Olisko kokeneemmilla vinkkejä aamuahdistuksen lievittämiseen. Mulla on nyt kolme viikkoa menny Seronil nyt kolmatta päivää annoksella 20mg. Yöksi oon ottanu luontaistuotekaupan melatoniinia ja viime yönä nukuin jo melko hyvin. Aamulla kun herään n.klo 6-7 jään vielä yrittämään unta, kun varmaan pitäis nousta ylös koska silloin se ahdistus tulee. En saa enää unta. Alan miettimään tulevan päivän asioita jotka silloin tuntuu ahdistavilta, vaikka muuten eivät ahdistaisikaan.
En haluaisi rauhoittavilla lääkitä ahdistusta. Olen kyllä aamuisin ottanut Propralin ja se on auttanut jännittävään/ tykyttelevään oloon.
Lisäksi mulla on aamuisin tosi huono ruokahalu, melkein väkisin täytyy aamupalaa syödä. Kahvia en voi juoda kun max kupin päivässä.
Iltaa kohti vointi paranee. Iltaisin on aika-ajoin lievää palan/ limaklöntin tunnetta kurkussa.
Apua aamuahdistukseen
3
306
Vastaukset
- kohc
Tänä aamuna oli melko voimakasta ahdistusta. Luulen tietäväni mikä ennenkin on auttanut Kokeile sinäkin tätä. Troppi on nimeltään Mivi Total,monivitamiiniliuosta
Sitä saa luontaistuoteliikkeistä. annostus, 30ml/pv Sekoitetaan vaikka mehuun. Itse hain tuotetta Robin Hoodista. Olo kohenee nopeasti. - kaikesta mennään yli
Minä olen kehittänyt nykyisessä työpaikassa seuraavan käytännön. Herään joka aamu puoli viideltä, teen amutoimia, luen lehden jne. Lähden kohti kulkuvälinettä työpaikalle vasta seitsemän maissa eli ehdin olla kaksi ja puoli tuntia tai vähintään kaksi ennen kuin lähden. Siinä ajassa ahdistuneisuus on laskenut "normaaliksi". Lääkkeitä otan ekan kerran vasta kun lähden.
Rasittavaa siinä mielessä, että yöunet jäävät vähiin ja loppuviikolla on univajetta. Mutta toimii.- helga***
mun ahdistus alkaa aamulla ja kestää sit iltaan asti, ei mitkään juttelut ja tabletit auta...yritän mut voimia ei oo...miks tunnen näin,niin kauheelta tuntuu, apua ei tunnnu miltään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760