Kuinka moni aloittaa ja kommentoi keskusteluissa umpikännissä, muistamatta aamulla mitään? Kaiken lisäksi aloitukset ja vastaukset ovat asiattomia tai aivat päättömiä?
Minulla on se huono taipumus.Joskus kirjotan katkerasta menneisyydestäni siten, että jotkut varmasti tunnistavat sekä minut, että haukkumani henkilöt. Pitää varmaan piilottaa tänään tietokone koska otan.
Keskustelut kännissä
10
182
Vastaukset
- exxxxxxxxx
Varmasti moni. Täältä ei oikeastaan kannattaisi kysyä mitään neuvoja, koska vastaukset nykyään on kettuilua.
- Parantumaton ääliö?
Itseäni vaan vituttaa kun aamulla miettii että oonkohan kirjottanut jotain eilen. Viime viikollakin löysin tolkuttomasti jotain omia päättömiä kommentteja.Eniten vituttaa ne henkilökohtaiset jutut, josta tietty porukka pystyy nimellä tunnistamaan kenestä puhutaan.
Pitää yrittää olla illalla ilman konetta. - juoppo runkkari
Parantumaton ääliö? kirjoitti:
Itseäni vaan vituttaa kun aamulla miettii että oonkohan kirjottanut jotain eilen. Viime viikollakin löysin tolkuttomasti jotain omia päättömiä kommentteja.Eniten vituttaa ne henkilökohtaiset jutut, josta tietty porukka pystyy nimellä tunnistamaan kenestä puhutaan.
Pitää yrittää olla illalla ilman konetta.Joo ihan sama mulla.Hävettää ja vituttaa.Joskus suorastaan ihmettelen,että miten pystyn suoltamaan tätä paskaa.Harrastan myös itselleni vastailua,joskus kiihkeästi vastaan ja joskus puolesta.Eri nimimerkeillä tietenkin,ja helvetin kännissä.
- Parantumaton ääliö?
juoppo runkkari kirjoitti:
Joo ihan sama mulla.Hävettää ja vituttaa.Joskus suorastaan ihmettelen,että miten pystyn suoltamaan tätä paskaa.Harrastan myös itselleni vastailua,joskus kiihkeästi vastaan ja joskus puolesta.Eri nimimerkeillä tietenkin,ja helvetin kännissä.
Mullakin muuten on tuota taipumusta että vastailen itselleni. Välillä on semmosia aloituksia mikä on täynnä vastauksia, mutta olen itse ne kaikki kirjottanut. Kun en muista mitään, niin selailen aamulla sivuhistoriaa. Kaikkea paskaa sitä löytyy, mutta melkein aina onnistun sen kännissäkin tyhjentämään.
- 7
Parantumaton ääliö? kirjoitti:
Mullakin muuten on tuota taipumusta että vastailen itselleni. Välillä on semmosia aloituksia mikä on täynnä vastauksia, mutta olen itse ne kaikki kirjottanut. Kun en muista mitään, niin selailen aamulla sivuhistoriaa. Kaikkea paskaa sitä löytyy, mutta melkein aina onnistun sen kännissäkin tyhjentämään.
Miten kummassa nää kirjoitukset viittaavat vahvasti seriffeihin?
- Vaiennut viulu
7 kirjoitti:
Miten kummassa nää kirjoitukset viittaavat vahvasti seriffeihin?
Shefut kirjoittavat aina, että "raitis PÄIVÄ". Yön raittiudestaan he eivät ota kantaa. Touni on aina aamu-uninen, eli...heh!
- Parantumaton ääliö?
JES!!! ONNISTUIN OLEMAAN KIRJOITTAMATI EILEN ILLALLA JA VIIME YÖNÄ!!! :D
- Päivä kerrallaan!
Raittiina tänään, linnut laulaa tsrpööt strprööt!
- 00000000000
Raittiina olin syntyessäni. Sen jälkeen en.
- Parantumaton ääliö?
SORRUIN TAAS KIRJOITTELEMAAN KÄNNISSÄ... VITTU!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429