Mistä johtuu että illalla alkaa hiilihydraattipitoista (makeaa) ruokaa tekemään mieli? Onko iltaiseen makeanhimon poistamiseen keinoa? minuilla on d2 ja tabletti lääkityksellä. Ilta arvot tuppaa nousemaan 7-8 pintaan,( aamu ja päiväarvot alle 6), osin hiilarirepsahdusten vuoksi varmaan.
ongelmana makean himo iltaisin
6
448
Vastaukset
- jkss
Kromia käytetään makeanhimon hillitsemiseen.
- mutta...
Kromi auttaa silloin ja vain silloin, jos makeanhimo johtuu kromin puutteesta.
- hmmm.
Syötkö päivittäin tarpeeksi oikeaa ruokaa - proteiinia, kasviksia, hitaita hiilihydraatteja? Makeannälkä on usein merkki siitä, ettei ole syöty tarpeeksi, varsinkin laihduttavilla teinitytöillä. Mutta jos sitä makeaa pitää saada, niin tumma suklaa ei nosta verensokeria kovin paljon, siis kunnolla tumma, esim. 80% kaakaota. Kaikenlaisia sokerittomia ja xylitol-pastillejakin voi kokeilla. Itse otan makeanhimoon yleensä muutaman xylitol-Sisun.
- ihansamamitä
Xylitoli valmisteet sisältävät yhtä lailla hiilihydraatteja.
- hmmm.
ihansamamitä kirjoitti:
Xylitoli valmisteet sisältävät yhtä lailla hiilihydraatteja.
Vaan koetapas syödä xylitolpastilleja niin paljon, että niillä on mitään vaikutusta verensokeriin. Juokset vessanpytylle jo paljon aikaisemmin.
- justus s
Onko olemassa selitystä miksi se makean himo yltyy iltaa kohti? kai tätä foorumia joku ravintotieteilijäkin lukee, joka voisi selittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127