mitä pikemmiten kävi miten kävi
Tää täytyy viedä päätökseen
11
518
Vastaukset
- kylmähani
samat fiilikset. Puolen vuoden piina saa nyt loppua. Olen jo aloittanut "alasajon". Välttelen kaikkia niitä asioita joita kuvittelin olevan olemassa. Voe jessus että ihminen on sitten idiootti ihastuttuaan toivottomaan tapaukseen.
- cold turkey
Hyvä-hyvä. Itselläni ei ole noin pitkää aikaa takana, tämä tipu jo sen verran vanhempi, että merkit ymmärtää.
Alasajo on hyvä ja terve, eteenpäinsuuntautuva ja tulevaisuudelle mahdollisuuden antava asia.
- sieluhan sen tietää
Onneksi "joku" esti lopullisen yhteenmenon. Ehkä se oli syvemmän minän tietoisuus ettei jutun pidäkään edetä.
- S-
No, onnistuiko? Saatiinko asia päätökseen? Mä luotan suhun. Sä teet tällä kertaa sen ratkaisun, joka on oikea. Mä olen valmis. Niin valmis kuin mitä ikinä voin olla. Mä tiedän nyt miten tää toimii.
- Lopullinenko?
Miten tämä nyt voitaisiinkaan saada päätökseen. Ei olla vielä lopun alussa, ei edes alun lopussa. Jonkinlainen välitila, ikäänkuin asemasota, kytätään toisiamme, tarkkaillaan tunteita. Kumpikaan ei paljasta strategioita, silti välillä kipinöi. Jonkinlainen ratkaisu on varmaan tiedossa....;))
- savoon kesällä
Tehkää mitä lystäätte ja toimikaa niinku tykkäätte.Päätös tapahtuu vasta,kun tapaa viellä sen ihmisen ja huomaa,että kaikki on ollut pelkkää harhaa.Silloin ei enää voi valittaa,eikä paluuta enää ole.
- sawonplikkaM
Tervetuloa! Odotan yhä sinua saapuvaksi...
- ;) sk:lle
sawonplikkaM kirjoitti:
Tervetuloa! Odotan yhä sinua saapuvaksi...
Etkä odota, valehtelet.
- !!
Nettimaailma on tosin aika armoton!!
- Hämmästynyt
Uskotaanko täällä vielä johonkin rakkauteen vai mikä teitä vaivaa?
- hmmmmmm
Nopeeta sitten.Tuskaa on vaan odottelu.
Tosin toivon,että nähään vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708