainen olo kun ukot hame ylhäällä takaa vuorollaan nussivat pussit tyhjäksi. Sit ei halu vähään aikaan kun on ollut tyttönä miesten kimppa panona.


    • nainen_37vvs

      Vaatii todellista rohkeutta päästää 'sisäinen neiti' valloilleen...Uskokaa vaan pojat,se on aika vapauttavaa.Mutta onko teissä äijäporukassa nii paljo 'munaa' että kehtaisitte revitellä pukeutumalla naisiksi...?

      • tää on tätä

        Mitä ihmeen munaa tuommoiseen tarvitaan. Kun ei ole mitään halua olla kuin se oma itse eli MIES. Ei oikein edes mielikuvitus riitä mokomaan tyttöilyyn. Tyttöilyä, heh heh heh.


      • Puoli-Nainen

        Ai kunon kivaa päästää neiti valloilleen ja pukeutua hameeseen. Laittaa alle ihanat naiselliset hepenet, pitisikoristellut pikkuhousut, ohut sääriä myötäilevät sukkahousut, rintsikat ja alushame. Jalkaan korkkarit ja päähän peruukki. Lopuksi meikkiä, ripsiväriä ja huulipunaa ... ja astua kaapista ulos uuteen maailmaan.


      • Tyyne Oskari
        tää on tätä kirjoitti:

        Mitä ihmeen munaa tuommoiseen tarvitaan. Kun ei ole mitään halua olla kuin se oma itse eli MIES. Ei oikein edes mielikuvitus riitä mokomaan tyttöilyyn. Tyttöilyä, heh heh heh.

        Tulit kuitenkin näitä lukemaan....


      • ?..?

        No kannattaisko pysyttäytyä sellaisissa viestiketjuissa, joissa ei sitä käsitellä?


      • "typsy"

        Olen 19v mies ja pari kertaa uskaltanut ulos meikattuna ja minihameessa. Toisella kertaa vanhempi mies halus viedä hotelliin vaikka huomas että olen pukeitunut naiseksi. Sillä oli vaimo ja lapsia, halus kuitenkin että olen sen nainen. Tykkäs kun pääsi minihameen alle työntämään kaluaan, siinä tuli kokeiltua konreettisesti miltä tuntu olla tyttö vanhemman miehen käsittelyssä. Haluu välillä viikottain että menen minimekossa johonkin hotelliin, rietas ukko mut sopii kun halun tyttöillä.


      • Anonyymi
        Puoli-Nainen kirjoitti:

        Ai kunon kivaa päästää neiti valloilleen ja pukeutua hameeseen. Laittaa alle ihanat naiselliset hepenet, pitisikoristellut pikkuhousut, ohut sääriä myötäilevät sukkahousut, rintsikat ja alushame. Jalkaan korkkarit ja päähän peruukki. Lopuksi meikkiä, ripsiväriä ja huulipunaa ... ja astua kaapista ulos uuteen maailmaan.

        Oi, ihanaa, saisi vielä tuntea, että on haluttu ja saada jotain upeeta, huh!!!


    • Sukkis

      Olin tänään matkalla töihin farkkuminihameessa ja kuiviosukkahousuissa ja nastenkorkosaappaisssa. Pysähdyin Tapiolassa ja kävin nostamassa rahaa automaatista. Oli ihanaa kävellä autolta automaatille ja takasain.

    • Minäkin pukeudun aina naisten alusasuihin, rintaliivit, sukkanauhaliivt, sukat sukkanauhoissa ja pitsihipsterit miesten vaatteiden alla. Kotioloissa ja mökillä lisäksi lyhyehkö hame. Olo on ihana. Miksiköhän useat ukot täällä ovat niin siveellisä olevinaan ja kuitenkin tuolla maailmalla raavaat miehet innostuvat tyttöilevistä miehistä. Hameen alle kiivaasti menossa. Kokemusta levareilla esim. rekkakuskeista. Hyvin innokkaita.
      Hannele

      • Kari/karita

        Aluki pukiduin itseni kiihottamana, kun huomasin että joku kiinnostuu olin otettu vaikka mies olikin. Aluksi oli vaikeeta kun käytiin pyllyyn käsiksi, sitten antautu rooliin ja anto päästä hameenalle naimaan. Sitä tulee oltua halujen vallassa kun haluu tyttöillä ja antaa toisten tyydyttää omia halujaan.


      • HML poika/tyttö

        Moi Hannele ,ite tyttöilen myös ja olis kiva joskus tavata oon HML


    • Eija K

      Tyttöily ja naiseksi laittautuminen ,on ihanaa ja nautin siitä täysillä .Kun saa olla välillä sitä mitä joskus haluaa olla,olen joskus harkinnut sukupuolenvaihdos leikkausta mutta näin on parempi .En nimittäin aina halua enkä voi olla naisellinen.
      Se äijämäisyys nimittäin tulee joskus esille,armeijakin tuli kätyä aikanaan mutta kun siltä tuntuu niin silloin otetaan mekoa ja muuta kivaa esille.Odotan viikonloppua saan taas olla Eija, -nainen jollaisena haluan välillä olla.Saan rentoutua ja nauttia ihanassa mekossa tai hameessa ,ihanat korkkarit jalassa..jne
      Ei tuomita tyttöilijöitä rohkaistaan heitä ,annetaan heidän olla sellaisia kun ovat .

    • Kesäheili

      Minulla on enemmän naisten vaatteita kuin miesten ja kotona olen aina naisten vaatteissa. Mökillä kesäisin viikkojakin yhtä kyytiä. Omaa jännitystään tuo pyöräily kylillä lyhyessä farkkuhameessa, jota varmaan satunnaiset ohikulkijat eivät erota shortseista. Joskus käyn postilaatikolla parinsadan metrin päässä ihan kunnon hepenissä :) Metsässä kuljeskelu kesätuulessa liehuvassa mekossa tuntuu aika mukavalta ja välillä voi pulahtaa uimaan naisten uikkareissa. Sitä olen joskus loppukesän iltoina harrastanut keskellä Jyväskylääkin.

      Naisten vaatteet vain tuntuvat mukavalta päällä. En halua näyttäytyä naisena, ujostuttaa. Jos asiaan ei kiinnitettäisi mitään huomiota, olisin kyllä aina ja kaikkialla naisten vaatteissa. Seksin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, pidän vain naisista enkä ryhtyisi mihinkään puuhiin miesten kanssa. Minulla on ollut pari naisystävää, jotka ovat pitäneet harrastuksestani, yksi suorastaan yllytti siihen ja olisi halunnut viedä minut naisena kaupungille. En uskaltanut, mutta nyt myöhemmin on kaduttanut, kun en kokeillut.

    • Kesäheili

      Naisilta olisi todellakin mukava saada palautetta. Omat kokemukseni ovat hyvin vaihtelevia. Joskus hyvinkin suvaitsevana esiintyvä nainen on tässä suhteessa erittäin tiukka ja tuomitseva ja menettää huumorintajunsakin kokonaan.

      Onneksi on aivan päinvastaisiakin esimerkkejä. Oikeastaan suurin rohkaisijani tyttöilyyn onkin ollut nainen, joka halusi pukea minua omiin vaatteisiinsa ja piti minusta naisena. Seksiinkin tuli aivan uusi ulottuvuus, kun molemmilla oli seksikkäitä hepeniä päällään, ainakin aluksi. Kotioloissa käytimme molemmat hänen vaatteitaan, kunnes osasta tulikin minun vaatteitani ja sitten hankittiin jo kukkamekkoja molemmille.

      Meikkiä en ole koskaan käyttänyt, ei minun tarvitse näyttää naiselta. Vain nämä vaatteet tuntuvat mukavilta. Hame on myös erittäin käytännöllinen, etenkin näin talvisin. Asun talossa, joka pakkasilla tuppaa jäähtymään. Silloin on kätevä vetää vain lisää hameita päällekkäin, kerrospukeutumista. Housuilla ei onnistu.

    • Anonyymi

      Pukeudun itse naisten vaatteisiin aina, kun mahdollista. Ihaninta on pukea ylleen ohuet seksikkäät kiiltäväpintaiset naisten sukkahousut. Raskaan työpäivän jälkeen on todella rentouttavaa vaihtaa roolia ja olla juuri sellainen, kun haluaa. Käyn aika usein ulkona minihameeseen ja sukkahousuihin pukeutuneena ja kokemus on ihanan kiihottava. Minusta on elämää rikastuttava asia, että itsessäni on naisellinen ja miehinen puoli joita voin halutessani toteuttaa.

    • Minihame,korkkarit toppi,stringit,verkkosukat ne päälle ja kiihoittaa iha helvetisti.

    • Anonyymi

      Tyttöily on ihanaa

    • Anonyymi

      Tosi ihanaa mulla on perukki myös on kivaa joskus naiseksi jo olen harastanut sitä nuoresta pojasta saakka.

    • Anonyymi

      Mistähän löytyisi aito Nainen, joka opettaisi nämä tyttöilyn salat? Olen 50v ihan komea ja hyväkäytöksinen herrasmies. Maili löytyy foorumilta nimim. karza1964.

      • Anonyymi

        Luulisi kaltaisesi komean miehen löytävän käypästä naisseuraa, joka opastaa ja käy asiat läpi kanssasi. Toista on minulla...Kaltaisellani ressukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kaltaisesi komean miehen löytävän käypästä naisseuraa, joka opastaa ja käy asiat läpi kanssasi. Toista on minulla...Kaltaisellani ressukalla.

        Voi ressukkaa, tule luokseni niin saat opetusta tyttöilyn saloihin, saat kaiken mihin osaan ja haluan, mukaan lukien kaikki reiät ja imut puolin ja toisin . Eikä sinun tarvitse olla edes kovin komea, riittää kun haluat minut naiseksesi, tule ressutka ja nauti naisestasi.


    • Anonyymi

      Hmm. Kiva lukea näitä kanssani samoja harrastuksia touhuavien kirjoituksia. Minuka tyttöily alkoi oikeastaan puolivahingossa. Olin toki aina ihailut tyttöjen ja naisten asuja ja olin esim. serkkutytölle katellinen hänen monista ihanista asuistaan, joita osku salaa pikkupoikana hypiskelinkin, en kuienkaan kokeillut ylleni niitä. Sitten kerran, aksitoistavuotiaana olin äitini nuorimman sisaren luona kesälomalla, kun äitini haluais, että menisin tätini kaveriksi tämän hiljattain tapahtuneen avioeron jälkeen "tueksi ja turvaksi". Tätini oli reilusti äitiäni sutjakammassa kunnossa ja hänen ollessaan työssään, minä rohkenin päivisin salaa kokeilla hänen asujaan ja meikkejään. No kiinnihän minä siitä lopulta jäin, mutta torujen sijaan tätini olikin enemmän ihastunut, kuin äkäinen ja koko sen kesän sain olla tyttönä hänen luonaan. Kun menimme ostoskierrokselle, oli aina alusasuinani vain tätini ihani pitsisiä asuja ja hän ostikin minulle omaksi muutamia pikkareita ja muuta sellaista pientä ja ihanaa. Kotiin matkustaessa sain myös mukaani asuja joista tuli kallein aarteeni. Niiden kanssa leikin sitten aina kuin vain se oli mahdollista. Itse pesin kaikki käsipyykissä tarvittaessa. Eräänä iltana yh-äitini alkoi juttelemaan vähän niikuin puolihuolimattomasti kysellen kaikenlaista ohjaten minut lopulta tunnustamaan harrastukseni. En edes yrittänyt kieltää asiaa, sillä tajusin tätini jo kertoneen kaiken ja se ilta oli suurenmoinen avaus tyttöilyyni ja siitä lähtien sain olla kotona tyttönä. Äiti auttoi asuissa ja meikeissä. Osti jopa kauniin peruukinkin minulle. Muutettuani opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, minulla oli mukanani varmaan enemmän naisten, kuin miesten asuja. Opiskeluaikana tapasin myös pari samanhenkistä kaveria, joiden kanssa ystävystyin ja harrastimme yhdessä tyttöilyä ja kaikkea kivaa mitä siihen sitten aina tilanteen mukaan keksimme. Misten alusasuja minulla ei ole kuin muutamat, jos sattuisi tulemaan tarvetta käydä lääkärissä ja muuala, missä se voisi tuottaa ongelmia. Ihanaa saada tuntea olla osallinen niin syvästi naiseudesta, vaikka kuitenkin olen mies.

      • Miehille on tosi tarkasti määritelty millaisia vaatteita saa käyttää. Naisilla on vapaampaa.
        Minä en noita normeja noudata, mut aika unisex-vaatteita käytän: tiukat farkut, tennarit ja tuollaista. Ei siis tyttömäistä, vaan unisexiä.
        Sit kyllä saparot, jotka joillekin herättää joskus vähän hämmennystä. En silti ole pahemmin negatiivisia kommentteja saanut.


      • Anonyymi

        Olen vuosi käyttänyt naisten päällysvaatteita ylläni. Viikolla oli kangasleggingsit ja korkosandaalit jalassa, ylläni punainen nahkabolero, myöhemmin musta, kaupungilla. Make-up myös tahtoisin, silloin vain voisi joku tulla tallomaan teräväkärkisiä nahka-avokkaitani, joilla astelen kaduilla.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Miehille on tosi tarkasti määritelty millaisia vaatteita saa käyttää. Naisilla on vapaampaa.
        Minä en noita normeja noudata, mut aika unisex-vaatteita käytän: tiukat farkut, tennarit ja tuollaista. Ei siis tyttömäistä, vaan unisexiä.
        Sit kyllä saparot, jotka joillekin herättää joskus vähän hämmennystä. En silti ole pahemmin negatiivisia kommentteja saanut.

        naisille on sallittua käyttää vaikka miesten vaatteitakin eikä tule mitään haukkuja mutta jos mies pukeutuu mekkoon niin varmaan jos ei valkotakkiset tai poliisit käy hakemassa pois niin ainakin naisilta tulisi murhaavia katseita ja halveksuvia kommentteja, miehet löisi turpaan niin että ahdas pukeutumiskoodi menee varmasti perille...
        Ainut mikä on miehelle sallittua on hajallisissa ja likaisissa vaatteissa julkisella paikalla kulkeminen, töissä likaantuneet ja revenneet. Naiset katsottaisiin poikkeuksetta kassialmaksi tai hutsuksi jos huonoissa vaatteissa kulkee.


      • Anonyymi

        Hyvin pitkälti se noin menee. Yö aikaan en ole, kuin naisten boots korkosaappaita pitänyt, jos piikkikorot olisi alla, melko varmasti tulisi nokkaan.


    • Anonyymi

      Tyttöily on ihan parasta! Vaimo tykkää myös kun pynttäännyn :)

    • Anonyymi

      Etsin cd/transu hki,vantaa,,espoo aluella Pervoilu ,fetishit..kik:privattti

    • naiset pukivat minut naiseksi olipas kiimainen olo ,nyt haluaisin kokea sen uudestaan ja sen että raavas mies ottaisi minut rajusti vaikeroinnistani välittämättä

    • Anonyymi

      "olen juuri meikannut ja pukeutunut naiseksi, vaikka olen myös mies."

      Ymmärämme ilman selvennystäkin sillä naisen ei tarvitse pukeutua naiseksi.

    • Anonyymi

      Ihanaa, nauttikaa, elämä on lyhyt, kaikki peliin!!!

    • Anonyymi

      Posti toi juuri tilaamani, Ana Foxxx Brown Chocolate Fleshlightin. Voin suositella! Pitkiin punaisiin reisisaapikkaisiin ja minihameeseen pukeutuneena, työnnyin vähän kerrallaan flesuun sisälle. Aivan mahtava tuhero. Lasti oli lentää jo ekalla sisäänviennillä. Kokeilkaa tätä, sisaret....

      • Anonyymi

        Kun on kykenemätön intiimiin kanssakäymiseen, täytyy käyttää muovihärpäkkeitä.


    • Anonyymi

      Täällä on yksi. Mitenpä mies voi tietää mille sukkikset tuntuu päällä tai millaista pientä sähköä sukkanauhavyö aiheuttaa kiveksien seudulle. Tokihan mies voi paeta heterokuplansa sisään mutta luulis senkin alkavan maistua vähän käyneelle heterolle.

      Olisikohan se taas tänään sellainen ilta, kun jään vaimolle kiinni stayupeista ja muista miehiltä kielletyistä. Sträppäriähän siitä tulee ja loppuun saakka. Ihanaa.

      • Anonyymi

        Rupesin vasta äsken, 44 -vuotiaana rentoutumaan tyttöilyllä, tai oikeastaan narttuna. Musta keinonahkahame, musta mekko, leveä ruskea nahkavyö, musta puolipitkä peruukki. Siinä vasta kaikki, mutta helvetisti nautin. Suunnitelmissa korkekorkoiset nilkkurit, tekotissut, sukkanauhaliviä ym.
        Se tuntuu niin kiihottavalta, kävellä pihalla narttuna, viedä roskat ja hakea posti... jos joku täällä metsäkulmilla näkee.
        Narttu, panopuu, se minä olen, mekossa, vyö tiukalla... ... alistuvana.

        Jutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesin vasta äsken, 44 -vuotiaana rentoutumaan tyttöilyllä, tai oikeastaan narttuna. Musta keinonahkahame, musta mekko, leveä ruskea nahkavyö, musta puolipitkä peruukki. Siinä vasta kaikki, mutta helvetisti nautin. Suunnitelmissa korkekorkoiset nilkkurit, tekotissut, sukkanauhaliviä ym.
        Se tuntuu niin kiihottavalta, kävellä pihalla narttuna, viedä roskat ja hakea posti... jos joku täällä metsäkulmilla näkee.
        Narttu, panopuu, se minä olen, mekossa, vyö tiukalla... ... alistuvana.

        Jutta

        Moi Jutta! Kiva että olet "löytänyt" tyttöilyn ;)! Olis tosi kiva nähdä sinut ulkoilemassa ja ehkä jotain muutakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Jutta! Kiva että olet "löytänyt" tyttöilyn ;)! Olis tosi kiva nähdä sinut ulkoilemassa ja ehkä jotain muutakin...

        Moi Jutta! Kiva että olet "löytänyt" tyttöilyn ;)! Olis tosi kiva nähdä sinut ulkoilemassa ja ehkä jotain muutakin...


        Olishan se mukava varmaan jutella ainakin... vaikka siitä "jostain muustakin"....

        Jutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Jutta! Kiva että olet "löytänyt" tyttöilyn ;)! Olis tosi kiva nähdä sinut ulkoilemassa ja ehkä jotain muutakin...


        Olishan se mukava varmaan jutella ainakin... vaikka siitä "jostain muustakin"....

        Jutta

        Olisko sulla joku sposti tai voisit perustaa esim.luukkuun sinne melko helppo...


    • Anonyymi

      Minkäkin tykkään pukeutua naisten uimapukuihin etenkin sitten olen ajellut rannalle. Ja kotona siivotessa käytän naisten vaatteita

      • Anonyymi

        Uimapuku ja sen alle kunnon kiiltävät sukkahousut


    • Anonyymi

      Mulla on tuollainen toyboy, joka tykkää pukeutua sukkanauhaliiveihin , sukkiin ja korkkareihin. Nuo vaatteet on hänellä alusvaatteina, farkkujen alla. Mun mielestä tuo on ihan ok. Ja mun mies, no joo, nimittää häntä Pikku-Neidiksi.

    • Anonyymi

      Olen 50v nuorekas mies 175,78 joka tykkää ja kiihoittuu tyttöillä,varsinkin satiiniset alusasut,nylon sukat,piikkikorkkarit antaa paljon vaan haussa on nainen jonka kanssa voisi seksiseuran merkeissä harrastaa tätä ihanuutta...onkohan missä sellaisia naisia jotka tykkää tyttömiehestä?

    • Anonyymi

      Käytän aina naisten alusasuja. Nyt yöasuna mustat stringit ja lyhyt punainen satiinimekko..

    • Anonyymi

      Lahdessakin on...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä myös,mutta sukkahousut ja hame riittää nimittäin vekkihameet....Lahdesta olen

      • Anonyymi

        Etsitkö seuraa? Ukm50 lahti. Samoja harrastuksia😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö seuraa? Ukm50 lahti. Samoja harrastuksia😉

        Kivahan se olisi vaihtaa ajatuksia asuista ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se olisi vaihtaa ajatuksia asuista ym

        Kyllä👍Miten sais yhteyttä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä👍Miten sais yhteyttä??

        Siinäpä se pulma on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se pulma on

        Millaisia asuja käyttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia asuja käyttelet?

        Nylonit etenkin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nylonit etenkin…

        Entä hameet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä hameet?

        Kyllä👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä👍👍

        Millaisia löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia löytyy?

        Lähinnä noita seksikaupan hepeniä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä noita seksikaupan hepeniä!

        Kiva ois saada yhteys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ois saada yhteys

        Niin ois😉onx sulla tuolla treffi puolella profiilia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ois😉onx sulla tuolla treffi puolella profiilia??

        Eipä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole

        Alastonsuomessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alastonsuomessa?

        Sulla?


      • Anonyymi
        Jamoo60 kirjoitti:

        Sulla?

        On. petu


    • Minä haluaisin kokeilla naisen vaatteet,lyhyt minihame ja korkea korkoiset kengät kosa minulla on naisten jalat,pitkät kapeat,sis hoikan naisen jalat!

      • Anonyymi

        Kokeile ihmeessä! Minäkin pukeudum ainakun vain on mahdolisuutta erityisesti korkea korkoisiin saappaisiin/nilkkureihin. Usein myös nailonit ja tiukkaakin tiukemmat leggarit.
        Sulle sitten varmaan sopii pitkät saappaat tosi hyvin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä! Minäkin pukeudum ainakun vain on mahdolisuutta erityisesti korkea korkoisiin saappaisiin/nilkkureihin. Usein myös nailonit ja tiukkaakin tiukemmat leggarit.
        Sulle sitten varmaan sopii pitkät saappaat tosi hyvin!

        Ei täällä on naistenvaatteet paitsi ne vaatteet vanha äitini käytti ja ne eivät ole seksikkäät minun mielestäni!


    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe