eli olen ultrassa saanut lasketun ajan 7.5.2012 ja hedelmöitys siis raskauslaskurin mukaan 17.5.2011
kysymykseni olisi nyt tämä,
Vaihtoehto A:n kanssa olen ollut säännöllisesti helmikuusta asti yhdynnöissä. Vaihtoehto B:n kanssa huhtikuussa viikkoa ennen pääsiäistä, n. 16.4.-17.4. välisenä aikana sekä tuolloin 17.5. ja 20.5. sen 3 kertaa.
Kun nyt muuttui edellisessä ketjussa, kun itselleni kaikki hedelmöitys/ovulaatiojutut ihan utopiaa,niin kirjotin nyt sitten kaikki tiedot, mikä mietityttää. Kun mietiskelin ketjun alotuksessa vain sitä ultran tietoja! :) ja tiedän joo isyystestistä, mutta ei vielä tässä vaiheessa hyödytä! eli kumpi tässä tapauksessa todennäköisempi isäehdokas?
uusi, kumpi todennäköisempää?
12
177
Vastaukset
- ?
siis *7.2.2012 lasketun ajan
- näinhän se että.....
Jos molempien kanssa paneskellut tuolloin 17.5.2011 aikoihin
(eli kaksi-kolme päivää ennen ja jälkeen tuon ajankohdan)
Voi ISÄ olla KUMPI VAAN!!
EI auta kuin odottaa että lapsesi syntyy, jolloin voit varata aikaa lastenvalvojalle joka kutsuu isäehdokkaat isyystesteihin! - yksrykyr
Sanoisin että ne miehet kenen kanssa
olet sängyssä ollut aikavälillä 13.5-23.5.2011
ovat mahdollisia isäehdokkaita! - ?
17.5. & 20.5. tosiaan B: n kanssa, A:n kanssa aivan säännöllisesti!
- ykjryk
No niin silloin ei voi tietää ennekuin isyystesti on tehty, molemmat yhtä mahdollisia!!
- ?
no ei kai tuo 20.5. kerta ainakaan enää, jos oletettu hedelmöitys tapahtunut 17.5.!
- ?
ja mitä olen asiaa tutkistellut, niin kyllä tuolla on lueskellut, että hedelmöitys ei tapahdu samana päivänä kuin yhdyntä vaan n. 5 päivää myöhemmin , paikkansapitävää?
- hasdrgh
Eihän lastenvalvojakaan voi miehiä testeihin kutsua jos miesten nimet/tiedot ei tiedossa! Pelkkä pekka ei riitä
- hbghjhj
Itte oot soppas keittäny! Koita kestää sitte..!! Vastuutonta toimintaa
- senkin ripittäjä
Jos itselläsi ei ole noin vilkas seksielämä niin turhaa täällä muita arvostella, ei kukaan suakaan pilkkaa vaikka vara-jeesus oletkin.
- hoh,hoijakkaaaaa
Vanha aloitus, asia lienee jo ratkennut.,..
- fgjhhgjgh
Mulla ON vilkas seksielämä. Ei siihen aina tarvita montaa miestä :D Minulla on yksi mies joka pystyy toimimaan monta kertaa päivässä. Oletko itse niin urpo että tarvitset siihen montaa eri miestä? Voi poloista mitä miehiä olet löytänyt..
Lisäksi jos on niin huolimaton että panee eri äijien kanssa ja tulee raskaaksi nii saa mun puolesta olla. Ei tollasista naisista ole kuin yksi adjektiivi olemassa..Enkä sano sitä täälä.
Sääliksi käy lasta jonka äiti on tollainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820