virtsa hoito poisti iho ongelmat

kaiken kokeillut

yli kolmekymmentä vuotta paiseista kärsineenä olen kokeillut kaiken. sit netiltä tuli pelastus. vanhan ajan virtsan hoito. tuumasta toimeen, ensin inhotti mutta mitä ei tee kun on henkisesti täysin tolalla ja ei viitsi naamaansa ulos laittaa ?
pissasin aamu virtsan puhtaaseen purkkiin.
käytin kuin kasvovettä. ei ole ollut iho ongelmia kolmeen vuoteen. jos olet paniikissa kokeile !
nykyisin käytän "kasvovettäni" noin joka toinen ilta. pitää ihon kurissa. voit antaa sen kuivua ja pestä pois jos ett halua jättää iholle.

10

1460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IGJRIOGRGGRRG

Kauanko käytit? koska alkoi vaikuttaa? minkälainen ihosi oli aluksi?:) mulla muutamia finnejä sielllä sun täällä ja haluisin ne JOTENKI POIS.)

• tottunut

olen lähes varma että ap on troolari

• kaiken kokeillut

mulla oli jatkuvasti paiseita kasvoissa ja nivuksissa. teho näkyi viikon sisällä. alussa käytin aamuin illoin puhtaaseen ihoon. sitten kun ongelmat poistu, unohtui hoito kunnes tuli paise niin aloin käyttään aika säännöllisesti joka toinen ilta.

tietoa tästä löytyy paljon ruotsiksi mutta ei suomeksi. tiedän kaiken minkä tarvin ja onneksi paniikissa kokeilin, en kadu.

• kaiken kokeillut

jos olet kieli ihminen, googlaa "urin terapi" kertoo kaiken mitä tarvii tietää. ymmärrän että kirjoitukseni hämmentää ja ei ole uskottava mutta hoito pätee. virtsa terapia on vanha hoitomenetelmä.
        suomeksi tietoa ei löydy paljoa.

• Parani ilmankin

Voi itku, taas kusiketju...........

• :):)

Kokeilin ja kyllä toimii:)

• pissaboy

Minä myös juoksen ulkona naama virtsassa ja joskus kastelen sillä myös hiukseni. Naamani on nykyään virheetön

• tääätoimiii

Minä kuljen paskat housuissa, haju tappaa kaikki finnit. Suosittelen, olen nykyisin täysin siloposki, ja tyttöjä riittää!

• ettästiiätj
        tääätoimiii kirjoitti:

Minä kuljen paskat housuissa, haju tappaa kaikki finnit. Suosittelen, olen nykyisin täysin siloposki, ja tyttöjä riittää!

tää on oikeest iha biologisestikki tosi juttu...virtsalla on sedinfioivia vaikutuksia

• juon vettä.

Virtsasta on 95 prosenttia vettä ja 2,5 prosenttia virtsa-ainetta eli ureaa, joka on suurina määrinä myrkyllistä. Loput 2,5 prosenttia virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa. Virtsa ei ole myrkyllistä, kuten monissa kulttuureissa uskotaan, mutta nautittuna se saattaa suurina annoksina olla haitallista. Virtsan pH-arvo vaihtelee 4,5:n ja 8:n välillä; normaalisti se on neutraali. Voimakkaasti hapan tai emäksinen virtsa on merkki sairaudesta.

Virtsa saattaa muuttua tahmeaksi sokeriliemeksi, jos henkilö sairastaa hoitamatonta diabetesta, jolloin sokeria pääsee virtsaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe