Mikä saa uskovaiset niin sairaan epäinhimilliseksi, että Lakeja rikkoen asettavat itsensä kaiken yläpuolelle?
mikä saa
13
53
Vastaukset
- fered.
Morjen porin poika , mitä tarkoitat sellaisilla laeilla.
Jeesus sanoi että Yksikään piirto ei katoa laista ennen kuin
Viimeinen Tuomio on tapahtuva .
Nyt on vain kysymys mikä on laki , se vissimmästi on 10 käskyä
ja Jeesukesn rakkauden laki , joka korvaa/kaikki , tahi ne ei
silloin olekaan lakeja , kuten lähimmäisen Rakkaus , sitä teh -
dään Rakkaudesta ei lain tähden .- v.s.wöl
OLETTE LAISTA LUOPUNEITA!!!
KÄSKIKÖ luciferi NÄYTELLÄ VALKEUDEN ENKELIÄ VAI MISTÄ ON KYSYMYS???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
ONKO luciferi NYT ANTANUT LUVAN ASETTAA LAIN VOIMAAN???
ILMITULON VAARA ON AINA SUURI KUN luciferia PALVELEE:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan. - kalle.
v.s.wöl kirjoitti:
OLETTE LAISTA LUOPUNEITA!!!
KÄSKIKÖ luciferi NÄYTELLÄ VALKEUDEN ENKELIÄ VAI MISTÄ ON KYSYMYS???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
ONKO luciferi NYT ANTANUT LUVAN ASETTAA LAIN VOIMAAN???
ILMITULON VAARA ON AINA SUURI KUN luciferia PALVELEE:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.v s Wöl , sinulle ei saavastata , ei olla sillai kun sää sen luulet
vaan, kaikki olemme kuuliaisia kansalaisia , ja kaikka perustuu
Rakkauteen . joka kautta kaikki on kuuluva Jeesuskseen Kristk-'seen ja Hänen Rakkauteen . - v .d-.e
kalle. kirjoitti:
v s Wöl , sinulle ei saavastata , ei olla sillai kun sää sen luulet
Rakkauteen . joka kautta kaikki on kuuluva Jeesuskseen Kristk-'seen ja Hänen Rakkauteen .Ja siitä Jeesuksen rakkaudesta kirjoitat luciferin palvelijana valkeuden enkelinä esiintymällä!!!
Jeesus opettaa:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
ja teuta SYYTTÄÄ luciferin opeillaan JEESUSTA SYYTTÄEN OMIEN USKOVAISTEN, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN JA RAISKANNEEN RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTIEN PERUSTAMISISTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää
verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa
TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN teuta on luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.
uskonvapauden Suomen Laki sallii teutankin palvella luciferiaan sen omalla nimellä, NIIN TEE SE äläkä esiinnyt JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVANA VALEHTELIJANA!!!
USKONVAPAUS VELVOITTAA KAIKKIA MYÖS KUNNIOITTAMAAN SELLAISIA JOTKA OVAT OPPEJASI VASTAAN NIIN MIKSI JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN luciferin ASIALLA RIKOLLISENA RIEHUT???
JOS ESIINTYISIT luciferin nimissä NIIN MINULLA EI OLIS SINULLA ASIAA SILLÄ SITÄ OIKEUTTA KUTSUTAAN USKONVAPAUDEKSI.
MUTTA
USKOVAPAUS EI KENELTÄKÄÄN KIELLÄ OIKEUTTA OLLA JUMALALLISUUDEN TIETOUDESSA! MUISTA SE!!!!!
Olet hyvä seliseliselittelemään ja kiertelemään totuutta mutta kieroutesi ei sinua pelasta! - Kalle.
kalle. kirjoitti:
Rakkauteen . joka kautta kaikki on kuuluva Jeesuskseen Kristk-'seen ja Hänen Rakkauteen .Ei kierous ketään pelasta , ei sinuakaan , siksi toiseksi
Rakkaus peittää kaikki , Niinkuin Jeesus sanoo: Se peittää
isotkin synnit , Syntien anteeksisaaminen on juuri sitä, sen
peitteen läpi ei Jumala näe enää syntejä jonka Jeesus on
peittänyt , eli ne on pois pyyhitty , Vapahtajan lunastuksen
kautta . - v,,3.jf
Kalle. kirjoitti:
Ei kierous ketään pelasta , ei sinuakaan , siksi toiseksi
Rakkaus peittää kaikki , Niinkuin Jeesus sanoo: Se peittää
isotkin synnit , Syntien anteeksisaaminen on juuri sitä, sen
peitteen läpi ei Jumala näe enää syntejä jonka Jeesus on
peittänyt , eli ne on pois pyyhitty , Vapahtajan lunastuksen
kautta .ja sinä rakastat luciferiä syyttämällä ja haukkumalla Jeesusta omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanneen, raiskanneen jne rikollisuuden seurakuntien perustajaksi ILMAN MITÄÄN NÄYTTÖÄ!!!
sinun rakkautesi luciferiin on todella syvää saatanallisuutta! - Fered.
kalle. kirjoitti:
Rakkauteen . joka kautta kaikki on kuuluva Jeesuskseen Kristk-'seen ja Hänen Rakkauteen .eikö örvelö ala ymmärtää, että minä en ole koskaan pilkannut Jeesusta , enkä muita , jos minä sinua pilkkaan niin se on ihan
just niinkuin , häirikköö pitääkin kepittää , mutta jos häirikkö
kepittää meikää tollatavalla ,siitä ei tule koskaan hyvä .
Sillä sinun panettelusi on vakavan rumaa , kehen vedoten sinä
saatat tuota tehdä, saa ta nan , ja ittes ei ketään muuta usko
se , koska et ole koskaan parenpaa uskonut , etkä vieläkään
usko , sinä jästipää. örvelö . sinulta puuttuu Lähimmäisen
rakkaus . ethän sinä tietenkään tiedä mitä se on . - b.f-e--
Fered. kirjoitti:
eikö örvelö ala ymmärtää, että minä en ole koskaan pilkannut Jeesusta , enkä muita , jos minä sinua pilkkaan niin se on ihan
just niinkuin , häirikköö pitääkin kepittää , mutta jos häirikkö
kepittää meikää tollatavalla ,siitä ei tule koskaan hyvä .
Sillä sinun panettelusi on vakavan rumaa , kehen vedoten sinä
saatat tuota tehdä, saa ta nan , ja ittes ei ketään muuta usko
se , koska et ole koskaan parenpaa uskonut , etkä vieläkään
usko , sinä jästipää. örvelö . sinulta puuttuu Lähimmäisen
rakkaus . ethän sinä tietenkään tiedä mitä se on .Vai et olle pilkannut!!!
NO MITÄ OVAT SINUN JEESUKSEN NIMISSÄ VALEHTELUT JA JEESUKSEN ASETTAMISET SYYLLISEKSI JNE????
TÄSSÄ PILKKAAT SYYTÖNTÄ JEESUSTA OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN JA RAISKANNEEN RIKOLLISEN SEURAKUNTIENNE PERUSTAJIKSI!!!
NÄYTTÖÄ / TODISTUSTA ET OLE ANTANUT VAIKKA OLEN SITÄ PYYTÄNYT JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JEESUKSEN PILKKAAJA:
Fered.
TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.
TÄSSÄ teuta luciferin palvelijana OTTAA ITSELLEEN JEESUKSEN JUMALALLISUUDEN JEESUSTA PILKATEN ITSELLEEN:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'
JEESUS EI OLE KOSKAAN PAPEILLE VIRKOJA ANTANUT MUTTA teuta ja luciferi JEESUSTA PILKATEN VALEHTELEVAT!!! teuta "kristuksella" ON SORKAT JA SARVET!
JA RIKOLLISUUDEN JA luciverin EDUSTAJANA teuta KIELTÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA SAMALLA HEIDÄT SEKÄ TEKEE epäjumalansa lain (10-KÄSKYÄ) RIKOLLISILLE AINOAKSI LAIKSI JOSSA LUDER/LUTHERI TEKEE ITSE ITSESTÄÄN RIKOLLISILLE epäjumalan JA KIELTÄÄ PALVELEMASTA JUMALAA JA JEESUSTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .
Näin Lutheri asetti itse itsensä epäjumalaksi ja puhdisti pois Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opetukset sekä kielsi palvelemasta muista jumalia, Jumalaa ja Jeesustakin!!!
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
TUO EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA VAAN KATEKISMUKSEN EPÄJUMALALLISUUDEN JA luciferin OPIN LAKI!!!
teuta, ILMEISESTI VALEHTELET NIIN PALJON KUIN MAHDOLLISTA JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN - TIETOISESTI!!!
MITÄ PAHAA HE OVAT SINULLE TEHNEET???
JEESUS EI OLE PERUSTANUT RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTIA NIINKUIN VÄITÄT pirua TUKEMALLA, MIKSI VALEHTELET JA PILKKAAT??? - Kalle.
v,,3.jf kirjoitti:
ja sinä rakastat luciferiä syyttämällä ja haukkumalla Jeesusta omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanneen, raiskanneen jne rikollisuuden seurakuntien perustajaksi ILMAN MITÄÄN NÄYTTÖÄ!!!
sinun rakkautesi luciferiin on todella syvää saatanallisuutta!Älä valhtele sulla ei ole vara sanoa mitään , kun valhtelulta
ET TIEDÄ KUMPAAKAAN ET PILKKAA ETKÄ HAUKKUMISIA
SINULTA ON MENNYT TAJU OLET KAIKESSA LIIAN RAJU
JOPA PASSA ETTÄ MUUSSA . ET TIEDÄ PILKASSA MIKÄ
ON PILKKAA , LUULET VAIN .
Sitten syyttämä ja haukkuma 4 v. 5kk riittää poski solistina
oloasi ihan varmasti enenpää ei tartte . Jos tietäis mitä on
haukuttava mutta kun kaikki on kuin , sellaista että jos olisi
nätisti , niin se on kuin siirappia, eli tahmeaa hyi .
Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan , Rukoilemaan , pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta , kuningasten ja kaikkien esivallan, että saisimme
viettää rauhallista ja ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuude-ssa ja kunniallisuusdessa . 1 Tim. 2:1-2. - kalle.
b.f-e-- kirjoitti:
Vai et olle pilkannut!!!
NO MITÄ OVAT SINUN JEESUKSEN NIMISSÄ VALEHTELUT JA JEESUKSEN ASETTAMISET SYYLLISEKSI JNE????
TÄSSÄ PILKKAAT SYYTÖNTÄ JEESUSTA OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN JA RAISKANNEEN RIKOLLISEN SEURAKUNTIENNE PERUSTAJIKSI!!!
NÄYTTÖÄ / TODISTUSTA ET OLE ANTANUT VAIKKA OLEN SITÄ PYYTÄNYT JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JEESUKSEN PILKKAAJA:
Fered.
TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.
TÄSSÄ teuta luciferin palvelijana OTTAA ITSELLEEN JEESUKSEN JUMALALLISUUDEN JEESUSTA PILKATEN ITSELLEEN:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'
JEESUS EI OLE KOSKAAN PAPEILLE VIRKOJA ANTANUT MUTTA teuta ja luciferi JEESUSTA PILKATEN VALEHTELEVAT!!! teuta "kristuksella" ON SORKAT JA SARVET!
JA RIKOLLISUUDEN JA luciverin EDUSTAJANA teuta KIELTÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA SAMALLA HEIDÄT SEKÄ TEKEE epäjumalansa lain (10-KÄSKYÄ) RIKOLLISILLE AINOAKSI LAIKSI JOSSA LUDER/LUTHERI TEKEE ITSE ITSESTÄÄN RIKOLLISILLE epäjumalan JA KIELTÄÄ PALVELEMASTA JUMALAA JA JEESUSTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .
Näin Lutheri asetti itse itsensä epäjumalaksi ja puhdisti pois Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opetukset sekä kielsi palvelemasta muista jumalia, Jumalaa ja Jeesustakin!!!
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
TUO EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA VAAN KATEKISMUKSEN EPÄJUMALALLISUUDEN JA luciferin OPIN LAKI!!!
teuta, ILMEISESTI VALEHTELET NIIN PALJON KUIN MAHDOLLISTA JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN - TIETOISESTI!!!
MITÄ PAHAA HE OVAT SINULLE TEHNEET???
JEESUS EI OLE PERUSTANUT RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTIA NIINKUIN VÄITÄT pirua TUKEMALLA, MIKSI VALEHTELET JA PILKKAAT???Niin minä tuon asian esille siten , että sinä et osaa asiaa
mitä on pailkka , sinä osaat vain asian kuinka sitä tehdään
jos sinä saat määrätä , muttakun sinä et voi sitä määrätä
sillä sinä et ole uudestisyntynyt , sinun on oltava hiljaa ja
kuunneltava meitä . Alkaako mennä kaaliin , se on ehkä
myöhistä nyt kun sinä lennät kuin leppä keihas täältä . - v,oof-,jb
kalle. kirjoitti:
Niin minä tuon asian esille siten , että sinä et osaa asiaa
mitä on pailkka , sinä osaat vain asian kuinka sitä tehdään
jos sinä saat määrätä , muttakun sinä et voi sitä määrätä
sillä sinä et ole uudestisyntynyt , sinun on oltava hiljaa ja
kuunneltava meitä . Alkaako mennä kaaliin , se on ehkä
myöhistä nyt kun sinä lennät kuin leppä keihas täältä ..ei.nimmariakerro jo mitä pahaa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki on sinulle tehnyt että vihaat heitä????
nou
Syytät syytöntä Jeesusta rikollisen lahkon perustamisesta valehdellen!
Jaat valehdellen Jeesuksen Nimessä papeille virkoja vaikka tiedät että Jeesus on kieltänyt uskomastaki sellaisiin eksttäjiin
Jaat sovituksia rikollisille, murjaajille, pedofiileille jne Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain vastaisesti rippi ja salarippi saatanallisuuksin!
jne...
luciferi ei olisi osannut olla noidenkaan asioiden suhteen SUUREMPI ateistisempi kuin mitä sinä HELEVETIN SUURENA ateistipiruna olet!!! - gå hem matti!
v,oof-,jb kirjoitti:
.ei.nimmariakerro jo mitä pahaa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki on sinulle tehnyt että vihaat heitä????
nou
Syytät syytöntä Jeesusta rikollisen lahkon perustamisesta valehdellen!
Jaat valehdellen Jeesuksen Nimessä papeille virkoja vaikka tiedät että Jeesus on kieltänyt uskomastaki sellaisiin eksttäjiin
Jaat sovituksia rikollisille, murjaajille, pedofiileille jne Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain vastaisesti rippi ja salarippi saatanallisuuksin!
jne...
luciferi ei olisi osannut olla noidenkaan asioiden suhteen SUUREMPI ateistisempi kuin mitä sinä HELEVETIN SUURENA ateistipiruna olet!!!Minä en kuulu mihinkään uskontoon enkä usko, sillä seuraan Isää (Jeesus). Minä tunnen Sielujen Valtakunnan, ja minä tunnen Luojan Liiton, ja minä tunnen Liiton Lain ja minä opetan niiden mukaan, ja minä tunnen Isän, Jeesuksen ja hänen opit, ja minä opetan vain ja anoastaan e.m. mukaisesti. Minä en voi olla mitään muuta kuin mitä minä Luojan sanan mukaan olen; Luojan antaman maan nimen, Suomen mukaan minä voin vain olla Suomalainen ja uskonnollinen etupäässä Suomen Kansalle, mutta edustan kaikkia kansoja Sielujen Valtakunnan nimiin. Minä en riko enkä pura missään mielessä, vaan minä yhdistän, ja minä en alista vaan nostan ylös, kaikki Isän toiveiden mukaan. Minä en oleta saavani minkäänlaista maallista korvausta työstäni, enkä minä vaadi enkä saa vaatia minkäänlaista maallista korvausta Liiton Lain 1-3 mukaan.
- ۞|§||I||M||O||U||§|۞
Olen syntynyt 28.6.1960 kello 8:45 Rovaniemellä ja merkkini on Kointähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328