Hei! Olen lähdössä yhdessä poikaystäväni kanssa maaliskuussa Patong beachille ja hotelli on baumanburi. Onko kellään uutte tietoa tästä hotellista? Netisä olen paljon keskusteluja lukenut, mutta suuri osa 2007 tai 2009 vuosilta. Olemme siis varanneet hotellihuoneen:
* 2 h huone
* Parveke
* Superior
* Suurempi huone
* Aamiainen
Finnmatkoilta matkan ostimme. Millainen tämä huone siis on? Olen baumanburin sivuilta katsellut ja siellä sanotaan, että superior huoneessa ei parveketta? Meneekö suomessa nää tasot jotenki erilailla? Mitä muuten ootte hotellista tykänneet?
Entäs sitten itse Patong beach? Olemme nuoria (19-vuotiaita) ja ennen emme ole Thaimaassa käyneet. Ei me sinne bilettämään olla menossa, mutta varmaan sitä yöelämääkin pitää käydä katsomassa ;) Mitä retkiä suosittelette? ja mitä ette? Ajateltiin ainakin yrittää paikalliseten matkanjärjestäjien retkiä katsella, koska noi finnmatkojen retket (ainakin osa) melko hintavia ja olen kuullut, että paikallisilta saa halvemmalla.
Kaikki Asia Thaimaasta muutenki tervetullutta!!
Patong beach, hotelli baumanburi, tuoretta tietoa?
Matkaaja
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823