Ilman lakia ihminen elää suruttomuudessa.

teuta

Room. 7:9. "Minä elin ennen ilman lakia , muttakun käskysana tuli, niin synti virkosi ".

Välittämättä ensinkään Jumalan käskyistaä , uhkauksista ja
lupauksista, tehden kaikkea , mitä hän vain haluaa , ja seurata syntisiä himojaan ainakin niin pitkälle kuin itserakkaus ja maailman kunnia suinkin sallivat . Moni ei välitä mistään , vaan on niin perin julkea ja hävytön synnin palveluksessa , että hävittää sekä omaisuutensa , terveytensä , kunniansa että kaikki maalliset etunsa.

Mutta niin luonnostaan hurskaat kuin julkisyntisetkin ovat
molemmat "ilman lakia" niin kauan kuin laki ei vielä vaivaa heidän omaatuntoaan , eivätkä synnit ensinkään tee
heitä rauhattomaksi . Sillä miten hyvin he tuntevatkin lain
(kymmentä käskyä )tietopuolisesti , niin se ei kuitenkaan tee mitään vaikutusta heissä , kun he eivät vielä mitään tunne sen vaatimuksista , sen uhkauksista ja tuomioista .

147

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näi se kuule vaa men

      Unohditko, että laki on kurittaja KRISTUKSEN TYKÖ, että me USKOSTA VANHURSKAIKSI tulisimme.

      Taisit unohtaa senkin, että me jotka Jeesuksessa Kristuksessa olemme, me olemme Kristuksen ruumiin kautta kuolleet POIS LAISTA, tullaksemme TOISEN omiksi, että me Jumalalle hedelmän kantaisimme.

      Minkä laki vaatii, (täydellisen pyhyyden ja vanhurdskauden), sen Kristus meille, HÄNESSÄ jo vanhurskaiksi uskon kautta tulleille vanhurskaalle lahjoittaa.

      Parannussaarna kristityille ei ole lainsaarnaa, vaikka lakihenkiset (lain vangeksi jääneet) sellaisia meille opettavat.

      Kristittyä ohjaa Kristuksen rakkaus poispäin synnistä. Kun Jumala on näin meitä rakastanut, olemme mekin velvolliset rakastamaan toinen toisiamme.

      - Rakkaus ei varasta toiselta.
      - Rakkaus ei lyö toista.
      - Rakkaus ei hylkää toista, hänen epätäydellisyydestään huolimatta.
      - Rakkaus ei tee huorin.

      Ja paljon paljon muuta.

      Lakihenkisyys julistaa, että sinä et saa ja sinun täytyy, älä tee, älä maista, älä koske.

      Kun jotkut ylistävät kuorossa Kristusta ja iloitsevat täydestä sydämestään ja kutsuvat toisiakin iloitsemaan kanssaan yhdessä, niin se hajottaa lakihenkiseltä kristityltä seurakunnan. :-)))))) Toisten ilo on hänelle vakava ja pelottava uhkatekijä.

    • Kiälitoimitso

      Mikä on käsityksesi "suruttomuudesta"? Saat sen kuullostamaan jotenkin negatiiviselta. Oleko itse surullinen? Luulin että surut on poissa kun usko löytyy. Ei taida niin olla?

      • teuta

        Mutta tässä lihallisen suruttomuuden , laittomuuden ja jumalat-
        tomuudetilasta syntinen joutuu "lain alle" niin pian kuin se alkaa saarnata hänen omastatunnostaan , tuomita syntiä ja synnin tähden kirota ja kuolettaa häntä . Mitä ankarammin nyt laki
        kiroaa häntä sitä kauheammin virkoaa hänessä synti .


      • näi se vaa on kuule
        teuta kirjoitti:

        Mutta tässä lihallisen suruttomuuden , laittomuuden ja jumalat-
        tomuudetilasta syntinen joutuu "lain alle" niin pian kuin se alkaa saarnata hänen omastatunnostaan , tuomita syntiä ja synnin tähden kirota ja kuolettaa häntä . Mitä ankarammin nyt laki
        kiroaa häntä sitä kauheammin virkoaa hänessä synti .

        Laki osoittaa meidät syntisiksi, kadotuksen ansainneiksi. Ne on harvat ja valitut jotka ottavat Jumalan kutsun vastaan.

        On paljon sellaisia kristittyjä, jotka tekevät joistakin käskyistä ihmiskäskyistä ja isien perinnäissäännöistä itselleen sellaisen lain, jota he vaivoin voivat täyttää.
        Sillä sitten leuhkitaan muille, kuinka vaivoin minä tavallan ja kuinka kovalla tuskalla minä uudestisynnyin. Ylpeys tekeytyy nöyryydeksi ja ihmisestä tulee itseensä käpertynyt hengellinen narsisti joka vahtaa itseään, ja muitakin sillä silmällä että hänen isiensä saantöjä kaikki pakolla noudattavat.

        Kun Jumalan laki herättää ihmisen se osoittaa sen että omin neuvoin on mahdoton selvitä syntikuorman alta, tarvitaan Jeesus Kristus joka pesee pois synnit ja lahjoittaa oman täydellisen vanhurskauden, tuon vanhurskauden JOKA AINOANA KELPAA JUMALALLE.

        Room. 7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville -
        että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
        Room. 7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; ...

        xxxxxxxx
        ***) ...mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
        xxxxxxxx

        Room. 7:3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, ...

        xxxxxxxx
        ***) ...jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
        xxxxxxxx

        Room. 7:4 Niin, veljeni, ...

        ***) ... teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.

        Room. 7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,

        xxxxxxxxxxx
        ***) Room. 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
        xxxxxxxxxxx

        Omanvanhurskauden rakentaminen on hyvin vaarallista. Henkilö joka on tullut USKON KAUTTA vanhurskaaksi ei ole missään tapauksessa enää oikeutettu pyrkimään vanhurskaaksi omien tekemistensä taikka tekemättä jättämistensä avulla. Jos näin käy, niin silloin on kysymyksessä hengellinen huora.


      • Jeesukses kaikki
        näi se vaa on kuule kirjoitti:

        Laki osoittaa meidät syntisiksi, kadotuksen ansainneiksi. Ne on harvat ja valitut jotka ottavat Jumalan kutsun vastaan.

        On paljon sellaisia kristittyjä, jotka tekevät joistakin käskyistä ihmiskäskyistä ja isien perinnäissäännöistä itselleen sellaisen lain, jota he vaivoin voivat täyttää.
        Sillä sitten leuhkitaan muille, kuinka vaivoin minä tavallan ja kuinka kovalla tuskalla minä uudestisynnyin. Ylpeys tekeytyy nöyryydeksi ja ihmisestä tulee itseensä käpertynyt hengellinen narsisti joka vahtaa itseään, ja muitakin sillä silmällä että hänen isiensä saantöjä kaikki pakolla noudattavat.

        Kun Jumalan laki herättää ihmisen se osoittaa sen että omin neuvoin on mahdoton selvitä syntikuorman alta, tarvitaan Jeesus Kristus joka pesee pois synnit ja lahjoittaa oman täydellisen vanhurskauden, tuon vanhurskauden JOKA AINOANA KELPAA JUMALALLE.

        Room. 7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville -
        että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
        Room. 7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; ...

        xxxxxxxx
        ***) ...mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
        xxxxxxxx

        Room. 7:3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, ...

        xxxxxxxx
        ***) ...jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
        xxxxxxxx

        Room. 7:4 Niin, veljeni, ...

        ***) ... teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.

        Room. 7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,

        xxxxxxxxxxx
        ***) Room. 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
        xxxxxxxxxxx

        Omanvanhurskauden rakentaminen on hyvin vaarallista. Henkilö joka on tullut USKON KAUTTA vanhurskaaksi ei ole missään tapauksessa enää oikeutettu pyrkimään vanhurskaaksi omien tekemistensä taikka tekemättä jättämistensä avulla. Jos näin käy, niin silloin on kysymyksessä hengellinen huora.

        Room. 9:30 Mitä me siis sanomme?

        Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, ...

        ... mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;

        Room. 9:31 mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut.

        Room. 9:32 Minkätähden?

        Sentähden, ....

        ***) ...ettei se tapahtunut uskosta, .

        ... vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen,

        Room. 9:33 niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu."
        xxxxxxxxxx

        Room. 10:1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        Room. 10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;

        ***) Room. 10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, ...

        .... vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.

        ***) Room. 10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.


      • teuta
        näi se vaa on kuule kirjoitti:

        Laki osoittaa meidät syntisiksi, kadotuksen ansainneiksi. Ne on harvat ja valitut jotka ottavat Jumalan kutsun vastaan.

        On paljon sellaisia kristittyjä, jotka tekevät joistakin käskyistä ihmiskäskyistä ja isien perinnäissäännöistä itselleen sellaisen lain, jota he vaivoin voivat täyttää.
        Sillä sitten leuhkitaan muille, kuinka vaivoin minä tavallan ja kuinka kovalla tuskalla minä uudestisynnyin. Ylpeys tekeytyy nöyryydeksi ja ihmisestä tulee itseensä käpertynyt hengellinen narsisti joka vahtaa itseään, ja muitakin sillä silmällä että hänen isiensä saantöjä kaikki pakolla noudattavat.

        Kun Jumalan laki herättää ihmisen se osoittaa sen että omin neuvoin on mahdoton selvitä syntikuorman alta, tarvitaan Jeesus Kristus joka pesee pois synnit ja lahjoittaa oman täydellisen vanhurskauden, tuon vanhurskauden JOKA AINOANA KELPAA JUMALALLE.

        Room. 7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville -
        että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
        Room. 7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; ...

        xxxxxxxx
        ***) ...mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
        xxxxxxxx

        Room. 7:3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, ...

        xxxxxxxx
        ***) ...jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
        xxxxxxxx

        Room. 7:4 Niin, veljeni, ...

        ***) ... teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.

        Room. 7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,

        xxxxxxxxxxx
        ***) Room. 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
        xxxxxxxxxxx

        Omanvanhurskauden rakentaminen on hyvin vaarallista. Henkilö joka on tullut USKON KAUTTA vanhurskaaksi ei ole missään tapauksessa enää oikeutettu pyrkimään vanhurskaaksi omien tekemistensä taikka tekemättä jättämistensä avulla. Jos näin käy, niin silloin on kysymyksessä hengellinen huora.

        Gal. 2:19. " Minä olen lain kautta kuollut poisa laista , elääkseni Jumalalle . Minä olen Kristuksen kanssa Ristiinnaulittu":

        Niin kauan kuin Paavali kiivaili lain puolesta ja eli sille , oli hän kuolleena pois Kristuksesta eikä tahtonut tietää vähääkään Hänestä . Mutta tullessaan Kristuksen uskoon hän taas kuoli
        pois laista; Kristuksen kanssa ristiinnaulittuna hän eli nyt Jumalalle , kuten hän itse tunnustaa : Minä olen lain kautta kuollut pois laista , elääkseni Jumalalle ."

        Oikein ymmärrettynä Paavalin puhetta , on meidän ensin
        tarkastettava ,minkätähden KRISTUSkuoli ristillä. Risti on
        kirouksen puu, kuin on kirjoitettu ; "Kirottu on jokainen ,joka
        on puuhun ripustettu." Gal.3:13. Kun nyt Kristus kutsuu kaikki meidän syntimme eli "tehtiin meidän edestämme synniksi ".
        2 Kor. 5:21. , niin täytyi Hänen kantaa meidän kirouksemmekin .


      • teuta
        näi se vaa on kuule kirjoitti:

        Laki osoittaa meidät syntisiksi, kadotuksen ansainneiksi. Ne on harvat ja valitut jotka ottavat Jumalan kutsun vastaan.

        On paljon sellaisia kristittyjä, jotka tekevät joistakin käskyistä ihmiskäskyistä ja isien perinnäissäännöistä itselleen sellaisen lain, jota he vaivoin voivat täyttää.
        Sillä sitten leuhkitaan muille, kuinka vaivoin minä tavallan ja kuinka kovalla tuskalla minä uudestisynnyin. Ylpeys tekeytyy nöyryydeksi ja ihmisestä tulee itseensä käpertynyt hengellinen narsisti joka vahtaa itseään, ja muitakin sillä silmällä että hänen isiensä saantöjä kaikki pakolla noudattavat.

        Kun Jumalan laki herättää ihmisen se osoittaa sen että omin neuvoin on mahdoton selvitä syntikuorman alta, tarvitaan Jeesus Kristus joka pesee pois synnit ja lahjoittaa oman täydellisen vanhurskauden, tuon vanhurskauden JOKA AINOANA KELPAA JUMALALLE.

        Room. 7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville -
        että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
        Room. 7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; ...

        xxxxxxxx
        ***) ...mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
        xxxxxxxx

        Room. 7:3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, ...

        xxxxxxxx
        ***) ...jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
        xxxxxxxx

        Room. 7:4 Niin, veljeni, ...

        ***) ... teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.

        Room. 7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,

        xxxxxxxxxxx
        ***) Room. 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
        xxxxxxxxxxx

        Omanvanhurskauden rakentaminen on hyvin vaarallista. Henkilö joka on tullut USKON KAUTTA vanhurskaaksi ei ole missään tapauksessa enää oikeutettu pyrkimään vanhurskaaksi omien tekemistensä taikka tekemättä jättämistensä avulla. Jos näin käy, niin silloin on kysymyksessä hengellinen huora.

        Room.7:1-14 Sel. Laki käskyineen on pyhä , vanhurskas ja hyvä, koska se on Jumalan tahdon ilmoitus ja perustuu Hänen olemukseensa. Se vaatii Jumalan tahdon noudattamista , koska vain siten ihminen voi elää sopusoinnussa Hänen kanssaan ,
        ks. Aam. 3;2-3 . M:L: On kuin laki sanoisi "Minä olen HENGELLINEN eli vaadin puhdasta sydäntä . En tyydy muuhun kuin iloiseen sydämeen ja henkeen , jonka Pyhä Henki on uudistanut . Sinä teet tosin kauniita töitä , suuria ja hyödyllisiä , mutta koska teet niitä saastaisella sydämellä ja hengellä tai itserakkaudesta ja rangaistuksen pelosta , et ole minulle kelpaava ..

        . Laki on hengellinen , hengellä täytettävä ...Lain tekee arvottomaksi ihmisen luottamus itseensä , hänen
        ajatuksensa omasta luonnollisesta , vanhurskaudestaan ,
        hänen tottelemattomuudestaan sekä Jumalan luottamisestaan ja pelon puute ,tämän kaiken hengellinen
        laki Tuomitsee. " WA, 39,I, 460.

        Toinen M:L: ote.
        Parannukseen nöäyrtyvä ihminen saa syntinsä anteeksi
        ja uudesti syntyy . Hän vapautuu sekä lain tuomiosta että harhautuneesta yrityksestään pelastua ja vanhurskautua
        omilla ponnistuksillaan ja lain täyttymisellä, . Hänellä on
        nyt Kristuksessa hänelle armosta "luettu" vanhurskaus ja
        lain täyttäminen sekä Pyhän Hengen vaikuttama halu nou-
        dattaa Raamatussa ilmoitettua Jumalan tahtoa , HÄN ELÄÄ HENGEN UUDESSA TILASSA EIKÄ KIRJAIMEN /LAIN
        VANHASSA.


      • matti.
        teuta kirjoitti:

        Gal. 2:19. " Minä olen lain kautta kuollut poisa laista , elääkseni Jumalalle . Minä olen Kristuksen kanssa Ristiinnaulittu":

        Niin kauan kuin Paavali kiivaili lain puolesta ja eli sille , oli hän kuolleena pois Kristuksesta eikä tahtonut tietää vähääkään Hänestä . Mutta tullessaan Kristuksen uskoon hän taas kuoli
        pois laista; Kristuksen kanssa ristiinnaulittuna hän eli nyt Jumalalle , kuten hän itse tunnustaa : Minä olen lain kautta kuollut pois laista , elääkseni Jumalalle ."

        Oikein ymmärrettynä Paavalin puhetta , on meidän ensin
        tarkastettava ,minkätähden KRISTUSkuoli ristillä. Risti on
        kirouksen puu, kuin on kirjoitettu ; "Kirottu on jokainen ,joka
        on puuhun ripustettu." Gal.3:13. Kun nyt Kristus kutsuu kaikki meidän syntimme eli "tehtiin meidän edestämme synniksi ".
        2 Kor. 5:21. , niin täytyi Hänen kantaa meidän kirouksemmekin .

        Huom., Lain kautta , kuollut laista pois . Koska minä olen Kristuksen kanssa Ristiinnaulittu ", Oikein sanot kun sanot
        Niin kauan kuin Paavali kiivaili lain puolesra ja eli sille , oli
        hän kuolleena pois Kristuksesta eikä tahtomut tietä mitää Kristuksesta, . Mutta tullessaan Kristuksen uskoon hän
        taas kuoli pois laista ;Kristuksen kanssa ristiinnaulittuna
        hän eli nyt Jumalalle , kuten hän itse tunnustaa .

        Oikein ymmärrettynä Paavalin puhetta on meidän ensin tarkastettava , minkätähden Kristus kuoli ristillä .


      • n.d.3.ud
        matti. kirjoitti:

        Huom., Lain kautta , kuollut laista pois . Koska minä olen Kristuksen kanssa Ristiinnaulittu ", Oikein sanot kun sanot
        Niin kauan kuin Paavali kiivaili lain puolesra ja eli sille , oli
        hän kuolleena pois Kristuksesta eikä tahtomut tietä mitää Kristuksesta, . Mutta tullessaan Kristuksen uskoon hän
        taas kuoli pois laista ;Kristuksen kanssa ristiinnaulittuna
        hän eli nyt Jumalalle , kuten hän itse tunnustaa .

        Oikein ymmärrettynä Paavalin puhetta on meidän ensin tarkastettava , minkätähden Kristus kuoli ristillä .

        Paavali rukoile saatanan enkeleiden seurassa luciferia että pääsit eroon pirusta! Mutta raamatun mukaan Paavali ei koskaan päässyt irti luciferista/pirusta joten teutan ja muidenkin opit asian suhteen ovat keksittyjä valheita sillä Paavali itse tiesi ja tunnusti herransa!!
        2 Korinttolaiskirje 12:

        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.



        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Ja Paavali ei koskaan palvellut Jeesusta niikuin rikollisen kristinuskon uskovaisetkaan vaan ovat Jumalallisuudesta pois eksytettyjä ja pahimmat heistä antikristuksellisuuden sielunvihollisia; kyymäärmeittä jne.

        JEESUS EI OLE PERUSTANUT OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEITA JA RAISKANNEITA SEURAKUNTIA JOTEN teuta SOITTAA TORVEA JEESUSTA PILKATEN luciferia ja sen epäjumalia palvelevana ateistipiruna!!!
        teuta lestadiolaisten OPEILLAAN MYÖS JAKAA MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE RIKOKSIA ANTEEKSI lestadiolaisten ylijumalana EKSYTTÄEN USKOVAISIA.

        JOS JOKA TOISIN VÄITTÄÄ JA SELLAINEN YRITTÄÄ TEHDÄ JEESUKSESTA MURHAAJA PEDOFIILI SEURAKUNTIEN PARUSTAJAN JA SE ON luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVIEN JEESUKSEN PILKKAAMISTA JA JEESUKSEN NIMESSÄ VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTA.

        Uskon tunnustuksesi: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'


    • tämmäst sullen

      Suruton on henkilö joka tekee syntiä ilman että omatunto häntä siitä muistuttaisi.

      Epäusko on kadottava synti, vaikka sinä kuinka suret ja kadut syntejäsi, ei sekään voi sinun sytejäsi vähentää, taikka poistaa. Mutta kun sinä käännyt USKOSSA Jeesuksen puoleen synteinesi, ja otat uskossa vastaan hänen ruumiinsa ja verensä tuoman sovituksen, niin se puhdistaa sinut kaikista synneistäsi. JEESUS ON TIE

      Kaikki mikä ei ole USKOSTA, se on syntiä näin sanoo Raamattu.

      Myös siis sellainen jatkuva oman parannuksen teko ja syntien valitus, joka ei kuitenkaan nöyrry ottamaan USKOSSA vastaan syntien anteeksiantamusta Jeesuksen nimessä ja veressä.

      Sekin on syntiä ja itsepetosta, koska se yrittää ikään kuin väkisin tarrautua siihen oman parannuksen harjoittamiseen, mutta kieltäytyy USKOMASTA että kaikki synnit on iankaikkisesti anteeksi annertut, kuten Jumalan sana vakuuttaa.

      Tämä on oiva esimerkki siitä, mihin iailtä perittyihin tapoihin rakentuva perinnekristillisyys voi pahimmillaan johtaa, se johtaa pois Jumalan armosta ja Kristuksen sisällisestä tuntemisesta joka on saatavissa uskon kautta Jeesuksessa Kristuksessa, - armosta ilman omia ansioita.

      Me oomme tehneet parannusta itkien ja valittaen, niin minä kun varmaan sinäkin.
      Onko se suru itku ja valitus johtanut meidät iloon ja rauhaan Jeesuksessa Kristuksessa ja lepoon Jumalan ansaitsemassa täydellisessä vanhurskaudessa joka ei puutu missään kohtaa?

      Omasta puolestani voin vakuuttaa, ei johtanut Sabatin lepoon, vaan pelkoon, syyllisyyteen, riittämättömyyteen, itsesyytöksiin, häpeään, kiittämättömyyteen Jumalaa kohtaan, voimattomuuteen, itseltä vaatimiseen, toisilta vaatimiseen.
      Aina oli "viittä vaille" vanhurskas. Kun sen vielä teet, sanoi piru, niin sitten sinä saat uskoa. Ja aina oli joku teko tekemättä että olisi pirulta saanut luvan uskoa.
      Näin käy jokaisen rehellisen elävätuntoisen ihmisen, joka yrittää itseänsä vanhurskaaksi tehdä omin ponnistuksin.

      SEn sinä tiedät itse oletko Kristuksessa Jeesuksessa iloinen ja kiitollinen vai et, siihen kysymykseesi minä olen väärä henkilö vastaamaan.

      • teuta

        Kuten apostoli sanoo : "Kun käsky sana tuli , niin synti virkosi , ja minä kuolin . Niin tuli ilmi , että käskysana , joka oli oltava minulle elämäksi , olikin minulle kuolemaksi --,jotta synti tulisi ylenmäärin suureksi synniksi käskysanan kautta."
        Room. 7:9-13.

        Jokainen herännyt sielu tietää tämän sangen hyvin omasta kokemuksestaan ; suruton ihminen ei ymmärrä milloinkaan näitä sanoja , miten aljon niitä hänelle selitettäisiinkin . Te jotk olette ollut: lain alla tai vielä olette , te tiedätte ja tunnette , miten "synti ottaa käskysanasta aiheen " 7:8. ja vaikuttaa
        ihmisessä , niin että jouduttuaan lain kanteen ja tuomion alle
        vasta kauhulla tuntisitte synnin voiman lihassanne "sillä ilman lakia on synti kuollut " eikä osoittanut vielä oikein voimaansa
        ja valtaansa .


    • savon ukko

      Aivan oikein ilman lakia olisi kaikki sekaisin. Mutta lain rikkojia löytyy silti vaikka on valtiollinen laki. Kuitenkin ihmisillä on jonkimoinen moraali lainkin suhteen.

      .Raamatun laki näyttää olevan tyhjää niin ateisteille, tavallisille kristityile kuin itseään uskovaiusena pitävillekkin. Laintaulut Mooseksen tekemät, ovat apostolit ja muut väärentäjät saaneet muotoon, ettei kukaan niitä voi täysin noudattaa.

      Sanokaapa yksikin käsky, jota olisi kaikki noudattanut. Sanokaapa yksikin uskovaisena itseään pitävä joka ei olisi rikkonut kaikkiia käskyjä.
      On turha pitää pyhää kirkasta kruunua ja Jeesuskehää päänsä päällä ja höpötellä toisten parannuksesta ja tarjota helvetin kyytiä.

      Uskonnon varjolla tehdään paljon, paljon syntiä, eli rikoksia. Näimme tämän Anderssin äärioikeistolaisen, kehuen olevansa syvästi uskovainen, joka sitten räikeimmällä tuomitsee niin eräät polittiset suunnat ja muut uskonsuunnat.

      Vielä tästä valtiollisesta laista. Te lestaadiolaiset viis välitätte Suomen laista, kun kerrotte vain, että Jeesus antaa anteeksi tuollaisen lastensa raiskausrikoksen. Täytyy olla aika röyhkeää, jos vapautetaa ollalle taputtamalla tällainen rikos omassa piirissänne. Kyllä puhuttelut ja hoitotoimet tulee heti jos joku sattuu panemaan päällensä muuta mikä ei heidän mielestä sovi hartaustilaisuuksiin. Tai on ottanut pari saunakaljaa ja laulanut kansanlauluja pari kertaa.

      Ei esikoisten tarvitse lainkaan osoittaa suuntaan Vottonen. Teiltä löytyy tappihenkilöistä lähtien saatanlisia synnintekijöitö niin kotonaan kuin ulkopuolellakin. Koettakaa nyt rauhoittua niistä islamin ja ateistien vihoistanne.
      Suomessa on vielä laki, joka seuraa teitäkin. Teiltä voi myös löytyä Anderssin uran jatkajiakin.

      Ja nyt sanon sen teille, minua ei tarvitse neuvoa parannukseen. Melkein täytyy sanoa oikein pahasti teille kun te todella olette täynnä tyhjyyttä ja pahaa, vaikka lässytätte Jeesuksesta samalla pilkaten häntä.

      Tuomio tulee teillekin, ja se on palkka lässytyksistänne toisia ihmisiä kohtaan.

      • asemiis ukkeli

        Älä sinä sotkeennu asioihin joista et ymmärrä mitään!!

        Rukoile sen sijaan Jumalalta herätystä ja parannuksen armoa omalle kohdallesi, ettei tule myöhäinen katumus.


      • SU
        asemiis ukkeli kirjoitti:

        Älä sinä sotkeennu asioihin joista et ymmärrä mitään!!

        Rukoile sen sijaan Jumalalta herätystä ja parannuksen armoa omalle kohdallesi, ettei tule myöhäinen katumus.

        Pyyhi suus ja takapuoles, haju ja sanoma sinulla kummastakin lävestä sama.


      • Jeesus on tie
        SU kirjoitti:

        Pyyhi suus ja takapuoles, haju ja sanoma sinulla kummastakin lävestä sama.

        Kuten sanoin, rukoile Jumalalta herätystä, että voisit kääntyä pasrannukseen.
        Jos tuossa epäuskon tilassa JUmalan pilkkaajana kuolet, on ikunen helvetin vaiva edessäsi.

        Mieti ihmisparka kohtaloasi, tänään olisi vielä mahdollisuus, huomiseta et tiedä.


      • .ml,.kl.,
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Kuten sanoin, rukoile Jumalalta herätystä, että voisit kääntyä pasrannukseen.
        Jos tuossa epäuskon tilassa JUmalan pilkkaajana kuolet, on ikunen helvetin vaiva edessäsi.

        Mieti ihmisparka kohtaloasi, tänään olisi vielä mahdollisuus, huomiseta et tiedä.

        Pilkkaajan kirjoituksia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445

        Jeesus on tie

        23.6.2011 10:23

        Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,

        ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.

        Luder/Lutheri epäjumalana jumaloivan kultti pakanan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396#comment-50080057

        Jeesus on tie

        25.6.2011 22:21

        Koska et tunne luterilaista oppia, et ole Hengestä uudestisyntynyt kristitty, vaan olet epäuskossa elävä pakana, sinulla ei ole mitään edellytyksiä ymmärtää lainkaan mistä Luther tuossa puhuu.

        toinen toisiaan piruiksi todistavia:
        Jeesus on tie

        16.6.2011 10:37

        Piru on piru teuta.

        kiimaista aasiaan jumaloiva Jumalan pilkkaajan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396

        Jeesus on tie

        30.6.2011 22:30

        Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.

        Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.

        salarippi pedofiilien rikoksien tukijan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9501297/47464683

        Ei kumpaakaan

        Jeesus on Herra 3.1.2011 16:31

        Lestadiolaisuudessa on erittäin tarkka kuri sukupuolikäyttäytymisessä. Esimerkiksi avioliiton ulkopuolisia suhteita ei hyväksytä ollenkaan. Masturbointi eli hekumoisteminen on kokonaan kielletty.

        ...mutta vaikka on muka kielletty niin jakaa murhaajille ja pedofiileille rikoksien anteeksi antamisia ilman Jumalan Valtakunnan oikeuksia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi,

        Lain kieltäjät ovat rikollisuuden tukijoita:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458

        Jeesus on tie

        30.5.2011 14:18

        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458

        Jeesus on tie

        30.5.2011 14:18

        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.



        Jeesus on tie

        24.5.2011 10:35

        Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.

        Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))

        jne...


      • teuta
        .ml,.kl., kirjoitti:

        Pilkkaajan kirjoituksia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445

        Jeesus on tie

        23.6.2011 10:23

        Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,

        ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.

        Luder/Lutheri epäjumalana jumaloivan kultti pakanan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396#comment-50080057

        Jeesus on tie

        25.6.2011 22:21

        Koska et tunne luterilaista oppia, et ole Hengestä uudestisyntynyt kristitty, vaan olet epäuskossa elävä pakana, sinulla ei ole mitään edellytyksiä ymmärtää lainkaan mistä Luther tuossa puhuu.

        toinen toisiaan piruiksi todistavia:
        Jeesus on tie

        16.6.2011 10:37

        Piru on piru teuta.

        kiimaista aasiaan jumaloiva Jumalan pilkkaajan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396

        Jeesus on tie

        30.6.2011 22:30

        Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.

        Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.

        salarippi pedofiilien rikoksien tukijan sanaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9501297/47464683

        Ei kumpaakaan

        Jeesus on Herra 3.1.2011 16:31

        Lestadiolaisuudessa on erittäin tarkka kuri sukupuolikäyttäytymisessä. Esimerkiksi avioliiton ulkopuolisia suhteita ei hyväksytä ollenkaan. Masturbointi eli hekumoisteminen on kokonaan kielletty.

        ...mutta vaikka on muka kielletty niin jakaa murhaajille ja pedofiileille rikoksien anteeksi antamisia ilman Jumalan Valtakunnan oikeuksia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi,

        Lain kieltäjät ovat rikollisuuden tukijoita:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458

        Jeesus on tie

        30.5.2011 14:18

        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458

        Jeesus on tie

        30.5.2011 14:18

        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.



        Jeesus on tie

        24.5.2011 10:35

        Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.

        Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))

        jne...

        örvelö , kun luet kirjoituksen piru on piru, teuta , olet riisunut
        siitäkin niin paljon että olet saanut näyttämään "jeesuson tie "
        kirjoituksen ,mielesi mukaiselta : alunperin "jeesus on tie "
        kirjoitti sen näin .. örvelö on kirjoittanut sopskaa, mutta piru on piru .,. teuta . eli sanoin ja merkityksin , örvelö on piru.


      • 18
        teuta kirjoitti:

        örvelö , kun luet kirjoituksen piru on piru, teuta , olet riisunut
        siitäkin niin paljon että olet saanut näyttämään "jeesuson tie "
        kirjoituksen ,mielesi mukaiselta : alunperin "jeesus on tie "
        kirjoitti sen näin .. örvelö on kirjoittanut sopskaa, mutta piru on piru .,. teuta . eli sanoin ja merkityksin , örvelö on piru.

        usko uskovaisena uskovaiseen kiimaista aasia rakastavaan veljeesi niin tiedät olevasi uskovainen Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaava piru!


      • matti.
        asemiis ukkeli kirjoitti:

        Älä sinä sotkeennu asioihin joista et ymmärrä mitään!!

        Rukoile sen sijaan Jumalalta herätystä ja parannuksen armoa omalle kohdallesi, ettei tule myöhäinen katumus.

        tämä viesti on su, jolla on örvelön sanoja .

        Se on jo , kun hän sanoo , ettei hänelle tarvitse neuvoa parannusta .
        hän on jo täynnä tyhjyyttä ja pahaa ja lässyttää kiesuksesta samalla
        pilkaten häntä :Sinulla Ei Tuomion sana ole kohdallaan , Kun sinä
        saat tuomion siina lukee "MENE", ja kun me saamme tuomion
        Siinä luke "TULE". "ERON " sinäkin tiedät .

        Kiitos vain Jumalalle että on kaikki jo ani varhain suunnitellut ,
        Alusta alkaen Eli Aatamista ja Eevasta . Meille on luvattu lunastus
        joka sitten Jeesuksen Kristuksen kautta annettiin ,Hänen kuolemansa
        Ristillä oli se uhrilahja Jumalalle joka riitti , kolmantena päivänä ISÄ
        herätti Hänet , Tähän tulee uskoa , sillä pelastuu ei millään muulla.


    • teuta

      Minä en parane , enkä huonone sinun puheistasi. SU.

      Vaan siksi on herännyt syntinen se , joka näin tuskissaan
      taistelee , "lain alla,"tuntee omassatunnossaan lain tuomion
      monituisista synneistään , tahtoisi mielellään sisällisen ihmi-
      sensä puolesta olla vapaa kaikesta synnistä , pyrkii alati sii -
      hen , --, ja jota kuitenkin lihassa hallitsevan synnin voima vie vastoin hänen tahtoaan synnistä toiseen , kuin , onnetonta
      vankia kuletetaan raudoissa, mihin hän ei ensinkään tahdo ,
      Room. 7:21-23 .

      Siksi on lain oltava meille kasvattaja KRISTUKSEEN , jotta
      me tulisimme vanhurskaiksi uskosta , Armosta eikä ansiosta.

      Me lain hyväksi tiedämme , jos sitä vaan
      Myös oikeen me taidamme käyttää .
      On annettu meitä se kuolettamaan ,
      Kun syntisiks meidät se näyttää .

      • Jeesus on tie

        Synneissään kuollut suruton ihminen, kuten savon ukkokin on, vahtaa kristittyjen syntejä.

        He pettävät sillä itseään, että luulevat pelastuvansa kun tekevät parannusta kristittyjen synneistä. Omat synnit on tunnustamatta ja parannus on tekemättä, tie helvettiin on niin muodoin heille avoinna.

        Varmaan he helvetissäkin syyttävät kristityitä, että nämä tekivät syntiä ja minä pyhä ihminen kidun täällä nyt ikuisesti.

        ON tuo saa(t)ana epeli pettämään ihmistä. Ihmispoloinen joka on itse menossa suoraan raskaine synteineen helvettiin, osoittelee Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyjä sormellaan: "Tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, katsokaa nyt koko maailma ja raivotkaa, tuo se on syntinen."


      • SU

        teuta, syntisyys ei parane vaikka kuinka höpöttelet. Jokaisella ihmisellä on synnynnäinen moraali. Se tahtoo olla vaan niin vaikka usko on vahva mutta moraali heikko. En tarkoita nyt juuri sinua, mutta "kavereitas" kyllä


      • savon ukko
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Synneissään kuollut suruton ihminen, kuten savon ukkokin on, vahtaa kristittyjen syntejä.

        He pettävät sillä itseään, että luulevat pelastuvansa kun tekevät parannusta kristittyjen synneistä. Omat synnit on tunnustamatta ja parannus on tekemättä, tie helvettiin on niin muodoin heille avoinna.

        Varmaan he helvetissäkin syyttävät kristityitä, että nämä tekivät syntiä ja minä pyhä ihminen kidun täällä nyt ikuisesti.

        ON tuo saa(t)ana epeli pettämään ihmistä. Ihmispoloinen joka on itse menossa suoraan raskaine synteineen helvettiin, osoittelee Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyjä sormellaan: "Tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, katsokaa nyt koko maailma ja raivotkaa, tuo se on syntinen."

        ..ja sinä helvetin hevosmies. painu nyt sinne mistä olet tullutkin. Itse sinä voit sen paikan lausua, olethan sinä muutenkin rääväsuista räävin uskonnon pilaaja. Jumalan kauhu, joka hänen nimessään puhuu sontaa,mikä haisee saastalta. mee järsiin sitä ruumista nyt joutessas, ettei tavitse aina täällä paskaa jauhaa..Sitä sinä helevetin hevosmies teet. Minua et hiljennä, vastaan kaksinverroin niin kauan kun pystyt yleensä tänne sairaalla suullasi parannuksia ja helvetin toivotuksiasi jakelemaan, röhiset kuin sika, syntisisä pahnoissasi.

        Olet tainnut säikähtää, kun ei rasistiset uskonvihjaukset enää kuulu. Poliisi vahtii kaikkea sekopäisiä täällä, jotka ovat Andessiin päin kallellaan.
        Oleko oppinut. Et enää uskalla!


      • fg.-h-j
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Synneissään kuollut suruton ihminen, kuten savon ukkokin on, vahtaa kristittyjen syntejä.

        He pettävät sillä itseään, että luulevat pelastuvansa kun tekevät parannusta kristittyjen synneistä. Omat synnit on tunnustamatta ja parannus on tekemättä, tie helvettiin on niin muodoin heille avoinna.

        Varmaan he helvetissäkin syyttävät kristityitä, että nämä tekivät syntiä ja minä pyhä ihminen kidun täällä nyt ikuisesti.

        ON tuo saa(t)ana epeli pettämään ihmistä. Ihmispoloinen joka on itse menossa suoraan raskaine synteineen helvettiin, osoittelee Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyjä sormellaan: "Tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, tuo se on syntinen, katsokaa nyt koko maailma ja raivotkaa, tuo se on syntinen."

        Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäjät ovat myös Heidät kieltäneet!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396

        Jeesus on tie

        30.6.2011 22:30

        Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.

        Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.


      • matti.
        fg.-h-j kirjoitti:

        Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäjät ovat myös Heidät kieltäneet!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396

        Jeesus on tie

        30.6.2011 22:30

        Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.

        Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.

        Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.

        Örvelö , sulla kovin venyvä omatunto , miten saat lainkaan
        nukutuksi , minä en saisi jos tuommoisia sammakoita
        päästelisin suustani tieten..


    • teuta

      Luther sanoo: "Kuka ikinä uskolla ottaa vastaan ... Kristuksen lunastusten on täyttänyt lain siten , että sen , Kristuksen suorittama , täyttäminen luetaan hänelle hyväksi , ja hän saa
      Pyhän Hengen , joka tekee hänelle lain ,--, joka muuten on
      lihalle vastenmielinen ja vaivalloinen ,--, ihanaksi ja suloi-
      seksi ". WA, 39,I, 388.

      • j.,loi.,jgt

        Jeesus sovitti ristillä SYNTIIN PAKOTETTUJEN RIKOKSET (esim. sotilaat pakotetaan oman henkensä pelastamiseksi tappamaan vastoin omaa tahtoa) mutta Jeesus ei sovittanut SYNTIIN, RIKOKSIIN PAKOTTAJIEN syntejä!

        Jos, siis JOS JEESUS olis kaikki synnit sovittanut niin Hänen ei olisi tarvinnut Jumalan Moosekselle antamaa Lakia vahvista!!!

        Te, Jumalan ja Jeesuksen Lain lainkieltäjät olet Luder/Lutherin opin eksyttämiä katolilaisuuden Paavalin ja Hitlerin kera juutalaisten ja omien uskovaisten, pikku lastenkin vihaavia petoja omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaen ja pedofiili per-keleiden rahoittajia ja tukijoita ja sen lisäksi tilaatte murhia maksamalla ja tukemalla lähetystyö rikollisuutta!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521


        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        HUOM!!!
        Jeesus ei luvannut olla omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen; raiskanneen pedofiili rikollisuuden rikollisten kanssa!!!

        Matteuksen evankeliumi:

        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


      • k.,lk.,kl

        Lutheri, epäjumalasi sanoo MUTTA MITÄ JUMALA JA JEESUS SANOO SITÄ TIETOA ET KUNNIOITA VAAN HEIDÄN LAIN KIELTÄJÄNÄ VALEHTELET!



        Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..

        MUTTA epäjumalaa jumalaksi USKOVAISTEN herra epäjumalan laki sinnulle kelpaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9678522/48194578

        Luuletko ettei lakia ole uskovilla

        teu. 20.2.2011 12:13

        kummallista mesoamista
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


        JA KELPAA OIKEIN JEESUSTA PILKATEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."


      • su

        tuollaista helvetin hevosmiestä ei pelasta Kristus eikä palolaitoskaan.


      • -.b.n,t

        Luder/Lutheri sanoo sitä ja teettää tätä jne!!!

        pyhi epäjumalasi katekimuksella kaunista puoltasi ja tee parannus tai sukella kiimaseen aasin kaverisi kanssa!!!

        Eikö uskovaiset todellakaan tajua, että Luder/Lutherin opilla on tapettu ja tapatettu omia uskovaisia, pikku lapsiakin noitarovioilla JA ETTÄ SE ON ateistipirujen RIKOLLISUUTTA!!!


      • matti.
        j.,loi.,jgt kirjoitti:

        Jeesus sovitti ristillä SYNTIIN PAKOTETTUJEN RIKOKSET (esim. sotilaat pakotetaan oman henkensä pelastamiseksi tappamaan vastoin omaa tahtoa) mutta Jeesus ei sovittanut SYNTIIN, RIKOKSIIN PAKOTTAJIEN syntejä!

        Jos, siis JOS JEESUS olis kaikki synnit sovittanut niin Hänen ei olisi tarvinnut Jumalan Moosekselle antamaa Lakia vahvista!!!

        Te, Jumalan ja Jeesuksen Lain lainkieltäjät olet Luder/Lutherin opin eksyttämiä katolilaisuuden Paavalin ja Hitlerin kera juutalaisten ja omien uskovaisten, pikku lastenkin vihaavia petoja omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaen ja pedofiili per-keleiden rahoittajia ja tukijoita ja sen lisäksi tilaatte murhia maksamalla ja tukemalla lähetystyö rikollisuutta!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521


        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        HUOM!!!
        Jeesus ei luvannut olla omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen; raiskanneen pedofiili rikollisuuden rikollisten kanssa!!!

        Matteuksen evankeliumi:

        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        örvelö , sinä valehtelet , etkö opi mitään aikaisemmista kuonoon saanneista ,
        se on nimittäin niin , Että sinun sanaasi ei ole mikään todellinen Raamattu
        koskaan vahvistanut , toullaista sanaa kuin sinä sanot: SYNTIIN PAKOTETTUJA
        PELASTI VAIN jEESUS : ei ainakaan sama Jeesus kun lunasti minut 62/63
        vuoden vaihteessa . Vaan Jumala /Jeesus ja Pyhä Henki on lupautuneet lunastamaan kaikki jotka sen haluavat ja vastaan ottavat .

        LOPETA Tuollainen pään repiminen jo , etko laikaan huomaa mihin olet
        menossa ja kovaa vauhtia , se on kolvettiinhentti.


      • matti.
        k.,lk.,kl kirjoitti:

        Lutheri, epäjumalasi sanoo MUTTA MITÄ JUMALA JA JEESUS SANOO SITÄ TIETOA ET KUNNIOITA VAAN HEIDÄN LAIN KIELTÄJÄNÄ VALEHTELET!



        Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..

        MUTTA epäjumalaa jumalaksi USKOVAISTEN herra epäjumalan laki sinnulle kelpaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9678522/48194578

        Luuletko ettei lakia ole uskovilla

        teu. 20.2.2011 12:13

        kummallista mesoamista
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


        JA KELPAA OIKEIN JEESUSTA PILKATEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        Ai sinä halut vain jatkaa , mietä örvelö muka tietää mitä Jessus on vahvistanut.
        joka tapauksessa sinä valehtelet liikaa JOS 10% SINUN SANOISTA OLISI TOTTA NIIN NIISSÄKIN ON KAIKKI APUSANAT JOITA EI VOI MONASTI
        VÄISTÄÄ . tähän on sinut ajanut pohjaton viha niihin ihmisiin joista luulet
        toisten tekevä jumalia , ei täällä kukaan tee, kenestäkään jumalaa paitsi ,
        örvelö , joka kyllätekisi muttei osaa , ja sekös häntä hapettaa ..

        Kaikkia kanssa niitä maailma päällän kantaa , miksei Jumala tehnyt tästä
        maapallosta sellaista , että heti kun tekee ja ottaa väärän askeleen/sanan
        tapahtuisi totaalinen tuhoutuminen , siis aivan kuin kävelisi hetteikköisellä
        suolla jossa on vesirimpia , eikä osaisi uida roiskis vaan , sinne meni kuin
        hotimet kaivoon ..tälläinen voisi pikkusen rajoittaa uhoa...


      • c.,s.w.2
        matti. kirjoitti:

        Ai sinä halut vain jatkaa , mietä örvelö muka tietää mitä Jessus on vahvistanut.
        joka tapauksessa sinä valehtelet liikaa JOS 10% SINUN SANOISTA OLISI TOTTA NIIN NIISSÄKIN ON KAIKKI APUSANAT JOITA EI VOI MONASTI
        VÄISTÄÄ . tähän on sinut ajanut pohjaton viha niihin ihmisiin joista luulet
        toisten tekevä jumalia , ei täällä kukaan tee, kenestäkään jumalaa paitsi ,
        örvelö , joka kyllätekisi muttei osaa , ja sekös häntä hapettaa ..

        Kaikkia kanssa niitä maailma päällän kantaa , miksei Jumala tehnyt tästä
        maapallosta sellaista , että heti kun tekee ja ottaa väärän askeleen/sanan
        tapahtuisi totaalinen tuhoutuminen , siis aivan kuin kävelisi hetteikköisellä
        suolla jossa on vesirimpia , eikä osaisi uida roiskis vaan , sinne meni kuin
        hotimet kaivoon ..tälläinen voisi pikkusen rajoittaa uhoa...

        teuta, mikä näistä Jeesuksen Lain vahvisemisesta ei pidä paikkaansa????
        Jeesus opetti:

        Matteuksen evankeliumi:

        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'

        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',

        Markuksen evankeliumi:

        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"

        Luukkaan evankeliumi:

        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"

        Jeesuksen antamia Lain vahvistuksia on raamatun UT:ssa monia ja viimeisen kerran nk. vuorisaarnassa jossa Jeesus lupaa olla sellaisten kanssa jotka pitävät KAIKKI A mitä Jeesus on opettanut:
        Matt. 28:19-20

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

        SIIS KALTAISESI luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVAT OLETTE OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPAVIEN, RAISKAAJIEN JNE RIKOLLISTEN JA RIKOLLISUUDEN RIKOLLISINA TÄYSIN ULKOPUOLELLA JUMALALLISUUDESTA esim. luder/lutheria PALVELEVINA KYYKÄÄRMEEN ATEISTIPIRUINA!

        tällaisina lesdatiolaisina viette koko sorkkalaumaa helevettiin väärää todistusta rikollisina jakaen:

        SELLAISTA luder/lutheria EI OLE EDES SINUN EPÄJUMALANA, ETTÄ SAATTE OIKEUDEN OMIA LAPSIENKIN PERSEITÄ REPIÄ JA REVITYTTÄÄ INSESTI ISILLÄNNE JA PEDOFIILI PERKELEILLÄNNE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460
        teuta
        29.7.2011 11:41
        Luther sanoo: "Kuka ikinä uskolla ottaa vastaan ... Kristuksen lunastusten on täyttänyt lain siten , että sen , Kristuksen suorittama , täyttäminen luetaan hänelle hyväksi , ja hän saa
        Pyhän Hengen , joka tekee hänelle lain ,--, joka muuten on
        lihalle vastenmielinen ja vaivalloinen ,--, ihanaksi ja suloi-
        seksi ". WA, 39,I, 388.

        matti.
        22.12.2011 09:36
        örvelö , sinä valehtelet , etkö opi mitään aikaisemmista kuonoon saanneista ,
        se on nimittäin niin , Että sinun sanaasi ei ole mikään todellinen Raamattu
        koskaan vahvistanut , toullaista sanaa kuin sinä sanot: SYNTIIN PAKOTETTUJA
        PELASTI VAIN jEESUS : ei ainakaan sama Jeesus kun lunasti minut 62/63
        vuoden vaihteessa . Vaan Jumala /Jeesus ja Pyhä Henki on lupautuneet lunastamaan kaikki jotka sen haluavat ja vastaan ottavat .
        LOPETA Tuollainen pään repiminen jo , etko laikaan huomaa mihin olet
        menossa ja kovaa vauhtia , se on kolvettiinhentti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.

        Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763

        Jeesus on tie

        1.7.2011 20:09

        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!

        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.

        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!

        Jumalalta!


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110

        teuta

        17.8.2011 21:53

        SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA

        ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN

        SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.

        EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .


        JNE..............


      • matti.
        c.,s.w.2 kirjoitti:

        teuta, mikä näistä Jeesuksen Lain vahvisemisesta ei pidä paikkaansa????
        Jeesus opetti:

        Matteuksen evankeliumi:

        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'

        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',

        Markuksen evankeliumi:

        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"

        Luukkaan evankeliumi:

        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"

        Jeesuksen antamia Lain vahvistuksia on raamatun UT:ssa monia ja viimeisen kerran nk. vuorisaarnassa jossa Jeesus lupaa olla sellaisten kanssa jotka pitävät KAIKKI A mitä Jeesus on opettanut:
        Matt. 28:19-20

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

        SIIS KALTAISESI luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVAT OLETTE OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPAVIEN, RAISKAAJIEN JNE RIKOLLISTEN JA RIKOLLISUUDEN RIKOLLISINA TÄYSIN ULKOPUOLELLA JUMALALLISUUDESTA esim. luder/lutheria PALVELEVINA KYYKÄÄRMEEN ATEISTIPIRUINA!

        tällaisina lesdatiolaisina viette koko sorkkalaumaa helevettiin väärää todistusta rikollisina jakaen:

        SELLAISTA luder/lutheria EI OLE EDES SINUN EPÄJUMALANA, ETTÄ SAATTE OIKEUDEN OMIA LAPSIENKIN PERSEITÄ REPIÄ JA REVITYTTÄÄ INSESTI ISILLÄNNE JA PEDOFIILI PERKELEILLÄNNE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460
        teuta
        29.7.2011 11:41
        Luther sanoo: "Kuka ikinä uskolla ottaa vastaan ... Kristuksen lunastusten on täyttänyt lain siten , että sen , Kristuksen suorittama , täyttäminen luetaan hänelle hyväksi , ja hän saa
        Pyhän Hengen , joka tekee hänelle lain ,--, joka muuten on
        lihalle vastenmielinen ja vaivalloinen ,--, ihanaksi ja suloi-
        seksi ". WA, 39,I, 388.

        matti.
        22.12.2011 09:36
        örvelö , sinä valehtelet , etkö opi mitään aikaisemmista kuonoon saanneista ,
        se on nimittäin niin , Että sinun sanaasi ei ole mikään todellinen Raamattu
        koskaan vahvistanut , toullaista sanaa kuin sinä sanot: SYNTIIN PAKOTETTUJA
        PELASTI VAIN jEESUS : ei ainakaan sama Jeesus kun lunasti minut 62/63
        vuoden vaihteessa . Vaan Jumala /Jeesus ja Pyhä Henki on lupautuneet lunastamaan kaikki jotka sen haluavat ja vastaan ottavat .
        LOPETA Tuollainen pään repiminen jo , etko laikaan huomaa mihin olet
        menossa ja kovaa vauhtia , se on kolvettiinhentti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.

        Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763

        Jeesus on tie

        1.7.2011 20:09

        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!

        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.

        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!

        Jumalalta!


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110

        teuta

        17.8.2011 21:53

        SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA

        ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN

        SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.

        EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .


        JNE..............

        Örvelö . sinä kopioit edelleen , luuletko että meitä mollaamalla saisit
        yhtään paremman loppu elämän ,, me kun tiedämme että ei silläkään
        ole oikein merkitystä , ellei saavuta taivastietä , ja sitä kautta ikuista
        Elämää, jossa sitten on se aika että on päässyt taivaaseen . Vasta se
        aika on kaiken kilvoituksen perusta . Se on päämaali johon me olemme
        matkalla täällä niin kauan kuin elämme , me tiedämme että elämämme
        aikana meidän tulee saavuttaa se , että Jeeuksen Kristuksen Lunastus
        tulee kohdata meitä kristittyjä , niin että saamme Jeesuksen ARMON.


      • b.f.e3w-

        MISSÄ KOHTAA RAAMATTUA JUMALA TAI/JA JEESUS ON ILMOITTANUT ETTÄ Luder/Luther OPILLA TÄYTETÄÄN JUMALAN JA JEESUKSEN LAKI??

        Tässä Luder/Luther tekee itse itsestään (epä)jumalan ja kieltää palvelemasta muita jumalia, siis Jumalaa ja Jeesustakin; tätä tietoa EI OLE RAAMATUSSA EIKÄ JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMANA:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


    • savon ukko

      teuta ja erikoisesti tämä nimierkki Jeesus pelastaa, alias helvetin portsari:

      Nyt puhui järki uskovainen joka on ortodoksi ja vapaa ajattelia ilman lestaadiolaisten lupaa. Kirjoittaa Iltalehden bloginsa lopussa seuraavaa:

      (lainaus) .kun sanoillaan kiihottaa ihmisiä jotain ihmisryhmää vastaan. Vakavilla asioilla ei yksinkertaisesti saisi leikkiä lainkaan, mutta vielä vakavampaa on antaa tilaa hullun sanomisille (lainaus päättyy)
      Tämä lopetus sopii teihin kuin sormi sian takapuoleen.

      Tällä palstalla te kiihotatte sanoillanne myös erästä ihmisryhmää vastaa, eli islamilaisia. Te tuomitsette heidät itsenne pelastamiseksi ahdasmielisyykissänne.

      Te ihmisryhmä olette ahtautuneet siihen ahtaaseen porttiin ison mahanne kanssa, joka on täynnä itsekkyyttä omahyväisyyttä fariseukselaisuutta ja vihaa kaikkea muita Jumalan palvelijoita vastaan. Mikään uskonto eikä kukaan itseään uskovaisena pitävä ei ole kruunupää Jumalan laumassa. Vaan kaikki olemme kerran syntyneitä ja kerran kuolleita.

      Kun multa heitetään nokkamme päälle. Silloin saamme pötkötellä siinä tekojemme ja sanojemme mukaan hyvin tai hyvin húonosti.
      Lopettakaa tuo ainainen pelottelu ja tuomio.

    • teuta

      Jumalan pyhä laki tuomitsi tuon ylhäisen syntien kantajan , niin että Hänen meidän tähtemme oli kuoltava kirouksen puulla . Mut-
      ta Kristus , joka olikin Jumalan synnitön pyhä Poika , ei voinut jäädä kirouksen ja kuoleman alle. Hän voitti kuoleman ja nousi vanhurskautettuna iankaikkiseen elämään . "Minkä Hän kouli , sen Hän kertakaikkiaan kuoli pois synnistä ; mutta minkä Hän elää , sen Hän elää Jumalalle ," Room .6:10. ..

      • d-fgh.,yj

        KUINKA TE VOISITTE TUNTEA JUMALAN LAIN KUN ETTE EDES TUNNE JUMALAA VAAN palvelette Luder/Lutheria epäjumalana!

        PALVELKAA SITÄ RIKOLLISUUDENNE epäjumalaa SEN OMALLA NIMELLÄ NIIN EI TULE TURHAA SEKAANNUSTA KESKUSTELUIHIN!

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.


        JUMALAN JA JEESUKSEN LAISSA EI TEHDÄ Luder/Lutherista edes epäjumalaa:

        1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

        2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

        3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;

        6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

        7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

        8 Muista pyhittää lepopäivä.

        9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;

        10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.

        11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

        12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

        13 Älä tapa.

        14 Älä tee huorin.

        15 Älä varasta.

        16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

        18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.

        19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."

        20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".

        21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.

        22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.

        23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

        24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.

        25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.

        26 Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

        ----jne...----


      • teuta
        d-fgh.,yj kirjoitti:

        KUINKA TE VOISITTE TUNTEA JUMALAN LAIN KUN ETTE EDES TUNNE JUMALAA VAAN palvelette Luder/Lutheria epäjumalana!

        PALVELKAA SITÄ RIKOLLISUUDENNE epäjumalaa SEN OMALLA NIMELLÄ NIIN EI TULE TURHAA SEKAANNUSTA KESKUSTELUIHIN!

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.


        JUMALAN JA JEESUKSEN LAISSA EI TEHDÄ Luder/Lutherista edes epäjumalaa:

        1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

        2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

        3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;

        6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

        7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

        8 Muista pyhittää lepopäivä.

        9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;

        10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.

        11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

        12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

        13 Älä tapa.

        14 Älä tee huorin.

        15 Älä varasta.

        16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

        18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.

        19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."

        20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".

        21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.

        22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.

        23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

        24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.

        25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.

        26 Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."

        ----jne...----

        Tuosta voin sanoa, että ei ole örvelöllä Jumalan tuntemusta .
        minulla /meillä kylla on , ja siksi emme jumaloi Lutheria mitenkään , vaan pidämme häntä rakkaana ja kalliina uskon
        uudistajana EMME EPÄJUMALANA . Voit seurata tosikaus
        taakse päin , sieltä löytyy vain orvelön laittamaa tekstiä tuosta
        asiasta , eli jos sinulla on aikaa tutki .

        Noista ylen palttisista sanan tulvista , et hyödy mitään, vaan
        katso että puheesi on ,on tahi ei,ei. Sinun asioissa ei ole mui-
        ta hyväksyttävissä , olevia asioita .

        Room. 6:10 . Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta , sovitti meidät Jumalan kanssa ja hankki meille iankaikkisen vanhurskauden . Jokainen , joka on kastettu ja Uskoo tähän edestämme kuolleeseen ja ylösnousemukseen
        Herramme Jeesukseen Kristukseen , on myös Hänen kanssaan ristiinnalittu , on Hänessä kuollut pois synnistä ja laista ja elää Jumalalle , vanhurskautettuna Kristuksen vanhurskauden kautta ja pyhitettynä lupauksen Pyhällä Hengellä


      • -h.-jk,l
        teuta kirjoitti:

        Tuosta voin sanoa, että ei ole örvelöllä Jumalan tuntemusta .
        minulla /meillä kylla on , ja siksi emme jumaloi Lutheria mitenkään , vaan pidämme häntä rakkaana ja kalliina uskon
        uudistajana EMME EPÄJUMALANA . Voit seurata tosikaus
        taakse päin , sieltä löytyy vain orvelön laittamaa tekstiä tuosta
        asiasta , eli jos sinulla on aikaa tutki .

        Noista ylen palttisista sanan tulvista , et hyödy mitään, vaan
        katso että puheesi on ,on tahi ei,ei. Sinun asioissa ei ole mui-
        ta hyväksyttävissä , olevia asioita .

        Room. 6:10 . Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta , sovitti meidät Jumalan kanssa ja hankki meille iankaikkisen vanhurskauden . Jokainen , joka on kastettu ja Uskoo tähän edestämme kuolleeseen ja ylösnousemukseen
        Herramme Jeesukseen Kristukseen , on myös Hänen kanssaan ristiinnalittu , on Hänessä kuollut pois synnistä ja laista ja elää Jumalalle , vanhurskautettuna Kristuksen vanhurskauden kautta ja pyhitettynä lupauksen Pyhällä Hengellä

        Jos teillä on Jumalan tuntenusta niin miksi et raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla puolusta esim. tilamiasi näitä murhia Heidän tahdoksi???
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/


      • teuta
        -h.-jk,l kirjoitti:

        Jos teillä on Jumalan tuntenusta niin miksi et raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla puolusta esim. tilamiasi näitä murhia Heidän tahdoksi???
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Siksi kun minä en tarvii niitä , en tietenkään tilaa.


      • .k.,lkioyt-

        JUMALAN JA JEESUKSEN JA HEIDÄN LAIN OLET JO KIELTÄNYT!
        Lopeta esiintymästä Heidän Nimissä epäjuman palvelijana:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....


      • .h-jk,l
        teuta kirjoitti:

        Siksi kun minä en tarvii niitä , en tietenkään tilaa.

        Väitätkö, että et maksa kirkollisveroja ja tue lähetystyötä????
        Itse olet ilmoittanut olevasi aktiivi lähetystyön tukija!!!


      • matti.
        .h-jk,l kirjoitti:

        Väitätkö, että et maksa kirkollisveroja ja tue lähetystyötä????
        Itse olet ilmoittanut olevasi aktiivi lähetystyön tukija!!!

        Mitä se tähän kuuluisi ,sinä sopimaton suun soittaja .
        Vain sinullako on asian ymmärryksen voima , olen
        luullut että se on Jumalan , ja tiedänkin että niin on .
        meidän rahat ei kuulu sinulle tippaakaan , jollet saa tekstistä
        selvää , älä tee omia luuloja täällä , äläkä missään muuallakaan
        En väitä mitään , ja toivoisin ettet sinäkään väittäisi.


    • teuta

      Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta , sovitti meidät Jumalan kanssa ja Hankki meille iankikkisen vanhurskauden . Jokainen , joka on kastettu ja uskoo edestämme kuolleeseen ja ylösnousseeseen Herraamme Jeesukseen Kristukseen , on myös Hänen kanssaan ristiinnaulittu , on Hänessä kuollut pois synnistä ja laista ja elää Jumalalle , vanhuirskautettuna Kristuksen vanhurskauden kautta ja pyhitettynä lupauksen Pyhällä Hengellä .

      • Jeesus on tie

        Ei ihmistä tuomita hänen moraalikäsityksensä perusteella. Eikä ketään tuomita savon ukon tekopyhien tuomioiden perusteella. Sinun olisi nyt aika pysähtyä laskemaan päiväsi oikein, ettäs saisit ymmärtävän ja viisaan sydämen.

        Herätys on edessäsi ja parannus, jos mielit päästä taivaaseen. SEn antaa JUmala, siksi pyydän rukoile Jeesukselta parannuksen armoa kohdallesi, ettei tarvitse mennä tekopyhänä helvettiin.


      • fvk.nmo.

        Missä kohtaa raamattun UT:ssa Jumala tai Jeesus opettaa näin:

        "Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta"

        ELLEI NOIN OLE OLET TAAS SYYLLISTYNYT HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LEVITTÄVÄKSI ATEISTIPIRUKSI!


      • e.rty-ui
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Ei ihmistä tuomita hänen moraalikäsityksensä perusteella. Eikä ketään tuomita savon ukon tekopyhien tuomioiden perusteella. Sinun olisi nyt aika pysähtyä laskemaan päiväsi oikein, ettäs saisit ymmärtävän ja viisaan sydämen.

        Herätys on edessäsi ja parannus, jos mielit päästä taivaaseen. SEn antaa JUmala, siksi pyydän rukoile Jeesukselta parannuksen armoa kohdallesi, ettei tarvitse mennä tekopyhänä helvettiin.

        se tekopyhien helevetti on on teille ja teidän tekemänä!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379

        "JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler

        teuta 31.12.2010 09:05

        Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden

        Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"



        tässä ero sielullisten ja sieluttomien suhteen, sieluttomilla rikollisuuden tukijoilla ei ole sielua eivätkä omista Jumalan Valtkunaa ja sen sielullisuutta eikä edes ymmärrystä älä tapa käskyn suhteen jne!!!
        Jeesus todistaa teutan ja herra epäjumalanne opi valeheiksi:

        21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".


      • .k,klo-u
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Ei ihmistä tuomita hänen moraalikäsityksensä perusteella. Eikä ketään tuomita savon ukon tekopyhien tuomioiden perusteella. Sinun olisi nyt aika pysähtyä laskemaan päiväsi oikein, ettäs saisit ymmärtävän ja viisaan sydämen.

        Herätys on edessäsi ja parannus, jos mielit päästä taivaaseen. SEn antaa JUmala, siksi pyydän rukoile Jeesukselta parannuksen armoa kohdallesi, ettei tarvitse mennä tekopyhänä helvettiin.

        Luder/Lutheri on sinun epäjumala ukkosi!!!
        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


      • teuta
        fvk.nmo. kirjoitti:

        Missä kohtaa raamattun UT:ssa Jumala tai Jeesus opettaa näin:

        "Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta"

        ELLEI NOIN OLE OLET TAAS SYYLLISTYNYT HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LEVITTÄVÄKSI ATEISTIPIRUKSI!

        Siinä hän on pelastanut meidät lain kiroista , kun Hän ei
        vahvistanut Mooseksen lakeja , sen mitä hän vahvisti oli
        ISÄNSÄ LAKEJA . jotka Mooses oli kirjoittanut ! ? ! ?
        Ei isien sääntöjä , joissa sinä pyörit .

        ARMO , annetaan lahjaksi , sitä ei voi ostaa , vaihtaa, eikä
        mitenkään tienata .
        Olisi kiva kun ymmärtäisit , ettei tarvitse hakata paata , karjalan mäntyyn , niin kuin se ikiliikkujan keksijäkin ruokoili.


      • teuta
        .k,klo-u kirjoitti:

        Luder/Lutheri on sinun epäjumala ukkosi!!!
        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        SINUN KÄSKYSI örvelö , EN OLE IKINÄ KIRJOITTANUT .
        tuommoista tekstiä , sekin on vielä virheitä täynnä Tiedoissa
        älä kehtoo vieätää , tahi vimpulaksi viätää ..

        Jos ei aikaisella miehellä ole muuta , en kehtaisi noitakaan.
        mutta tarvii varmaan antaa örvelölle anteeksi .


      • teuta
        fvk.nmo. kirjoitti:

        Missä kohtaa raamattun UT:ssa Jumala tai Jeesus opettaa näin:

        "Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta"

        ELLEI NOIN OLE OLET TAAS SYYLLISTYNYT HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LEVITTÄVÄKSI ATEISTIPIRUKSI!

        Sinulla ei ole oikeutta sanoa noin , sinä olet minusta Jumalaan
        uskomaton eli ateisti , millä kumoat sen .


      • gh.ju-kio
        teuta kirjoitti:

        Sinulla ei ole oikeutta sanoa noin , sinä olet minusta Jumalaan
        uskomaton eli ateisti , millä kumoat sen .

        V...tut! Sinä olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja samalla Heidät kieltänyt rikollisuuden rikollinen ateistipiru!


        Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....


      • vf.nkc.,j
        teuta kirjoitti:

        Siinä hän on pelastanut meidät lain kiroista , kun Hän ei
        vahvistanut Mooseksen lakeja , sen mitä hän vahvisti oli
        ISÄNSÄ LAKEJA . jotka Mooses oli kirjoittanut ! ? ! ?
        Ei isien sääntöjä , joissa sinä pyörit .

        ARMO , annetaan lahjaksi , sitä ei voi ostaa , vaihtaa, eikä
        mitenkään tienata .
        Olisi kiva kun ymmärtäisit , ettei tarvitse hakata paata , karjalan mäntyyn , niin kuin se ikiliikkujan keksijäkin ruokoili.

        No miksi raamatun UT:ssa on esimerkiksi Jeesuksenkin Omaa Sanaa Lain vahvistamiseksi???? Kerro se!!!
        Esimerkkejä teutalle:
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        Ja kiellätkö sinä edelleen Jeesuksen vahvistaneen Lain????
        Matt. 28:19-20

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.


        Kuten huomaat Jeesuksen Omasta Sanasta, niin Hän on MAAILMAN LOPPUUN ASTI JOTKA PITÄVÄT KAIKKI MITÄ HÄN ON KÄSKENYT PITÄÄ!!!
        Siis rahoittamalla rikollisten lähetystyö rikollisuutta tilaat murhia ja ET PIDÄ KAIKKEA MITÄ JEESUS ON KÄSKENYT PITÄÄ!!!

        teuta, sinulla on Lailla suojattua oikeus palvella epäjumalaasi joten sen epäjumalasi omalla nimellä; niin lopeta käyttämästä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeä niin et pilkaa Heitä!!!
        Olet kieltänyt Jumalan ja Jeesuksen Lain ja samalla Heidät joten olet auttamattomasta paljastanut itsesi ateistipiruksi ja ihmisten eksyttäjäksi!

        Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....


        teuta, yhdelläkään rikollisuuden rippi- ja salarippi saa-tanalla ei ole Jumalan ja Jeesuksen antamaa toimilupaa Heidän Nimeä käyttää. Rippi- ja salarippi rituaaninne on per-keleestä eikä ole Jumalan ja Jeesuksen Omaa Sanaa:
        kirjoitit:
        """"http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011

        teuta

        25.4.2011 19:30

        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että

        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät

        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että

        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-

        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-

        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä

        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen

        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin

        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan

        astuu rikollisoikeus voimaan.""""
        LOPETA OPETTAMASTA RIKOLLISEN epäjumalan OPPEJA JOTKA TURMELEEN IHMISKUNTAA!!! OLET RIKOLLINEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN LEVITTÄJÄNÄ JA SINUN PITÄÄ USKOA SE!
        teuta, 'Älä sano väärää todistusta', koskee sinuakin vaikka kuinka isottelet!!! Jumala ja Jeesus ei ole antanut meille, sinullekkaan oikeutta asettaa itseämme Heidän tahdon ja Lain yläpuolella joten olet rikollisuuden edustajana sanomattoman suuri rikollinen kun Heidän Nimissä Heitä pilkaten levität oppia joka on Luder/Lutherion oppia!!! HÄPEÄ!!!


      • Am.,lj. mou
        teuta kirjoitti:

        Sinulla ei ole oikeutta sanoa noin , sinä olet minusta Jumalaan
        uskomaton eli ateisti , millä kumoat sen .

        minullakin on oikeus puolustaa Jumalan ja Jeesuksen Lakia.

        aloitan kumoamisen että en en tilaa murhia maksamalla rikolliselle järjestölle kirkollisveroa enkä tue murhaajia edes lähetystyöläisinä niinkuin sinä teet rikollista tukien väärää todistusta levittämän rikollillisena!

        minä en palvele itse itsensä (epä)jumalaksi nimittänyt kulttilaisuuden herraa jumalana niinkuin sinä teet ja teet sen Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!!! Olet niin raukka, paskahousupiru joka ei omaa herraansa uskalla tunnustaa sen rikollisuuden herran omalla nimellä, Häpeät tunnistaa herraasi vaikka se tulee hele-vetin selvästi esiin kirjoituksistasi!!!

        JOS KUMOAT JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA TUKEMAT TEIDOT NIIN OLET ENTISTÄ ENEMMÄN SYVÄLLÄ RIKOLLISUUDEN SAATA-NALLISUUDESSA ATEISTIÅPIRUNA!

        haulut minua ateistiksi ja itse kiellät Jumalan ja Jeesuksen ja Heidän Lain ja samalla kiellät Heidät! SIIS OLET TUNNUSTANUT JO ATEISTISUUDESI MUTTA SIELUTTOMANA ELUKKANA ET SITÄ YMMÄRRÄ!!!


      • teuta
        Am.,lj. mou kirjoitti:

        minullakin on oikeus puolustaa Jumalan ja Jeesuksen Lakia.

        aloitan kumoamisen että en en tilaa murhia maksamalla rikolliselle järjestölle kirkollisveroa enkä tue murhaajia edes lähetystyöläisinä niinkuin sinä teet rikollista tukien väärää todistusta levittämän rikollillisena!

        minä en palvele itse itsensä (epä)jumalaksi nimittänyt kulttilaisuuden herraa jumalana niinkuin sinä teet ja teet sen Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!!! Olet niin raukka, paskahousupiru joka ei omaa herraansa uskalla tunnustaa sen rikollisuuden herran omalla nimellä, Häpeät tunnistaa herraasi vaikka se tulee hele-vetin selvästi esiin kirjoituksistasi!!!

        JOS KUMOAT JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA TUKEMAT TEIDOT NIIN OLET ENTISTÄ ENEMMÄN SYVÄLLÄ RIKOLLISUUDEN SAATA-NALLISUUDESSA ATEISTIÅPIRUNA!

        haulut minua ateistiksi ja itse kiellät Jumalan ja Jeesuksen ja Heidän Lain ja samalla kiellät Heidät! SIIS OLET TUNNUSTANUT JO ATEISTISUUDESI MUTTA SIELUTTOMANA ELUKKANA ET SITÄ YMMÄRRÄ!!!

        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.


      • nd.n,fio
        teuta kirjoitti:

        SINUN KÄSKYSI örvelö , EN OLE IKINÄ KIRJOITTANUT .
        tuommoista tekstiä , sekin on vielä virheitä täynnä Tiedoissa
        älä kehtoo vieätää , tahi vimpulaksi viätää ..

        Jos ei aikaisella miehellä ole muuta , en kehtaisi noitakaan.
        mutta tarvii varmaan antaa örvelölle anteeksi .

        Olet raukkamainen valehtelija!!!
        Et edes omia kirjoituksiasi, aivopierujas tunnusta!!!!
        törkeä ateistipiru olet!!!

        Muista maksaa kirkollisverot ja tukea lähetystyö rikollisuutta että saa lämpimän paikat ha ison hiililapion!!!
        Tätä tilaat ja saat Luder/Lutheria epäjumalana jumaloiden hänen antamaa käskyö noudattaen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/



        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


      • m.,lkh,
        teuta kirjoitti:

        Siinä hän on pelastanut meidät lain kiroista , kun Hän ei
        vahvistanut Mooseksen lakeja , sen mitä hän vahvisti oli
        ISÄNSÄ LAKEJA . jotka Mooses oli kirjoittanut ! ? ! ?
        Ei isien sääntöjä , joissa sinä pyörit .

        ARMO , annetaan lahjaksi , sitä ei voi ostaa , vaihtaa, eikä
        mitenkään tienata .
        Olisi kiva kun ymmärtäisit , ettei tarvitse hakata paata , karjalan mäntyyn , niin kuin se ikiliikkujan keksijäkin ruokoili.

        Luder/Lutheri ei ollut Jeesuksen isä vaan on on rikollisuuden herra epäjumala!


      • nh.,lk,.
        teuta kirjoitti:

        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        Ymmärrän!!!
        Elä kiellä että olet ilmoittanut meille että "ME OLEMME"
        Nyt tiedämme sinun todistaneen, että olette Lain kieltäneitä rikollisuuden edustajia!!!

        Jeesus on Jumalan Mooseksella antaman Lain vahvista ja sen ole jo aikasemmin kieltänyt ja kielsit Jumalan ja Jeesuksen NIIN MIKSI ET SITTEN PALVELE epäjumalaasi SEN OMALLA NIMELLÄ!!!???

        OLET todella aivopieruja päästelevän ääliön nimen ansainnut niikuin sinulle hyvä ystäväsi on tehnyt selväksi!!!


      • teute
        nh.,lk,. kirjoitti:

        Ymmärrän!!!
        Elä kiellä että olet ilmoittanut meille että "ME OLEMME"
        Nyt tiedämme sinun todistaneen, että olette Lain kieltäneitä rikollisuuden edustajia!!!

        Jeesus on Jumalan Mooseksella antaman Lain vahvista ja sen ole jo aikasemmin kieltänyt ja kielsit Jumalan ja Jeesuksen NIIN MIKSI ET SITTEN PALVELE epäjumalaasi SEN OMALLA NIMELLÄ!!!???

        OLET todella aivopieruja päästelevän ääliön nimen ansainnut niikuin sinulle hyvä ystäväsi on tehnyt selväksi!!!

        Tuskinpa sinä sitäymmärsit mutta .
        Siinä oli puhe ARMOSTA.

        Ja sinä vedät herneen nenään.- voiko olla kehnompaa.


      • teuta
        m.,lkh, kirjoitti:

        Luder/Lutheri ei ollut Jeesuksen isä vaan on on rikollisuuden herra epäjumala!

        Ei kai kukaan muu sitä ajattelekkaan kuin örvelö .
        Hän oli Uskon uudistaja , ei kukaan ole väittänyt
        tuollaista , paitsi örvelö .

        minullakin on Jumala , Se on Aabrahamin , Iisakin ,,
        Jaakobin , Jumala , se riittää . Koska Luther. oli Melan-
        tonin kassa työpari , sitä ennen heitä oli monia , mutta
        he eivät olleet koskaan mitään epäjumalia sitä mieltä
        on vai örvelö , ja kumppanit .


      • teuta
        nd.n,fio kirjoitti:

        Olet raukkamainen valehtelija!!!
        Et edes omia kirjoituksiasi, aivopierujas tunnusta!!!!
        törkeä ateistipiru olet!!!

        Muista maksaa kirkollisverot ja tukea lähetystyö rikollisuutta että saa lämpimän paikat ha ison hiililapion!!!
        Tätä tilaat ja saat Luder/Lutheria epäjumalana jumaloiden hänen antamaa käskyö noudattaen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/



        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        tuossa on sinulla taas virheellinen teksti , minulla sattuu olemaan
        kopio alkuperäisestä kirjeestä 1.8-1521 , Se alkaa Miten Luther:
        sovittaa synnin tekemisen ja uskon , olemme kuulleet usein Lutherin lauseen "tee syntiä mutta usko vahvemmasti " Irrallisena se herättää monia kysymyksiä . On voitu jopa väittää , että Luther , ei pidä syntiä , vaarallisena hän tarkoitti kuitenkin aivan muuta . Lutherin sanat sisälsivät , Philip Melangtonille ,

        Lähetetyn kirjeen joka oli kirjattu juuri 1,8.1521. Koko kappale kuuluu näin ..... Meidän on tehtävä .. Tämä elämä ei ole vanhurskauden asumus . vaan kuten Pietri sanoi . Me odotamme uusia taivaita ja uutta maata , jossa vanhurkaus asuu, on kylliksi , että me Jumalan kunnian Rikkaudesta olemme , tulleet tuntemaan KARITSAN, joka ottaa pois maailman synnin . Mikään synti ei erota meitä Karitsasta , vaikka me tekisimme hurin ja murhasimme tuhathat kertaa päivässä , . .


      • teuta
        gh.ju-kio kirjoitti:

        V...tut! Sinä olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja samalla Heidät kieltänyt rikollisuuden rikollinen ateistipiru!


        Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....

        Niin arvelinkin ( v...tut) . vaikka ei se mikään vastaus ole .
        Vastaus on selläinen . joka antaa ELÄMÄNVANHURSKAUDEN /PYHITYKSENPOLKU .
        kRISTUKSEN TULLESSA HÄNEN OMANSA TULE-
        VAT HÄNEN KALTAISIKSEEN . Ja niin näkyvästikin
        "PUETAAN VALKEISIIN VAATTEIHIN ".

        Jeesus tunnustaa Isänsä ja Hänen Enkeliensä edessa
        omikseen ne ,jotka elämänsa ja suunsatunnustukella
        ovat osoittautuneet Hänen todellisiksi seuraajikseen
        ks. . Room. 10:9-11.

        Voiko hienompaa sanan julisutsta olla , Ilm. 3:1-6.
        yllä olevaan teksti.


      • teuta.
        teuta kirjoitti:

        Niin arvelinkin ( v...tut) . vaikka ei se mikään vastaus ole .
        Vastaus on selläinen . joka antaa ELÄMÄNVANHURSKAUDEN /PYHITYKSENPOLKU .
        kRISTUKSEN TULLESSA HÄNEN OMANSA TULE-
        VAT HÄNEN KALTAISIKSEEN . Ja niin näkyvästikin
        "PUETAAN VALKEISIIN VAATTEIHIN ".

        Jeesus tunnustaa Isänsä ja Hänen Enkeliensä edessa
        omikseen ne ,jotka elämänsa ja suunsatunnustukella
        ovat osoittautuneet Hänen todellisiksi seuraajikseen
        ks. . Room. 10:9-11.

        Voiko hienompaa sanan julisutsta olla , Ilm. 3:1-6.
        yllä olevaan teksti.

        En ole kirjoittanut tuota viestiä


      • teuta
        Am.,lj. mou kirjoitti:

        minullakin on oikeus puolustaa Jumalan ja Jeesuksen Lakia.

        aloitan kumoamisen että en en tilaa murhia maksamalla rikolliselle järjestölle kirkollisveroa enkä tue murhaajia edes lähetystyöläisinä niinkuin sinä teet rikollista tukien väärää todistusta levittämän rikollillisena!

        minä en palvele itse itsensä (epä)jumalaksi nimittänyt kulttilaisuuden herraa jumalana niinkuin sinä teet ja teet sen Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!!! Olet niin raukka, paskahousupiru joka ei omaa herraansa uskalla tunnustaa sen rikollisuuden herran omalla nimellä, Häpeät tunnistaa herraasi vaikka se tulee hele-vetin selvästi esiin kirjoituksistasi!!!

        JOS KUMOAT JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA TUKEMAT TEIDOT NIIN OLET ENTISTÄ ENEMMÄN SYVÄLLÄ RIKOLLISUUDEN SAATA-NALLISUUDESSA ATEISTIÅPIRUNA!

        haulut minua ateistiksi ja itse kiellät Jumalan ja Jeesuksen ja Heidän Lain ja samalla kiellät Heidät! SIIS OLET TUNNUSTANUT JO ATEISTISUUDESI MUTTA SIELUTTOMANA ELUKKANA ET SITÄ YMMÄRRÄ!!!

        Sinun per seen nuolija en ole , eläintä ei minuta tule
        mitähän vielä yrität langettaa minun niskaan .
        Saatanan palvoja en ole .
        ja Jumalaan uskon .kovasti , joten ateisti olet itse.


      • matti .
        fvk.nmo. kirjoitti:

        Missä kohtaa raamattun UT:ssa Jumala tai Jeesus opettaa näin:

        "Tällä tavoin pelasti Hän meidät lain kirouksesta"

        ELLEI NOIN OLE OLET TAAS SYYLLISTYNYT HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LEVITTÄVÄKSI ATEISTIPIRUKSI!

        Ottasit sevää ..sulla taas koko aamu mennyt piloille , kaikki asias on
        pelkkää sopskaa . Jollet löydä kysy uudestaan , jookoo - MUTTA
        TIEDÄ ETTÄ KÄSKEN LOPETTAA.


      • matti.
        teuta kirjoitti:

        Siinä hän on pelastanut meidät lain kiroista , kun Hän ei
        vahvistanut Mooseksen lakeja , sen mitä hän vahvisti oli
        ISÄNSÄ LAKEJA . jotka Mooses oli kirjoittanut ! ? ! ?
        Ei isien sääntöjä , joissa sinä pyörit .

        ARMO , annetaan lahjaksi , sitä ei voi ostaa , vaihtaa, eikä
        mitenkään tienata .
        Olisi kiva kun ymmärtäisit , ettei tarvitse hakata paata , karjalan mäntyyn , niin kuin se ikiliikkujan keksijäkin ruokoili.

        Lue tuo viesti yläpulelta , ja usko silloin voit
        saada tietoosi jotain mitä et vielä tiedä.


    • savon ukko

      Ei se nyt pojat auta kun maaliin ammuttu, jälki sitä siitä jää. teuta voit ladella noita hienoja säkeitä oman mielenrauhan saavuttamiseksi. Ei ne nyt minuun tehoa.

      Helvetin portsarille sanoisin, että olet sen verran epäinhimillenen yksilö. Että sitä hullun niemeäkin sinuun voisi liittää. Olet oikeastaa lierö, tullut sieltä kyykäärmeiden sikiöiden seasta. Muistatko vielä, kun siitä sikiöiden pesästä tulit helvettiin ajamaan. Onneksi, se helvetti on vain sinun kääpiöaivosi turha unelma toisinajatteleville uskovaisille.

      Sinun rääväsuun pelastumiskehoituksesi menee ketuille kun luet Psalmin
      103: 8-12. Sinun kuvittelmat Jeesuslapsena olemisetasi joutuu häpeään

      • teuta

        su , en ole kirjoittanut kenellekkään erikseen , olen vain kirjoittanut , siksi että jos joku olisi tarvis näitä sanoja
        ne olisi siinä , eitarvitse muualta etsiä.

        örvelölle en viitsis sittenkään kirjoittaa . Koska hän luulee
        omasta mielestään ,että hän tietää ,,niin asia ei ole . Vaan
        kun hän on tarpeeksi pilannut , ei siitä voi enää tulla hyvä
        se on sama, kun sinä saat ruukun lahjaksi rakkaalta ystä -
        vältäsi , sitten käy haaveri , ja ruukku särkyy , teidän Rak -
        kaus kin särkyy . eikö näin ole.


      • n-.jk,l
        teuta kirjoitti:

        su , en ole kirjoittanut kenellekkään erikseen , olen vain kirjoittanut , siksi että jos joku olisi tarvis näitä sanoja
        ne olisi siinä , eitarvitse muualta etsiä.

        örvelölle en viitsis sittenkään kirjoittaa . Koska hän luulee
        omasta mielestään ,että hän tietää ,,niin asia ei ole . Vaan
        kun hän on tarpeeksi pilannut , ei siitä voi enää tulla hyvä
        se on sama, kun sinä saat ruukun lahjaksi rakkaalta ystä -
        vältäsi , sitten käy haaveri , ja ruukku särkyy , teidän Rak -
        kaus kin särkyy . eikö näin ole.

        Kumpaa hakut örvelöksi; Jumalaa vain Jeesusta sen vuoksi kun He antamassaan Laissa kieltävät tappamiset joita sinäkin tilaat kirkollisveroja maksamalla ja lähetystyö rikollisuutta tukien???

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/


      • teuta
        n-.jk,l kirjoitti:

        Kumpaa hakut örvelöksi; Jumalaa vain Jeesusta sen vuoksi kun He antamassaan Laissa kieltävät tappamiset joita sinäkin tilaat kirkollisveroja maksamalla ja lähetystyö rikollisuutta tukien???

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Ei örvelö halua tunnustaa , mutta jos katsotaan asiaa siltä
        pohjalta että kuka täällä eniten kiukuttelee Jumalan /Jeesuksen
        laista , se on örvelö .


      • kj.,lkoi.
        teuta kirjoitti:

        Ei örvelö halua tunnustaa , mutta jos katsotaan asiaa siltä
        pohjalta että kuka täällä eniten kiukuttelee Jumalan /Jeesuksen
        laista , se on örvelö .

        Lain kieltäjänä sinua v...tuttaa kun et onnistu palvelemaan Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidän kieltäjänä Luder/Lutheria muuna kuin epäjumalana! Olet tietoinen siitä ja omin sanoin olet sen kaikille selväksi tehnyt:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
        "Ei ole Jeesus vahvistanut
        teuta 8.8.2010 12:12
        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta
        26.5.2011 07:32
        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne...


      • teuta
        kj.,lkoi. kirjoitti:

        Lain kieltäjänä sinua v...tuttaa kun et onnistu palvelemaan Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidän kieltäjänä Luder/Lutheria muuna kuin epäjumalana! Olet tietoinen siitä ja omin sanoin olet sen kaikille selväksi tehnyt:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
        "Ei ole Jeesus vahvistanut
        teuta 8.8.2010 12:12
        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta
        26.5.2011 07:32
        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne...

        Mistähän johtuu ettet ole kehittynyt miksikään tuon viimeisen vuoden aikana , ei minua mitenkään potuta lain kieltäjänä .
        Päin vastoin olen huomannut että sinua potuttaa . Ja oikeas-
        taan siitä on kulunut jo 1980 vuotta .

        Sitä ennen oli laki voimassa tasaan tarkkaan Ristinkuolemaan
        sen jälkeen vain ne lait jotka koski Uuden liiton aikaa.


      • f-g-.hj.k
        teuta kirjoitti:

        Mistähän johtuu ettet ole kehittynyt miksikään tuon viimeisen vuoden aikana , ei minua mitenkään potuta lain kieltäjänä .
        Päin vastoin olen huomannut että sinua potuttaa . Ja oikeas-
        taan siitä on kulunut jo 1980 vuotta .

        Sitä ennen oli laki voimassa tasaan tarkkaan Ristinkuolemaan
        sen jälkeen vain ne lait jotka koski Uuden liiton aikaa.

        Mainitsemallasi tavalla toimii hele-vettiin menevien opin kukainen tulkintasi!
        sinä ja kaltaisesi ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneet ja samalla kiesitti Heidät!

        Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa niinkuin siihen perustuva Suomen Perustuslakikin!
        Teille rikollisten suojaajille, rikollisuutta ylläpitäville jne on tärkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaminen ja Lain rikkominen epäjumalanne lain noudattajina:
        7:49 Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."

        Jeesus teki tämän selväksi, murhaajia, pedofiililejä jne rikollisisia tukevillekkin:
        1Joh. 2:4

        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        Kuinka monen murhan tilaajana olet Lain täyttänyt kirkollisveron maksajana ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla????

        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        teuta, olet jo kertonut että tappaa ei saa ja silti tilaat murhia!!!
        rakastatte lähimmäisiä heitä tappaen vai????
        5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

        NORMAALI IHMINEN, SIIS IHMINEN EI TAPA IHMISTÄ, EI EDES OMIA USKOVAISIA TAI HEIDÄN LAPSIA EI EDES epäjumalansa NOITAROVIOILLA!

        Asetin kaksi kysynystä teutan vastattavaksi....


      • teuta
        f-g-.hj.k kirjoitti:

        Mainitsemallasi tavalla toimii hele-vettiin menevien opin kukainen tulkintasi!
        sinä ja kaltaisesi ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneet ja samalla kiesitti Heidät!

        Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa niinkuin siihen perustuva Suomen Perustuslakikin!
        Teille rikollisten suojaajille, rikollisuutta ylläpitäville jne on tärkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaminen ja Lain rikkominen epäjumalanne lain noudattajina:
        7:49 Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."

        Jeesus teki tämän selväksi, murhaajia, pedofiililejä jne rikollisisia tukevillekkin:
        1Joh. 2:4

        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        Kuinka monen murhan tilaajana olet Lain täyttänyt kirkollisveron maksajana ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla????

        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        teuta, olet jo kertonut että tappaa ei saa ja silti tilaat murhia!!!
        rakastatte lähimmäisiä heitä tappaen vai????
        5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

        NORMAALI IHMINEN, SIIS IHMINEN EI TAPA IHMISTÄ, EI EDES OMIA USKOVAISIA TAI HEIDÄN LAPSIA EI EDES epäjumalansa NOITAROVIOILLA!

        Asetin kaksi kysynystä teutan vastattavaksi....

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.


      • ty.u-i.-o
        teuta kirjoitti:

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.

        kirjoitit:
        "kristuksen tunteminen"

        Tuossa pilkkaat Jeesusta. Jeesus oli ristillä kärsiessään KRISTUS mutta meille jotka tunnustamme Hänen on on ylösnousseena taas JEESUS mutta teille, Hänen pilkkaajille Hän on edelleen teidän rikollisuuksien tähden kristus! Eli sinä pilkkaat jatkuvasti Jeesusta, Hän vahvistamaa Lakia ja valehtelet Hänen Nimeen!
        Jeesus opetti omilleen, ettei meidän tule uskoa eikä uskoa teihin sillä olette petoja jotka uskoo epäjumaliinsa:
        Mark. 13:21

        Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        teuta, tiedät minne olet matkalla:
        Matteuksen evankeliumi:

        5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.


      • ghji.-,po
        teuta kirjoitti:

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.

        Kaksi kysymystä uudestaan joihin et vastannut rehellisesti:


        Kuinka monen murhan tilaajana olet Lain täyttänyt kirkollisveron maksajana ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla????

        teuta, olet jo kertonut että tappaa ei saa ja silti tilaat murhia!!!
        rakastatte lähimmäisiä heitä tappaen vai????

        Tiedämme, että rikollisen kristinuskon erimaiden rahoja kootaan rikollisuuden toimesta ja käytetään rikoksien tekemisiin ja että sen lisäksi uskovaiset tilaa näitäkin murhia osallistumalla rahoituksiin. Ja teuta on ylpeänä itsekkin ilmoittanut ottavansa osaa lähetystöiden tukemissiin:
        Tässä esimerkki lähetystyö sivistyksen rikollisuudesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/


      • teuta
        ty.u-i.-o kirjoitti:

        kirjoitit:
        "kristuksen tunteminen"

        Tuossa pilkkaat Jeesusta. Jeesus oli ristillä kärsiessään KRISTUS mutta meille jotka tunnustamme Hänen on on ylösnousseena taas JEESUS mutta teille, Hänen pilkkaajille Hän on edelleen teidän rikollisuuksien tähden kristus! Eli sinä pilkkaat jatkuvasti Jeesusta, Hän vahvistamaa Lakia ja valehtelet Hänen Nimeen!
        Jeesus opetti omilleen, ettei meidän tule uskoa eikä uskoa teihin sillä olette petoja jotka uskoo epäjumaliinsa:
        Mark. 13:21

        Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        teuta, tiedät minne olet matkalla:
        Matteuksen evankeliumi:

        5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        kyllä , minä tiedä , minä olren matkalla taivaaseen .
        Mutta sinä olet matkalla järveen . katso ettet huku
        Mat.5:20 . sel. Taivasten /Jumalan valtakuntaan tarvittava
        (fariseustenvanhurskautta parempi ) Vanhurskaus on Jeesuksen kuuliaisuudessa , ja ristinuhrin kautta syntisille valmistettu ARMONVANHURSKAUS . Se luvätaan ja anne- taan evankeliumin sanassa ja vastaan otetaan uskolla . Rm.
        3:24.; 4:4-6. Tämän uskon kautta saatu Pyhä Henki vaikuttaa sen hedelmänä ELÄMÄNVANHURSKAUDEN eli pyhityksen , joka sekin on paljon parempi kuin fariseusten elänänvanhurskaus .


      • .kl,.koy-
        teuta kirjoitti:

        Mistähän johtuu ettet ole kehittynyt miksikään tuon viimeisen vuoden aikana , ei minua mitenkään potuta lain kieltäjänä .
        Päin vastoin olen huomannut että sinua potuttaa . Ja oikeas-
        taan siitä on kulunut jo 1980 vuotta .

        Sitä ennen oli laki voimassa tasaan tarkkaan Ristinkuolemaan
        sen jälkeen vain ne lait jotka koski Uuden liiton aikaa.

        sinä hakut minua valehtelijaksi jne MUTTA AINA PUUTTUU NÄYTTÖÄ JA JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKI!!! Luder/Lutherin, Paavalin, 3xL jne tuki sinulla on kyllä käytössä...
        Väärän todistuksen antaminen on rikos Jumalan ja Jeesuksen Lain mukaan mutta Paavali, 3xL ja Luder/Lutherihan suorastaan rakastavat kaltaisiasi rikollisia:
        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


      • t.,l-yui
        teuta kirjoitti:

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.

        teuta kirjoitti:
        """"
        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on . """"

        teuta, TAAS SINÄ JEESUSTA PILKATEN SOTKET HÄNET IHMISIÄ TAPPANEEN RIKOLLISUUDEN PUOLUSTAJAKSI VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAEN!!! HÄPEÄ!!!

        MISSÄÄN KOHTAA RAAMATUSSA EI OLE ETTÄ JUMALAN JA JEESUKSEN PALVELJOIDEN PITÄÄ RAHOITTAA RIKOLLISIA MURHAAJIA NIINKUIN teuta ja ilmeisesti lestadiolaisetkin USKOVAT!!!
        TEETTE TUON ASIAN SUHTEEN JEESUKSESTA TÖRKEÄÄ PILKKAA!!!

        Ja jokainen rahoittamanne murha koituu teidän itsenne kuolemaksi!!! Mukisematta saatte ansioittenne mukaan Jumalan Valtakunnan tuomilla ne tiedot löytyy raamatusta Jumalan ja Jeesuksen Laissa.

        MITÄ VARTEN KATEKIMUKSESSA ON "ÄLÄ TAPA" KÄSKY??? Väitätte olevanne uskovaisia mutta ette usko edes oman herra epäjumalanne määräystä vaan viljelette murhia ympäri maailmaa rahoittamalla rikollista lähetystyötä!!!
        TAITAA OLLA NIIN, ETTÄ JOTKU LAHKOT EIVÄT USKOKKAAN Luder/Lutheriin VAAN OVAT PER-KELEEN SIELUTTOMIA KYYKÄÄRMEEN PENIKOITA JO SYNTYESSÄÄN JA PERISYNTIIN RIKOLLISESTI PAKKOKASTETTUJA OLENTOJA!!!


      • nju.l,.lk
        teuta kirjoitti:

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.

        Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhä Henki on Pyhä Henki
        herra on herra
        herra Luder/Luther on itse itsensä (epä)jumalaksi nimittänyt rikollinen ja rikollisten herra:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan ja kieltää Jumalan ja Jeesuksen palvelemisen!

        herra epäjumalan käsky rikollisilleen;
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."



        HUOM! huom! HUOM!!!!
        teuta; LUE JOSKUS TARKOIN RAAMATTUN JEESUKSEN OPPEJA; se sinun jeesus on rikollisuuden herra!!!
        1Joh. 2:4

        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.


      • teuta
        .kl,.koy- kirjoitti:

        sinä hakut minua valehtelijaksi jne MUTTA AINA PUUTTUU NÄYTTÖÄ JA JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKI!!! Luder/Lutherin, Paavalin, 3xL jne tuki sinulla on kyllä käytössä...
        Väärän todistuksen antaminen on rikos Jumalan ja Jeesuksen Lain mukaan mutta Paavali, 3xL ja Luder/Lutherihan suorastaan rakastavat kaltaisiasi rikollisia:
        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Voit lähteä muualle.


      • teuta

        en ole koskaan pilkannut ,,, saat luvan lähteä vetään .


      • k,lk.
        teuta kirjoitti:

        Voit lähteä muualle.

        mene saunan taa odottamaa


      • nmd,..l,
        teuta kirjoitti:

        en ole koskaan pilkannut ,,, saat luvan lähteä vetään .

        ottaako kalloon!!!

        Olet Jumalan ja Jeesuksen kieltänyt ja Heidän Lain joten PALVELE JATKOSSA epäjumalaasi sen pedon omalla nimellä!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."


      • teuta
        nmd,..l, kirjoitti:

        ottaako kalloon!!!

        Olet Jumalan ja Jeesuksen kieltänyt ja Heidän Lain joten PALVELE JATKOSSA epäjumalaasi sen pedon omalla nimellä!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597

        "Ei ole Jeesus vahvistanut

        teuta 8.8.2010 12:12

        Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.

        Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."

        Samoin kysyn sulta , ottaako pannuun . "örvelö " on
        itse määritellyt tuollaisia , vaikka ei hän tiedä mitään
        laista , kuin sen mitä on pystynyt imemään netistä .

        Vaikka minä olisinkin kieltänyt , kaikki saan anteeksi
        kun nöyrästi pyydän sitä .. Ei örvelö ole pystynyt omaksu-
        maan , vaan hänellä on EPÄJUMALIEN kassa vaikeaa.

        Meillä on ARMON laki se on aikapaljon erilainen kuin
        örvelö joka ei varmasti ymmärrä noin korkeita asioita .

        Tuossa on muutettava mooseksen laki pois tästä koska
        kysymyksessä oli Jumalan laki , jonka Mooses kirjasi .
        kuitenkin Jumalan nimessä.


      • teuta
        nju.l,.lk kirjoitti:

        Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhä Henki on Pyhä Henki
        herra on herra
        herra Luder/Luther on itse itsensä (epä)jumalaksi nimittänyt rikollinen ja rikollisten herra:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan ja kieltää Jumalan ja Jeesuksen palvelemisen!

        herra epäjumalan käsky rikollisilleen;
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."



        HUOM! huom! HUOM!!!!
        teuta; LUE JOSKUS TARKOIN RAAMATTUN JEESUKSEN OPPEJA; se sinun jeesus on rikollisuuden herra!!!
        1Joh. 2:4

        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        örvelö , sinä pilkkaat Herra sinun Jumalaasi
        moisella tekstillä . Sinun herrasi on , sanonko mikä .
        en taida viitsiä , koska et kuitenkaan ymmärrä .


      • matti.
        teuta kirjoitti:

        1 Joh. 2:4. ei ole selitetty pelkästään , on 2:3-7.

        Kristuksen TUNTEMINEN Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        uudestisyntymisessä toteutunutta USKONYHTEYTTÄ Hänen kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa (opetuksensa)pitäminen ja kuuliaisuus Hänen käskyilleen . Piittaamattomuus niistä on todiste epäuskosta ja valheessa elämisessä . ks. Joh. 8:31-32.; 14:21,23;Room. 6:11-23.;8:1-14.

        Luther: " Mitään ei ole pidettävä niin Pyhänä ja niin tunnollisesti noudatettava, kuin mitä Jumala on käskenyt "
        WA,8, ;573.
        "Kristus katsoo suopeasti niihin, jotka toimivat ja elävät
        Hänen sanansa mukaan ...muttä Hän kääntryy pois niistä
        jotka eivät noudata Hänen sanaansa., WA,8, 510.

        Toinen kysymykses oli . kuinka monen murhan olen tilan-
        nut ?
        en ainoankaan , tuommoisia kysymyksiä tekee vain ateisti
        minun ei tarvitsisi siihen vastata , mutta vataan ,siksi että
        ei tarvisi enää seraavaa vuotta kysellä . Meillä on valtion kirkko , joka merkitsee sitä että jps olen uskovainen ja kuulun
        kirkkoon , maksan veroni MUKISEMATTA koska se on raha joka menee suoraan kirkon kassaan ,,,aivan niin kuin Jeesus
        sanoi siitä vero rahasta , josta kirjanoppineet halusivat tietää
        maksaako Hän veronsa . Jeesus kysyi kenen kuva rahassa on , he vastasivat Keisarin .Jeesuksen vastaus oli ANTAKAA keisarille mikä keisarin on .

        Et sinä tietenkään ymmärrä , otan riskin.

        Näin päivä unen sinusta , olirt vajonnut upottavaan maahan
        satuin kulkemaan siitä kautta , näin tilanteen , ja riensin apuun
        sinä olit tiukassa , ja heräsin ennen kuin asia selvisi.

        Tässä on örvelölle selitys siihen paikkaan kun hän aina kysyy
        1 Joh, 2:4. voisikko örvelö vetää kopiot .


      • matti.
        ghji.-,po kirjoitti:

        Kaksi kysymystä uudestaan joihin et vastannut rehellisesti:


        Kuinka monen murhan tilaajana olet Lain täyttänyt kirkollisveron maksajana ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla????

        teuta, olet jo kertonut että tappaa ei saa ja silti tilaat murhia!!!
        rakastatte lähimmäisiä heitä tappaen vai????

        Tiedämme, että rikollisen kristinuskon erimaiden rahoja kootaan rikollisuuden toimesta ja käytetään rikoksien tekemisiin ja että sen lisäksi uskovaiset tilaa näitäkin murhia osallistumalla rahoituksiin. Ja teuta on ylpeänä itsekkin ilmoittanut ottavansa osaa lähetystöiden tukemissiin:
        Tässä esimerkki lähetystyö sivistyksen rikollisuudesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."



        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        nOITANAKO KYSYT , en yhtään .. ja sen voit uskoa , tiedätkö miksi
        no siksi että sinä teet joka äivä itselles lisää pahaa , kysyn sinulta eikö
        sen teko jo riittäisi ..eipä silti kyllä siellä aikaa riittää kärsimiseen ,
        mihin sinä olet menossa


      • matti.
        .kl,.koy- kirjoitti:

        sinä hakut minua valehtelijaksi jne MUTTA AINA PUUTTUU NÄYTTÖÄ JA JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKI!!! Luder/Lutherin, Paavalin, 3xL jne tuki sinulla on kyllä käytössä...
        Väärän todistuksen antaminen on rikos Jumalan ja Jeesuksen Lain mukaan mutta Paavali, 3xL ja Luder/Lutherihan suorastaan rakastavat kaltaisiasi rikollisia:
        herra epäjumalanne käsky:

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521

        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Kaikki kirjoituksetsi kun tuo tähän siinä on todistusta
        kyllin , ja kun sitä ei voi tehdä , lue itse kaikki on vahetta
        EN PAREMMIN SANO . Aivan kaikki .ehkäpä 10 %
        apusanoineen ei ole, mutta kaikki muu. ..


      • matti.
        f-g-.hj.k kirjoitti:

        Mainitsemallasi tavalla toimii hele-vettiin menevien opin kukainen tulkintasi!
        sinä ja kaltaisesi ovat Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneet ja samalla kiesitti Heidät!

        Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa niinkuin siihen perustuva Suomen Perustuslakikin!
        Teille rikollisten suojaajille, rikollisuutta ylläpitäville jne on tärkeää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaminen ja Lain rikkominen epäjumalanne lain noudattajina:
        7:49 Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."

        Jeesus teki tämän selväksi, murhaajia, pedofiililejä jne rikollisisia tukevillekkin:
        1Joh. 2:4

        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        Kuinka monen murhan tilaajana olet Lain täyttänyt kirkollisveron maksajana ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla????

        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        teuta, olet jo kertonut että tappaa ei saa ja silti tilaat murhia!!!
        rakastatte lähimmäisiä heitä tappaen vai????
        5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

        NORMAALI IHMINEN, SIIS IHMINEN EI TAPA IHMISTÄ, EI EDES OMIA USKOVAISIA TAI HEIDÄN LAPSIA EI EDES epäjumalansa NOITAROVIOILLA!

        Asetin kaksi kysynystä teutan vastattavaksi....

        Tossa alapuolella on SELITYS 1 Joh. 2:4 , Se on
        paras selitys siitä mitä olen nähnyt , oletko örvelö
        opiskellut sen jo ulkoa , sinun pitäisi koska niin usein
        viesteisäs siitä kailotat .

        Lue se tarkasti se on toistaiseksi ainoa , eli käsit-
        tele sitä kuin kultaa kalliipaa , ja sitähän se on ,kun
        se on Jumalan sanaa , ja voi olla myö Jeesuksen sanaa


      • matti.
        matti. kirjoitti:

        Tossa alapuolella on SELITYS 1 Joh. 2:4 , Se on
        paras selitys siitä mitä olen nähnyt , oletko örvelö
        opiskellut sen jo ulkoa , sinun pitäisi koska niin usein
        viesteisäs siitä kailotat .

        Lue se tarkasti se on toistaiseksi ainoa , eli käsit-
        tele sitä kuin kultaa kalliipaa , ja sitähän se on ,kun
        se on Jumalan sanaa , ja voi olla myö Jeesuksen sanaa

        Ei tässäkään servot pitäneet meni vielä pidemmääe kuin
        eilinen lähetys.


    • teuta

      Hän voi täydellä todella Paavalin tavoin uskoen tunnustaa :
      "Minä , olen lain kautta kuollut pois laista , eläääkseni Juma-
      lalle . Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu ".

      Sillä kun laki minun tähteni tuomitsi ja ristillä surmasi Herrani
      Kristuksen, niin Minä'kin , joka kasteen kautta olen tullut Hänen jäsenekseen , aivan varmaan lain kautta kuollut pois laista , niin ettei lailla ole valtaa toista kertaa surmata , eikä kirota minua koskapa minä jo sen toimenpiteestä olen tullut ristiinnaulituksi Kristuksen kanssa.

      Sillä' ikasteen ja uskon kautta me tolemme täydessä merkit-yksessä yhdistetyiksi Kristuksen kanssa, yhdeksi ruumiiksi ja yhdeksi hegeksi Hänen kanssaan . -
      Vaikka siis laki edelleen tuomitisee synnin , joka asuu lihassamme , on meidän kuitenkin pysyttävä lujina siinä vapaudessa , johon Kristus vapautti meidät , eikä annetava uudestaan sitoa itseämme orjuuden ikeseen. "

      • ,.lo.l,k

        Totta!!!
        Ja kun olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät kieltänyt ja katekismuksen herran epäjumalaksesi valinnut niin tunnusta se epäjumalasi ja palvele sitä sen omalla nimellä!

        KUN palvelet epäjumalaasi Jumalan ja Jeesuksen Nimissä niin pilkkaat Heitä ja Pyhää Henkeä ja se on RIKOS joka tekee sinusta törkeän lestadiolaisten per-keleen kyykäärmeen kaltaisen haisevat ateistipirun!


      • ,.lkm,loiu

        siis olet taas tunnustanut olevasi katolilainen, Paavalin kanssa samassa he-levetissä kutittelemassa saa-tanan enkeleitä!!!
        2 Korinttolaiskirje 12:

        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.


      • teuta
        ,.lkm,loiu kirjoitti:

        siis olet taas tunnustanut olevasi katolilainen, Paavalin kanssa samassa he-levetissä kutittelemassa saa-tanan enkeleitä!!!
        2 Korinttolaiskirje 12:

        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Niin kun olen nimittänyt sinut kuolleen uskon edustajaksi ,
        ei minulla ole mitään tarveeta antaa sinulle jatkuvastai joku
        vastaus , muuta tapasi voi voittaa jotakin .


      • l,k.,oi.nb
        teuta kirjoitti:

        Niin kun olen nimittänyt sinut kuolleen uskon edustajaksi ,
        ei minulla ole mitään tarveeta antaa sinulle jatkuvastai joku
        vastaus , muuta tapasi voi voittaa jotakin .

        Okei!! Olet sitten tietoisesti katolilainen / luterilainen ja lestadiolainen. Se on samaa rikollisuuden Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavaa kultti epäjumalallisuutta.


      • teuta
        ,.lo.l,k kirjoitti:

        Totta!!!
        Ja kun olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät kieltänyt ja katekismuksen herran epäjumalaksesi valinnut niin tunnusta se epäjumalasi ja palvele sitä sen omalla nimellä!

        KUN palvelet epäjumalaasi Jumalan ja Jeesuksen Nimissä niin pilkkaat Heitä ja Pyhää Henkeä ja se on RIKOS joka tekee sinusta törkeän lestadiolaisten per-keleen kyykäärmeen kaltaisen haisevat ateistipirun!

        Turhaan sinä puhut laista , tai muista asioista jotka olet
        määrittänyt omissa pehmenneissä ... eikä olisi parempi
        ettet lainkaan puutu asioihin , joita et tiedä etkä osaa määrittää
        ne voi mennä omiis rikollisiin juttuihin , saat ilman muut pitää käärmeesi , ja muut aeteisrti pirusi.


      • alahan laputtaa jo
        ,.lkm,loiu kirjoitti:

        siis olet taas tunnustanut olevasi katolilainen, Paavalin kanssa samassa he-levetissä kutittelemassa saa-tanan enkeleitä!!!
        2 Korinttolaiskirje 12:

        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Täysin läpimätä ja mäntti teosofi jälleen kerran selittelemässä Jumalan omille. Meillä on kirkkohistorioista tuhannen kestaa parempi tietämys kun sinulla, älä tule tänne valehtelemaan.


      • teuta
        alahan laputtaa jo kirjoitti:

        Täysin läpimätä ja mäntti teosofi jälleen kerran selittelemässä Jumalan omille. Meillä on kirkkohistorioista tuhannen kestaa parempi tietämys kun sinulla, älä tule tänne valehtelemaan.

        Ja jos riittäisi , ykei kerta muttakun täältä löytyy , useita 2-3 . kertaa samoja kirjoituksia , siis kriikun kraakun kirjoituksia .
        ja yhdessäkään ei ole, täyspäisyyttä. ja kaikissa on l.k.,oi.nb .
        nimikerkki.


      • .m.,kl.
        teuta kirjoitti:

        Ja jos riittäisi , ykei kerta muttakun täältä löytyy , useita 2-3 . kertaa samoja kirjoituksia , siis kriikun kraakun kirjoituksia .
        ja yhdessäkään ei ole, täyspäisyyttä. ja kaikissa on l.k.,oi.nb .
        nimikerkki.

        PIETARISTA TULEE SINUNKIN OTTAA ESIMERKKIÄ:
        Tätä totuutta ei katumus katekismus kerro ehtoollisesta!!!



        Jeesuksen kertoma vertaus:

        27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,

        28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.

        29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.

        USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15

        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."

        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?


        TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:

        Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,

        Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
        Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?



        TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:

        16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?





        ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!

        Olen usein saanut "turpiin" nk. pyhän ehtoollisen "pilkkaamisesta" kuten monet teistä ovat asian ilmaisseet mutta laitan taas kerran esille Jeesuksen Oman Sanan todisteet kantani tueksi. En pilkkaa ehtoolistanne vaan sitä, että tuon Jeesusta pilkkaavan rituaalinne suoritatte Hänen Nimessä Häntä pilkaten! TÖRKEÄÄ PILKKAAMISTA!!!

        Lukekaa joskus raamattua ottakaa vastaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot Laki mukaan lukien niin tiedätte ketä palvelette!

        Uskonvapaus Laki sallii, että saatte palvella herraanne niin palvelkaa sitä Luder/Lutheria epäjumalanne sen herran omalla nimellä JA JÄTTÄKÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMÄNNE PILKKAAMIS RITUAALIT, OPETUKSET JNE POIS NIIN ETTE PILKKAA SIELULLISESTI JUMALAN JA JEESUKSEN OMAAVIEN MIELTÄ.


      • yu.io-

        pahoittelen kiireestä johtuvia kirjoitus virheitä..
        jos ette ymmärrä mitä tarkitin niin asiallisia korjaus pyyntöjä otan vastaan!!

        nyt menen töihin


      • l.,kiuhj.,b
        alahan laputtaa jo kirjoitti:

        Täysin läpimätä ja mäntti teosofi jälleen kerran selittelemässä Jumalan omille. Meillä on kirkkohistorioista tuhannen kestaa parempi tietämys kun sinulla, älä tule tänne valehtelemaan.

        Jumalan ja Jeesuksen Lakia ja Heidän oppeja puolustava ei ole teosofi!
        Päivitä paksun kallosi harhaoppi pois ja palaa asiaan!


    • teuta

      Oikein sanot: 2 Kor . 12:7. noin on käynyt sinullekin , mutta
      ilman erinomaisten ilmestysten , olet tullut täyteen yölpeyttä
      toivon että sinäkin saat lihaasi pistimen , sen jäkeen tiedät
      ,itä se tunne on . sitten voi menne jakeeseen 8.

    • Brita Kajsa

      "Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaiketa aikoja.

      Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

      rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillitömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,

      pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;

      heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."

      2.Tim. 3:1-5

    • teuta

      KIRJOITAN SULLE MUUTAMAN RIVIN :

      tuommoisia oli 1 Tim, 4:1-3. siis "Hekumaa enemmän kuin
      Jumalaa rakastavia , heissä on jumalisuuden ulkokuori ,
      mutta he kiltävät sen sen voiman ":

      Tälläisia ovat nykyään useimmat suurten historiallisten kirkkojen jäsenet he euvät vain ole öljyä vailla olevia "tyhmiä neitseitä "vaan he hylkäävät koko ajatuksen , että tälläinen "öljy" olisi tarpeen. Tämä on lopunajan luopumuksen
      eräs keskeinen piirre . vert. Mat. 25:1-13. Tälläisena aikana valvominen , rukous , "uskon jalo taistelu"ja uskovien keskinäinen tuki ovat tärkeitä , että hekin eivät joutuisi vedetyksi vallitsevaan , nimikristillisyyden kurimukseen vert.
      Luuk. 21:34-36.

    • savon ukko

      Prita Kajsa, näin on asiat. Oli uskossa tai ei, niin näitä luettelemiasi meitä ihmispoloisia löytyy.

      En kertoisi aina kaikkea syntisyyttä tavalla, heissä, vaan meissä kaikissa, kenessä enemmän tai vähemmän. Pulmusia ei olla kukaan.

      • Brita Kajsa

        Niin se on, syntiä löytyy oman puseron sisältä kovin paljon. Vaikka ei tahdo maallisia lakeja rikkoakaan niin kyllä huomaa edelleen itsessään kateutta, ahneutta, panettelua ja pahan puhumista...

        Kristuksen veri kuitenkin on puhdistanut ja uskon, että se sama virta puhdistaa koko ajan. Teemmehän monesti syntiä, jota emme itse edes ymmärrä synniksi.

        Silloin tällöin omatunto tai oikeammin Pyhä Henki muistuttaa korjaamaan asioita. Mm. sopimaan riitoja.

        Siunaten


    • f.g--h.j

      BK kirjoitti:
      "Kristuksen veri kuitenkin on puhdistanut ja uskon,..."

      Suosittelen Jeesuksen oppeja kaikille, sinullekkin...
      16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

      Tätä totuutta ei katumus katekismus kerro ehtoollisesta!!!


      Jeesuksen kertoma vertaus:

      27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,

      28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.

      29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.


      uskovaiset, kysykää Jeesukselta niinkuin Pietarikin kysyi:
      http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15

      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."

      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

      15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?


      TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:

      Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,

      Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".

      Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?



      TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:

      16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

      17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?



      ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!

      Olen usein saanut "turpiin" nk. pyhän ehtoollisen "pilkkaamisesta" kuten monet teistä ovat asian ilmaisseet mutta laitan taas kerran esille Jeesuksen Oman Sanan todisteet kantani tueksi. En pilkkaa ehtoolistanne vaan sitä, että tuon Jeesusta pilkkaavan rituaalinne suoritatte Hänen Nimessä Häntä pilkaten!

      Lukekaa joskus raamattua ottakaa vastaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot Laki mukaan lukien niin tiedätte ketä palvelette!

      Uskonvapaus Laki sallii, että saatte palvella herraanne niin palvelkaa sitä Luder/Lutheria epäjumalanne sen herran omalla nimellä JA JÄTTÄKÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMÄNNE RITUAALIT, OPETUKSET JNE POIS NIIN ETTE PILKKAA SIELULLISESTI JUMALAN JA JEESUKSEN OMAAVIEN MIELTÄ.

      • matti.

        Kun sanot ettemme ymmärrä , sinä valehtelet koska
        nyt puhut muunneltua totuutta , Kerroppa mulkvist ei
        ole sinun luulo lainkaan parempaa , mehän ollaan
        vain ihmisiä paitsi sinä , ja sen tähden sulla vaara
        joutua pulaan , kirjoitan vaikka tiedän että et ymmärrä
        mutta jos luet varovasti , saatat jotain asiassa lähestyä.


    • Brita Kajsa

      Niinpä, sielullisuutta esiintyy paljonkin, sitä, mikä syntyy lihasta.

      "Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.

      Maitoa minä juotin teile, en en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä:

      olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?

      1.Kor 3:1-3

      "Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus teurastettu.

      Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa."

      1.Kor 5:7-8

      "Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!
      Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemminkin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?

      1.Kor 6:6-7

      • ,.lkoi,.l

        Siitä veren juomisesta ei löydy sielullisuutta vaan se on sieluttomien Jeesusta pilkkaamisen rituaali!!!
        Veren kanssa läträäminen "puhdistaa" Jumalallisuuden oikea oppisuuden pois ja korvaa sen rikollisuuden epäjumalallisuudella!

        Tämä selvyys ei ole minun vaan Jeesuksen opettama oppi!!!
        Jeesuksen kertoma vertaus:

        27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,

        28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.

        29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.

        USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15

        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."

        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?


        TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:

        Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,

        Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
        Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?



        TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:

        16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?





        ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!

        Olen usein saanut "turpiin" nk. pyhän ehtoollisen "pilkkaamisesta" kuten monet teistä ovat asian ilmaisseet mutta laitan taas kerran esille Jeesuksen Oman Sanan todisteet kantani tueksi. En pilkkaa ehtoolistanne vaan sitä, että tuon Jeesusta pilkkaavan rituaalinne suoritatte Hänen Nimessä Häntä pilkaten! TÖRKEÄÄ PILKKAAMISTA!!!

        Lukekaa joskus raamattua ottakaa vastaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot Laki mukaan lukien niin tiedätte ketä palvelette!

        Uskonvapaus Laki sallii, että saatte palvella herraanne niin palvelkaa sitä Luder/Lutheria epäjumalanne sen herran omalla nimellä JA JÄTTÄKÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMÄNNE PILKKAAMIS RITUAALIT, OPETUKSET JNE POIS NIIN ETTE PILKKAA SIELULLISESTI JUMALAN JA JEESUKSEN OMAAVIEN MIELTÄ.


      • Jeesus on tie

        Britalle sen verran, että kannattaa ottaa huomioon asiayhteys missä kukin opetus on annettu.

        Enemmän kuin asiayhteyksistään irroitetut Raamatun jakeet, meidän kristittyjen tulisi näyttää täällä esiintyville epäuskoisille ihm isille ihmisille tie, siis kertoa heille ainoasta pelastuksen tiestä Jeesuksesta Kristuksesta.

        Epäuskoiset eivät ymmärrä sanaakaan esimerkiksi uudesta ja vanhasta hapatuksesta. Ne paikat ovat meille kristityille opetukseksi neuvoksi ja varoitukseksi kirjoitettu, ettemme lähtisi lihasta (lihalla) henkeä vääntämään, vaan turvautuisimme aina ja kaikessa USKON KAUTTA Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa. Voimaa hengelliseen elämään ja uskoon ei tule mistään muusta kun elämän puusta, Jeesuksesta Kristuksesta.

        Kun Jeesus pysyy meille rakkaana ja ykkösenä, niin silloin myös rakkauden töitä alkaa kasvamaan.

        Ihmiset tekevät ja toimivat, moni maailman ihminen tekee hyviä toitä sata kertaa enemmän kun joku uskovainen, mutta ne eivät häntä hyödytä, sillä NE TYÖT EIVÄT TULE USKOSTA KRISTUKSEEN.

        Room. 14:22 Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on.

        Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee;

        Room. 14:23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; ...

        XXXXXX
        ***) ... sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
        XXXXXX

        Room. 15:1 Mutta meidän, vahvojen, tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi.
        Room. 15:2 Olkoon kukin meistä lähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.

        Room. 15:3 Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun."
        Room. 15:4 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.

        Room. 15:5 Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne, ...

        **** Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan, ****

        (HUOMATKAA, EI IHMISTEN omasta mielestään erehtymättömien MIELIPITEIDEN, JA ISILTÄ OPITTUJEN PERINNÄISSÄÄNTÖJEN MUKAAN)

        Vaan Jeesuksen Kristuksen mielen mukaan

        xxxxxxxxxxxx

        ***) Room. 15:6 niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen isää.

        Room. 15:7 Hoivatkaa sentähden toinen toistanne, niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut Jumalan kunniaksi.


      • savon ukko

        Brita Kajsa, kaikki roska mitä minä jostain syystä tänne kirjoitan kohdistan ne vai, ainoastaan vain, tälle itsekkäälle ymmärtämättömälle nimimerkille Jeesus pelastaa.

        Ei hän tietenään itselleen mitään voi, kun on liikaa syventynyt täyttämää sanan tekstit, onnistumatta niissä. Se hermostuttaa ja panee vähän piruilemaankin.

        Sinun kanssasi viestiiäessä tulee hyvä olo, että ei missään nimessä voi vastata kuin niin hyvästi kuin osaa. En ole uskon asiantuntia, mutta luulisin Jumalani tuntevani. Ja hän on ymmärtäväinen, armahtava ja aina suojeleva.

        Psalm.56:3-5


      • Brita Kajsa
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Britalle sen verran, että kannattaa ottaa huomioon asiayhteys missä kukin opetus on annettu.

        Enemmän kuin asiayhteyksistään irroitetut Raamatun jakeet, meidän kristittyjen tulisi näyttää täällä esiintyville epäuskoisille ihm isille ihmisille tie, siis kertoa heille ainoasta pelastuksen tiestä Jeesuksesta Kristuksesta.

        Epäuskoiset eivät ymmärrä sanaakaan esimerkiksi uudesta ja vanhasta hapatuksesta. Ne paikat ovat meille kristityille opetukseksi neuvoksi ja varoitukseksi kirjoitettu, ettemme lähtisi lihasta (lihalla) henkeä vääntämään, vaan turvautuisimme aina ja kaikessa USKON KAUTTA Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa. Voimaa hengelliseen elämään ja uskoon ei tule mistään muusta kun elämän puusta, Jeesuksesta Kristuksesta.

        Kun Jeesus pysyy meille rakkaana ja ykkösenä, niin silloin myös rakkauden töitä alkaa kasvamaan.

        Ihmiset tekevät ja toimivat, moni maailman ihminen tekee hyviä toitä sata kertaa enemmän kun joku uskovainen, mutta ne eivät häntä hyödytä, sillä NE TYÖT EIVÄT TULE USKOSTA KRISTUKSEEN.

        Room. 14:22 Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on.

        Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee;

        Room. 14:23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; ...

        XXXXXX
        ***) ... sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
        XXXXXX

        Room. 15:1 Mutta meidän, vahvojen, tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi.
        Room. 15:2 Olkoon kukin meistä lähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.

        Room. 15:3 Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun."
        Room. 15:4 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.

        Room. 15:5 Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne, ...

        **** Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan, ****

        (HUOMATKAA, EI IHMISTEN omasta mielestään erehtymättömien MIELIPITEIDEN, JA ISILTÄ OPITTUJEN PERINNÄISSÄÄNTÖJEN MUKAAN)

        Vaan Jeesuksen Kristuksen mielen mukaan

        xxxxxxxxxxxx

        ***) Room. 15:6 niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen isää.

        Room. 15:7 Hoivatkaa sentähden toinen toistanne, niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut Jumalan kunniaksi.

        Kiitos sinulle neuvoistasi, minusta noita korinttolaiskirjeen jakeita voi sovittaa ihan kaikkeen arkipäivään.

        Jos nyt olen niin tyhmä, koitahan kestää sekin.

        Sinulla oli vastineessasi kauniita Sanan paikkoja. Oli hyvä lukea niitä.

        Ne, jotka eivät usko eivät tietenkään ymmärrä happamattomasta ym. mitä ne tarkoittavat. Kaipa täällä saavat uskovaisetkin keskustella....toivottavasti.

        Tämäkin päivä aukeni aurinkoisena. Iloitaan Kristuksen lunastustyöstä!


      • matti.
        ,.lkoi,.l kirjoitti:

        Siitä veren juomisesta ei löydy sielullisuutta vaan se on sieluttomien Jeesusta pilkkaamisen rituaali!!!
        Veren kanssa läträäminen "puhdistaa" Jumalallisuuden oikea oppisuuden pois ja korvaa sen rikollisuuden epäjumalallisuudella!

        Tämä selvyys ei ole minun vaan Jeesuksen opettama oppi!!!
        Jeesuksen kertoma vertaus:

        27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,

        28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.

        29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.

        USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15

        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."

        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?


        TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:

        Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,

        Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
        Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?



        TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:

        16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?

        17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?





        ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!

        Olen usein saanut "turpiin" nk. pyhän ehtoollisen "pilkkaamisesta" kuten monet teistä ovat asian ilmaisseet mutta laitan taas kerran esille Jeesuksen Oman Sanan todisteet kantani tueksi. En pilkkaa ehtoolistanne vaan sitä, että tuon Jeesusta pilkkaavan rituaalinne suoritatte Hänen Nimessä Häntä pilkaten! TÖRKEÄÄ PILKKAAMISTA!!!

        Lukekaa joskus raamattua ottakaa vastaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot Laki mukaan lukien niin tiedätte ketä palvelette!

        Uskonvapaus Laki sallii, että saatte palvella herraanne niin palvelkaa sitä Luder/Lutheria epäjumalanne sen herran omalla nimellä JA JÄTTÄKÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMÄNNE PILKKAAMIS RITUAALIT, OPETUKSET JNE POIS NIIN ETTE PILKKAA SIELULLISESTI JUMALAN JA JEESUKSEN OMAAVIEN MIELTÄ.

        Tuollaisien ,örvelömäisien sanojen jälkeen uskon
        että kirjoittaja on örvelö , eikä kukaan muu .

        Sinuna olisinihan hiljaa jos noin lapsellisia pitää puhua
        eik silti ole asia yhtään kummenpi kuin tuossa vestissä
        oli . Olet pilkannut M.Lkin niin paljon että hävettää,

        Mutta Jumalaa /Jeesusta ja Pyhää Hengeä myös , joista
        sinä et muuten välitä mitään, mutta kun pääset pilkkaamaan
        silloin saa mennä överiksi ,vaikka kuinka paljon , häpee..


    • alahan laputtaa

      Teosofi, lähe valehtelemasta, kukaan ei lue viestejäsi, siis päivittäin toistuvia herjaavia kopioitasi. Ne sotkevat pahoin asiallista keskustelua. Läheppä kalppimaan täältä ja heti!

      • ty.ui-o

        Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opetuksien puolustaja ei ole teosofi!!!
        Päivitä tietosi niin viisastut!


      • teuta
        ty.ui-o kirjoitti:

        Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opetuksien puolustaja ei ole teosofi!!!
        Päivitä tietosi niin viisastut!

        No millä sinä siitä luikertelet pois , ensinnä me emme
        tarvitse koko lakia , sinä vaintyrkytät vaikkei tarvii ....
        osta hyvä täytekynä , vaikket tarvii , osta nyt .


    • SU

      Jeesuksen pelastettu se vain käskee kaikkia auttamaan lappuLiisaa laputtamaan. heh.

    • voi ihmisparka sinua

      Vain kristittyjä rääkkäävät ateistit, painukaa omaan helvettiinne tältä jauhamaan paskaa. Teitä ei täällä tarvita, eikä kukaan lue yhtäkään viestiänne täällä.
      Pöljien ihmisten paskaviestit asiallisen kristillisen keskustelun välissä ottaa kupoliin, onhan se lain vastaistakin herjata vuodesta toiseen toisten vakaumusta, heille tarkoitetula palstalla.

      helvetti odottaa savon ukko tuossa epäuskon tilassa JUmalan pilkkaajaa,
      miten olis, jos vihdoin rukoilisit JUmalalta synnintuntoa ja herätystä itsellesi ennen kun kuolinhetkesi koittaa?

      • matti.

        Ei kai tämä,viesti kirjoittaja tarkoittanut
        että hän katsoo ylhäältä.


    • SU

      Hei kuule! En pilkkaa Jumalaa, vaan kunnioitan ja rukoilen häneltä elämälle hyviä loppupäiviä.

      Mutta sinua joka tiedottomassa tilassasi olet ärtynyt ja katsot kaiken mikä kohdistuu lestadiolaisuuteen tai sinuun katsot Jumalan pilkaksi.

      Älä ole katkera, rukoile kärsimättömyytesi ja omahyväisyytesi pois Jumalalta ja vaikkapa myös Jeesukselta, jonka raatoa kehuit järsineesi.

    • Brita Kajsa

      VOI ELÄMÄN KEVÄT TEIDÄN UKKOIN KANSSA!

      Ettekö voi lakata riitelemästä ja nimittelemästä toisianne???

      Kaikki tässä ollaan saman Isän lapsia, toisille kirkastuu, toisille ei, viimeisillä metreillä kylläkin useimmille onneksi.

      "Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu.."

      1 Piet.2:1

    • teu.

      "pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ukkokultaisuus ja kateus ja panetus "

    • teudas

      Ilman lakia ihminen elää suruttomuudessa. Se riippuu määritelmistä.

      • b.de-we-3

        niin, teille se määritelmä on ett teillä olis muka oikeus revittää lastenne perseet pedofiili rikollisten toimesta ja että teillä muka olis rippi ja salarippi rituaallein jakaa sellaisille rikoksista sovituksia NIIN ettei Suomen Laki saa rikollisia oikeuteen vastaamaan teoistaa!!!


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.

        Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763

        Jeesus on tie

        1.7.2011 20:09

        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!

        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.

        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!

        Jumalalta!

        RIKOLLISILLE EI OLE ANNETTU OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAKI ON VOIMASSA JA MILLOIN EI!
        JOTEN teuta VOI OPPEINEEN JUOSTA HELEVETTIIN TAI OTTAA MYLLYNKIVENSA KAULAAN JA NOUDATTAA JEESUKSEN ANTAMAA MYLLYNKIVEN KÄYTTÖ OHJETTA, Se on raamatussa jos sinulla sellainen on!!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011

        teuta

        25.4.2011 19:30

        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että

        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät

        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että

        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-

        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-

        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä

        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen

        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin

        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan

        astuu rikollisoikeus voimaan.


    • teuta

      Kyllä niin , olen tehnyt ketjun aiheesta.

    • huh huh tuota

      Parasta kaikille kirjoittajille olla tekemättä mitään tämän örvelön kanssa!!!

      Eikö sinulla mene perille teuta? Näethän sinä tämänkin ketjun millasiseksi se on mennyt.

      Ettei sulla olis vaan taas tuo lapsellinen ajatus "liekin" sytyttämisestä juttusi yhteyteen???

      • v.e.3po

        teuta on rehellisempi kuin sinä!
        vaikka teuta tietääkin kenen palveluksessa on niin hän kuitenkin osoittaa sen JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ pilkaten mutta sinä olet ilmeisesti salakavalampi ateistipiru.

        teutan tulisi vaan oppia ymmärtämään, että luciferia ja sen epäjumalia saa palvelle heidän omassa nimissä ilman että rikkoo Lakia. uskon vapautta koskeva Suomen Laki ei kiellä palvelemasta luciferia joten rikokseksi se teutan taholta muuttuu kun hän tekee sitä JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ HEITÄ PILKATEN JA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA. Muuten teutalla on uskon suhteen ihan saman oikeudet kuin sinullakin teutaa oapttavana...

        miksi et opeta teutaa kunnioittamaan oppiaan niin, että toimii luciferin ja sen epäjumalien nimissä JA jättämällä pois kaikki Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen kirjoitetut kokonaisuudessaan???


      • matti.
        v.e.3po kirjoitti:

        teuta on rehellisempi kuin sinä!
        vaikka teuta tietääkin kenen palveluksessa on niin hän kuitenkin osoittaa sen JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ pilkaten mutta sinä olet ilmeisesti salakavalampi ateistipiru.

        teutan tulisi vaan oppia ymmärtämään, että luciferia ja sen epäjumalia saa palvelle heidän omassa nimissä ilman että rikkoo Lakia. uskon vapautta koskeva Suomen Laki ei kiellä palvelemasta luciferia joten rikokseksi se teutan taholta muuttuu kun hän tekee sitä JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ HEITÄ PILKATEN JA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA. Muuten teutalla on uskon suhteen ihan saman oikeudet kuin sinullakin teutaa oapttavana...

        miksi et opeta teutaa kunnioittamaan oppiaan niin, että toimii luciferin ja sen epäjumalien nimissä JA jättämällä pois kaikki Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen kirjoitetut kokonaisuudessaan???

        Örvelöllä on mennyt sanat päähän niin , että hän ei edes huomaa kuinka lapsellisia kertoo täällä viisaimpien kanssa , örvelön
        opista ei ole mihinkään , sen näkee nyt aivan tarkasti
        hän luulee on turhaa kirjoittaa meistä pahaa kun
        itsessä on vikaa , örvelö ei vain huomaa
        se on hönen vika niin kuin on
        iso valitus virsi joka
        hänellä on.


      • v.w.2wp
        matti. kirjoitti:

        Örvelöllä on mennyt sanat päähän niin , että hän ei edes huomaa kuinka lapsellisia kertoo täällä viisaimpien kanssa , örvelön
        opista ei ole mihinkään , sen näkee nyt aivan tarkasti
        hän luulee on turhaa kirjoittaa meistä pahaa kun
        itsessä on vikaa , örvelö ei vain huomaa
        se on hönen vika niin kuin on
        iso valitus virsi joka
        hänellä on.

        no okei okei okei!! sinä olet sitten se aivopieru perkele ja ääliö joksi sinut on kastettu kyykäärmeen virsalla sonta tunkion vetilikön reunalla luciferin kasteella!
        Olet ansioitunut antikristuksellisuuden korkeimmalla mitallilla ja hyväksytty lestadiolaisten sielunviholliseksi luciferin mitallilla!

        Onko nyt hyvä kun sinua ei saa kehua?


      • matti.
        v.w.2wp kirjoitti:

        no okei okei okei!! sinä olet sitten se aivopieru perkele ja ääliö joksi sinut on kastettu kyykäärmeen virsalla sonta tunkion vetilikön reunalla luciferin kasteella!
        Olet ansioitunut antikristuksellisuuden korkeimmalla mitallilla ja hyväksytty lestadiolaisten sielunviholliseksi luciferin mitallilla!

        Onko nyt hyvä kun sinua ei saa kehua?

        En todellakaan alennu kiekkuroimaan kanssasi ,
        näin juhlan lähestyessa , olen tässä ottamassa
        sen pienen pojan vastaan . joko lumella tai ilman
        Hän on todella SYDÄMMELLISESTI TERVETULLUT
        MEILLÄ SIIS MINSTA ÄLEVAA POLVEA ON 17 KPL
        KUN KAIKI LASKETAAN , he tulevat klo 12 menessä
        kuuntelemme JOULU RAUHA. syömme puuron ja 14
        on Kirkko . tulemme kotiin ja odotamme sen Jeesus lapsen
        syntymää 25.12. 2o12 ,,kerran .


    • belgiää

      "Vain kasvit ja elukat ei kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia"

      Kumpi olet?

      Lapsen mieli on sen mukainen miten lapsen kasvattaa, ja jos kasvattaa aliukaksi,niin kaapista voi tulla ulos m. m. 4 vuotiaita lapsia raiskaava psykopaatti, mutta senhän te tiedätte, koska kasvatatte lapsenne psykoottisen,rasistisen, mielenvikaisen ruotsalaisen saarnaajan oppien mukaisesti,ettekä Jeesuksen oppien, Jumalan sanan/Jumalan lain/10 käskyn mukaisesti,ettekä Suomen perustuslain mukaisesti.

      "Itsemurha on oire lapselle/ihmiselle tuotetusta psyykkisestä traumasta, eli murha. Kun uhreja on useita niinkuin täällä Belgiassa on, kyseessä on joukkomurha. Suosittelemme, että lapsiraiskaajan/pedofiilin lisäksi, tuomitaan samasta rikoksesta, sekä rikoksesta ihmiskuntaa vastaan uskonnon tai uskonalhkon johtaja."

      • matti.

        örvelö , meillä ei hunsita lainkaan tuollaisia
        olemme kristittyjä , lapset ja lastenlapset joten
        sinä haukut väärää puuta , vaikka emme ole kasveja
        eikä elukoita , olemme Jumalan lapsia kaikki tyyni .

        Kummallista on tekijä , että sinun mieli on aina sama onko juhla pyhä vai arki , mutta se taitaa olla selvä , että kun on mielensa pilannut se on pilalla , ottaisit nyt ittees niskasta kiinni ja paina
        kuono siihen pissaan , joka opettaisi sua niiko kissan poikaa .


      • kajanirami

        ylempi osa on käännetty guuglela amerikkalaisesta julkasusta,joku tutkimus uskonnoista amerikassa ja "suomalaistettu", toi "Belgia" osa on käännetty myös guuglela,100 pappia syytettynä petofiliasta (peto-lapsi) ja osa uhreista on ottanu henkesä....... niitä on 13 eli joukkomurha


      • c.d.ew.21.
        matti. kirjoitti:

        örvelö , meillä ei hunsita lainkaan tuollaisia
        olemme kristittyjä , lapset ja lastenlapset joten
        sinä haukut väärää puuta , vaikka emme ole kasveja
        eikä elukoita , olemme Jumalan lapsia kaikki tyyni .

        Kummallista on tekijä , että sinun mieli on aina sama onko juhla pyhä vai arki , mutta se taitaa olla selvä , että kun on mielensa pilannut se on pilalla , ottaisit nyt ittees niskasta kiinni ja paina
        kuono siihen pissaan , joka opettaisi sua niiko kissan poikaa .

        kuule törvelö!!!
        kaikki rikollisen kristinuskon lahkot ovat rikollisuutta!
        Jeesus ei ole yhtään rikollisen kristinuskon seurakuntaa perustanut joten olette luciferilaisia, väärän todistuksen antajia ja sinä itse itses ylijumalaksi asettanut ateistipiru:

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon murhaaja, pedofiili jne rikollisuuden seurakuntia perustanut joten joten monella on aihetta miettiä tarkoin ketä todellisuudessa palvelee!!!

        luciferilaisuus, Paavalilaisuus, lutherilaisuus, lestadiolaisuus jne ovat keskenään samaa luciferilaisuutta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

        Fered.

        11.12.2011 18:24

        En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

        verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi

        ja samaksi olemme samaa seurakuntaa



        TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.


      • v.de.w-
        kajanirami kirjoitti:

        ylempi osa on käännetty guuglela amerikkalaisesta julkasusta,joku tutkimus uskonnoista amerikassa ja "suomalaistettu", toi "Belgia" osa on käännetty myös guuglela,100 pappia syytettynä petofiliasta (peto-lapsi) ja osa uhreista on ottanu henkesä....... niitä on 13 eli joukkomurha

        pelkästään katolaisilla on viimeisen 50 vuoden aikana USA:ssa ollut noin 4500 pedofiili pappia jotka ovat turmelleet rikollisina yli 10.000 ihmisen terveyden.
        Tuollaisille rikollisille, nämä lestadiolaisten ylipapeiksi itsensä asettaneet jakavat rikoksista sovituksia rikollisilla rippi ja salarippi rituaaleilla JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN HEITÄ PILKATEN!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336

        Jeesus pelastaa

        25.4.2011 13:18

        Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.

        Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763

        Jeesus on tie

        1.7.2011 20:09

        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!

        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.

        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!

        Jumalalta!


        LUCIFERIA PALVELEVAT KIELTÄVÄT LAIT, TUNNUSTAVAT OLEVANSA RIKOLLISIA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566

        teuta

        31.7.2011 10:38

        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,

        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan

        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis

        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka

        sinä tarvitset sitä vielä.


        RIKOLLISILLA EI OLE OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAKI ON VOIMASSA JA MILLOIN EI:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011

        teuta

        25.4.2011 19:30

        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että

        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät

        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että

        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-

        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-

        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä

        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen

        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin

        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan

        astuu rikollisoikeus voimaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110

        teuta

        17.8.2011 21:53

        SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA

        ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN

        SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.

        EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .


        TÄMMÖSIÄ OVAT:
        Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'


      • matti.
        kajanirami kirjoitti:

        ylempi osa on käännetty guuglela amerikkalaisesta julkasusta,joku tutkimus uskonnoista amerikassa ja "suomalaistettu", toi "Belgia" osa on käännetty myös guuglela,100 pappia syytettynä petofiliasta (peto-lapsi) ja osa uhreista on ottanu henkesä....... niitä on 13 eli joukkomurha

        Mitä ihmettä näitä tietoja pitää jo toisena joulupäivänä
        asettamaam framille , jospa sitten huomenna.


    • c.s-w3-

      "Ilman lakia ihminen elää suruttomuudessa."
      Room. 7:9. "Minä elin ennen ilman lakia , muttakun käskysana tuli, niin synti virkosi ".

      TUO EI OLE JUMALAN TAI JEESUKSEN SANAA; OPPIA!

      Esimerkiksi älä tapa käsky on Jumalan ja Jeesuksen Lain käsky!
      Jeesus opettaa:
      1Joh. 2:4
      Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.

      KETÄ RIKOLLISEN kristinuskon uskovaiset rakastaa MURHIA TILAAMALLA LÄHETTYSTYÖ RIKOLLISUUDEN TUKIJOINA?

      ONKO mahdillisesti niin, että "syntinne virkosi" palvelemaan epäjumalaa?
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky JOTA EI OLE RAAMATUSSA:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      HUOMAA! tuossa herra nimitti itse itsensä (epä)jumalaksi ja kieltää palvelemasta muita jumalia, siis Jumalaa ja Jeesustakin.

      jne...

      Suomalaisista vajaat 80% on kirkon jäseniä. Suomen vankiloissa olevista rikollisista on viimeksi saamieni tietojen mukaan 96% rikollisen kristinuskon jäseniä.
      Kuka kouluttaa rikolliseksi?

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
      teuta
      31.7.2011 10:38
      Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
      niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
      lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
      olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
      sinä tarvitset sitä vielä.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10620352#comment-55095555
      Luther :"Mitään ei ole pidettävä niin pyhänä ja tärkeänä eikä niin tunnollisesti noudatettava kuin Jumalan käskyä .
      WA, 8, 574.
      Vuorisaarnasta olevat Jeesuksen opetukset ja ohjeet "eivät
      ole ainoastaan neuvoja , vaan ehdottomia käskyjä..sen esit-
      tämistä , mikä on välttämättä tehtävä.. Kristus ..vaatii
      pitämään ehdottomasti kaikki , mitä siinä on kirjoitettu .
      WA, 8, 581.

      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      SIIS; KUKA KOULUTTAA RIKOLLISIA???

      • teu.

        ÖRVELÖ.
        ÖRVELÖ .
        ÖRVELÖ . ÖRVELÖ . ÖRVELÖ .

        1 jOH 2:4 . Annetaan viitteeksi 1 Joh. 3-7. Lue kirjasta ,

        Sel. Kristuksen tunteminen Vapahtajana ja Herrana merkitsee
        Uudestisyntymisestä toteutuuko USKONYHTEYDESSÄ hänen
        kanssaan . Siitä seuraa välttämättä sydämen halusta tapahtuva Hänen sanansa , opetustensa, pitäminen ja kuuli-
        aisuus Hänen käskyilleen .

        Piittaamattomuus niistä on todistus epuuskosta ja valheessa
        elämisessä :ks. Joh. 8:31-32; Joh.14:21,23. Room. 6:11-23,
        8:1-14. .

        Luther. sanoo: "Ei ole muita hyviä töitä kuin ne , mitä
        JUMALA on käskenyt , eikä mitään muu ole syntiä kuin se
        minkä JUMALA on kieltänyt ..Meidän on siksi JUMALAN
        käskyistä opittava erottamaan, mitkä työt ovat hyviä "
        WA, 6,204.

        Kristus katsoo suopeasrti niihin , jotka toimivat ja elävät Hänen
        sanansa mukaan ..mutta Hän kääntyy pois niistä , jotka
        eivät noudata Höneen sanaansa ..
        WA, 8, 510.

        "Mitään ei ole piettävä niin pyhänä ja niin tunnollisesti noud-
        datettva , kuin mitäö Jumala on käskenyt " .
        WA,8:573.


    • ,de.ew2

      luciferilaisena törjevelönä et laittanut esiin pelkkää Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan valhvistusta oppeihesi! Luder/Lutheri oli luciferia palveleva epäjumalnne!

      Aloita tästä parannuksesi osoittamalla missä kohtaa raamattua Jeesus on ilmoittanut murhaille ja vainajia raiskaaville antaa anteeksi rikokset????:
      teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

      ELLEI JEESUKSEN OMAN SANAN TODISTUSTA OLE NIIN teuta ON perkelettä palveleva Jeesusta pilkkaava valehtelija!

      • teu.

        Tuollainen , örvelö on en paremmin sano ,

        Kenenkään ei tule sinua uskoa , kaikkien on Uskottava JUMASLAAN ja JEESUKSEEN :sillä selvä ilman kummia
        junttauksia , muista se vaikka kuinka saisit panettelun
        aikaiseksi , et koskaan ole keisarin ystävä et koskaan .
        Niin kauan kun sinä panettelet et varmasti ole Jeesuksen
        ystävä ,muista se sähän olet aivan töttöröö,


      • v.,d-.3
        teu. kirjoitti:

        Tuollainen , örvelö on en paremmin sano ,

        Kenenkään ei tule sinua uskoa , kaikkien on Uskottava JUMASLAAN ja JEESUKSEEN :sillä selvä ilman kummia
        junttauksia , muista se vaikka kuinka saisit panettelun
        aikaiseksi , et koskaan ole keisarin ystävä et koskaan .
        Niin kauan kun sinä panettelet et varmasti ole Jeesuksen
        ystävä ,muista se sähän olet aivan töttöröö,

        tuollaisten, luciferilaisuuden järkeilyn tuloksena varmana ruumishuone rituaalinne ovat hyvin suosittuja!
        Jumalaan uskomista on noudattaa Hänen ja Jeesuksen Lakia mutta ne eivät kelpaa luciferilaisille rikollisille!!!
        luciferin keisaria palvelevina Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajina ruumishuone rituaali rikollisina lahtareilla on edessä helevetin leveä portti!

        Eikö sinua yhtään hävetä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamiset?
        Oletko todella niin helevetin luciferilainen?

        Kai sinä sen verran ymmärät, että esim. tapettujen ruumiiden raiskaaminen on todella rokos? ...ja ettei Jeesus ole koskaan luvannut niitä tapettujen murhaaja raiskaajille mitään anteeksi antoa luvannut niinkuin VALEHTELET Jeesusta pilkaten!! Miten on, tuntuuko hyvältä pilkata Jeesusta noin epäinhimillisillä raakuuksilla??? Kerro....


      • b.fr.-e4
        teu. kirjoitti:

        Tuollainen , örvelö on en paremmin sano ,

        Kenenkään ei tule sinua uskoa , kaikkien on Uskottava JUMASLAAN ja JEESUKSEEN :sillä selvä ilman kummia
        junttauksia , muista se vaikka kuinka saisit panettelun
        aikaiseksi , et koskaan ole keisarin ystävä et koskaan .
        Niin kauan kun sinä panettelet et varmasti ole Jeesuksen
        ystävä ,muista se sähän olet aivan töttöröö,

        eikö löydy Jeesuksen Oman Sanan tietoa tuesta tapettujen raiskaamisille?
        olisko mahdollista, että luciferisi epäjumalineen on pettäneen sinua?


      • teu.
        b.fr.-e4 kirjoitti:

        eikö löydy Jeesuksen Oman Sanan tietoa tuesta tapettujen raiskaamisille?
        olisko mahdollista, että luciferisi epäjumalineen on pettäneen sinua?

        LUULOO.!
        Arvaappa kuka , ei löydä Jeesuksen tietoja , aivan selvästi
        se on örvelö , joka ei edestiedä miki krinaa , kunhan vain saa
        krinata (krnätä) , örvelö on se joka tapetut RAISKAA .

        Täällä olen havainnut että ainakun örvelö ei tiedä ,HÄN
        alkaa kamalien juttujen keruun ,ja luulee että sillä jotain
        voittaa ,MITÄHÄN ? En tiedä viitsisikö edes arvella .

        Katso ,että olet asiallinen , moneen vuoteen et ole ollut. !


      • v.d-ew3
        teu. kirjoitti:

        LUULOO.!
        Arvaappa kuka , ei löydä Jeesuksen tietoja , aivan selvästi
        se on örvelö , joka ei edestiedä miki krinaa , kunhan vain saa
        krinata (krnätä) , örvelö on se joka tapetut RAISKAA .

        Täällä olen havainnut että ainakun örvelö ei tiedä ,HÄN
        alkaa kamalien juttujen keruun ,ja luulee että sillä jotain
        voittaa ,MITÄHÄN ? En tiedä viitsisikö edes arvella .

        Katso ,että olet asiallinen , moneen vuoteen et ole ollut. !

        (Kiitos valvojalle... olen saanut tekstin talteen!)

        teuta, REVI TURPAAS LAILLE KUULIAISESTI SILLÄ KUNNIANLOUKKAS ON RIKOS!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

        Törkeästä kunnianloukkauksesta laki sanoo:
        »Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa
        1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka
        2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa
        ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.»
        (Rikoslain 24 luku 10 §[2])

        teuta;
        JOS SINULLA EI OLE JEESUSTA PILKKAAVANA RIKOLLISENA MUUTA PUOLUSTATUSTA, KUIN JEESUKSEN PUOLUSTAJIEN HAUKKUMINEN luciferilaisena NIIN OLET HEIKOILLA!
        SINULTA ON PYYDETTY VASTAUSTA SINNUN OMAN VÄITTEEN TODISTAMISEKSI JEESUKSEN OMALLA SANALLA OIKEAKSI JA JOS SITÄ EI OLE NIIN OLET RIKOLLINEN SIINÄKIN MIELESSÄ JEESUSTA JATKUVASTI PILKKAAVANA ateistipiruna.

        Tämä tekstisi sisältöön pyydän Jeesuksen Oman Sanan vahvistusta:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe