Telkusta mitään? Ja jos katsot,niin mitä yleensä?
Katsotko koskaan
19
221
Vastaukset
- sivusilmälläkin
Ohjelmia katson, kaukosäädin vie kanaville ja mikä tuntuu sillä hetkellä kiinnostavalta tai välttävältä ( jos ei tule parempaa ) niin katson sitten sitä
- .
Pasila !!
- Luontodokumentteja
. kirjoitti:
Pasila !!
linnuista.
- sivusilmälläkin
. kirjoitti:
Pasila !!
Niin..?
- *L*
. kirjoitti:
Pasila !!
Onkose joku sarja, kun en ole kuullutkaan. En tosin katso kotimaisia sarjoja.
- Katson joskus
Katson kaikkea hömppää ja huuhaata, joskus mutta harvoin jotain urheilua.
Elokuviakin kyllä katselen. - katsoja.,
tarkistan onko kerääntyny pölyä pinnoille
- 1.v
kesän jälkeen en ole katsonut kuin dvd-elokuvia,cars2 yms.lasten seurana,ei muuta.
- ..
Jos jotain niin urheiluu ja myytinmurtajia. Muut lähes täyttä paskaa!
- _-tosimies
kuulostaa homolta ja tyttömäiseltä
- netissä istumiseen
En kato,kun en omista telkkaria.Olen lestadiolainen ja lapsiakin on jo 10kpl,että voit kuvitella mihin aikani menee.
- vampyyri päiväkirjat
Pasila, Life on Mars oli hyvä sarja silloin kun se vielä tuli. Englantilaisia sarjoja esim Tehdas oli hyvä. Vikatikki oli ihan ehdoton koska olen itse ollut sairaalassa töissä:) Ja ihan ehdottomasti Vampyyri päiväkirjat. Elokuvia, mutta hyviä elokuvia tulee harvoin.
- adult
en enää Pikku Kakkonen vaihtui isoon kolmoseen...:)
- 5*<3
Amerikkalaisia poliisisarjoja niinku CSI:t esim.
- Aika on rahaa
Hyvin harvoin katson, kun ei ole aikaa.
- Sigourney
Nyt tule Aliens - paluu kolmoselta. Hop hop kaikki katsomaan!
- 5*<3
Sigourney kirjoitti:
Nyt tule Aliens - paluu kolmoselta. Hop hop kaikki katsomaan!
Tämä näkyy olevan joku pidempi versio vissiin... :)
- nyt tätä mietin
Eilen katsoin sellaisen elokuvan, josta tuli ajatus, että tosi elämässä jos mies vaan kävis nussimassa ja lepertelis, niin minusta siinä olis rakkaus kaukana ja olis pelkää hyväksi käyttämistä. Itse en ainakaan sellaiseen suostuisi.
- b_s
Sniif.. Ellen Ripley on aina yhtä ihana pelastaessaan pikkutytön.. Oli muuten hurjan jännittävä tuo elokuva silloin aikanaan, kun katsoi sen ensimmäisen kerran. Sydän hakkasi vimmatusti varsinkin tuossa loppumetreillä, kun aika käy todella vähiin ja alkaa tuo klonk, klonk taustamusa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956