että mun vanhan (-95) Meseni tuulilasinpyyhkijä lakkasi pyyhkimästä. Ensin tökki ja pysähtyili, sit meni veltoksi ja on käsin huidottavissa. Eli onko sieltä jostain mennyt joku ratas vai mikä vaivaa? Kun käännän pyyhkijän toimimaan, kuulostaa kuin pyyhkijän moottori (onko siellä sellasta?) konepellin alla hurisisi mut mitään ei tapahdu.
Joo, mä olen nainen enkä muutenkaan tajua mistään mitään;)
Kun nyt on sellanen juttu..
11
140
Vastaukset
- löysä kiinnitys
Tarkista jos sieltä hurina kuuluu,liikkuuko tangot,jos liikkuu niin pyyhkijän sulan kiinnitys löystynyt,kiristä ruuvi.
- avuton naisautoilija
Kiitos sulle, teen näin;)
- avuton naisautoilija
Nyt äkkiä apua; miten mä pääsen käsiksi mihinkään ruuviin? Miten se kotelon saa irti siitä pyyhkijän juuresta?
- Paska Ämpäri
Myy koko paska pois, pääset paljon helpommalla.
- avuton naisautoilija
Se vois olla se oikea ratkaisu..
- avuton naisautoilija
Oikeesti; eikö kukaan tiedä miten sinne pääsee käsiksi? Ongelma on aika iso, en voi lähteä mihinkään jos sataa ja korjaamolle mulla ei ole varaa sitä viedä..
- 124124
Jokainen vanhan mersun omistaja tietää!
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=113361&p=754886&hilit=124 pyyhkijä#p754886
Tuosta linkistä vois olla apua ja muutoinkin suosittelen osoitamaan tekniikka kysymykset tuolle sivustolle, tämän huumoripalstan sijaan!- avuton naisautoilija
Kiitos. Mä en ole kovin vanha vanhan mersun omistaja joten en tiennyt.. mä katson, mitä saan palstasta irti.
- messeri
ehkä se on hyväkin juttu,että tällaiselle palstalle voi purkaa ne pahimmat höyryt,jos jostain kiikastaa. sen jälkeen menee noille merkki kerhojen sivuille kysymään asiallisia kysymyksiä,niin pysyy edes ne sivut säädyllisinä! vai mitä?
- Tajuan mutten kerro
Joo, mä olen nainen enkä muutenkaan tajua mistään mitään
Mitä sitten kyselet jos asiat on näin!!!!???? - Mersukorjaaja
Melko varmasti on pyyhkijän moottorista muoviset hammasrattaat sökönä.Moottoreita saa vaikka motonetista noin 100 euroo. Helppo vaihtaa osaavalle.Auttaisin toki jos oot lähellä Kouvolaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847