minkä ikäsenä kannattaa alottaa jääkiekko? Ite aloitin 10v joukkuees ja 6-8v kiekkokoulus en muista.
minkä ikäsenä kantsii alottaa?
8
217
Vastaukset
- vtf !?
miks vitus olit kiekkokoulussa 4 v ,kannattaa alottaa 6 v
- Hokki78
Ei kai se ikää katso...voi vaikka aloittaa 35 vuotiaana jos haluaa tutustua uuteen lajiin :). Tietysti jos kyseessä on iskän/äiskän kova tarve yrittää leipoa lapsesta NHL ammattilainen että pääsisi isoihin rahoihin käsiksi niin silloin heti pentuna vaan hokkarit jalkaan ja asennekoulutusta antamaan. Pitää olla nöyrä, jaksaa treenata tiukasti...jne
- Espooseen ei mahdu
Bluesiin ei päässyt mukaan enää 9-vuotiaana, kun olisi halunnut aloittaa uuden lajin, paitsi jos olisi jo ennestään todella hyvä.
- Sama kai se iälle on
No minä opettelin luistelemaan jo aikasemmin, mutta jääkiekon aloitin 6v.
- xdsxs
1v
- Z
Se on hyvä aloittaa kun itsestä siltä tuntuu. Mikäli lapsesta kyse, kysy häneltä haluaako hän aloittaa ja jos ei niin mitä sitä sinne väkisin viemään.
- alotin 3v
Kannattaa alottaa 2-3 vuotiaana luistelukoulusta, sitten 4-5v kiekkokouluun ja sitten joukkueisiin...
- minä vaan
Heti vaan ku kävellä osaa niin hokkarit jalkaan ja jäälle! Maila mukaan joskus 3 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959