Olen aina ollut ylpeä Keskustan vakaasta ja luotettavasta politiikasta, jolla on luotsattu isänmaamme Suomi hyvinkin vaikeiden karikkojen läpi.
Silloin on pitänyt olla kieli keskellä suuta ja tilannetaju huippuluokkaa. Kekkosella oli sitä kaikkea.
Väyrynen on siinä suhteessa tämän päivän poliitikoista ehdoton ykkönen vaikka häntä täällä kovinkin panetellaan, hyvinkin alatyylisellä tavalla.
Kirjoitukset näyttävät aika pitkälle olevan kotoisin samalta sylttytehtaalta, jopa pienimpiä aksentteja myöten.
Täytyy olla aikamoinen hoopo jos vähänkin vakavissaan tuon yltyneen törkeyden, edes vähänkin tosissaan ottaa.
Keskustaa lähellä olevana, vakaana evp sotilaana pyytäisin kaikkia Keskusta kannattajia vastaamaan asia-argumenteilla.
Aloitan itse sanomalla: Niinistö ei ole niin kovin ymmärryksellä varustettu kuin Väyrynen. SE ON FAKTAA ja todistettavissa, mennen tullen.
P.S Ihan ulkomailta piti ottaa kantaa kun näkee mitä sontaa tänne syötetään.
Lippu korkealle Keskusta
7
<50
Vastaukset
- 23
Sitäkö ollaankäymässä kaukomailla. Ihan Viipurissa asti vai? Vai peräti merten takana Tallinnassa? Mutta kepusaitti vain on mielessä sielläkin. Voi sinua onnetonta.
- Kapt evp H K
Pyytäisin menemään asiaan ja pohdiskelemaan arvioimalla eri kanditaatteja vaikkapa ominaisuuksien ja kokemuksen näkökulmasta.
Tieto olinpaikastani kuuluu vain minulle ja läheisilleni, loppu. - @@
Kapt evp H K kirjoitti:
Pyytäisin menemään asiaan ja pohdiskelemaan arvioimalla eri kanditaatteja vaikkapa ominaisuuksien ja kokemuksen näkökulmasta.
Tieto olinpaikastani kuuluu vain minulle ja läheisilleni, loppu.media peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliä
media peliä media peliä media peliä media peliämedia peliä media peliä media peliä media peliä - Pöljä
Viipurihan on Suomea.
- faktaa
No, todista sitten. Typerää tuollainen väitteenheitto ilman perusteluja.
- Kapt evp H K
Olen työkseni arvioinut ihmisiä hyvällä menestyksellä tosi kauan.
En enää tällä kokemuksella edes pysty virhearviointeihin, varsinkin kun ole niin pitkään politiikkaa seurannut.
Lähdetään nyt aluksi kysymyksestä: Mitä merkittävää Niinistö on tehnyt nimenomaan Suomen edun vaalimiseksi? - Viljelijä
Kapt evp H K kirjoitti:
Olen työkseni arvioinut ihmisiä hyvällä menestyksellä tosi kauan.
En enää tällä kokemuksella edes pysty virhearviointeihin, varsinkin kun ole niin pitkään politiikkaa seurannut.
Lähdetään nyt aluksi kysymyksestä: Mitä merkittävää Niinistö on tehnyt nimenomaan Suomen edun vaalimiseksi?Paavo Väyrynen on todellinen keskustan pelastaja ja rohkea taistelija.Vanhasen,Kiviniemen häpeällisen kokoomusta myötäilevän politiikan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688