siellä sä roikut fb:ssä. roikutkohan sä täälläkin. ei viitti ees kysyy. oisit sä jotain vastannut mulle. hävettää.
voi voi voi
14
111
Vastaukset
- no
mikäs sua hävettää?
- voi voi voe
itteni
- no
voi voi voe kirjoitti:
itteni
ai senkö takia että sinäkin roikut näillä palstoilla?
- voi voi voe
no kirjoitti:
ai senkö takia että sinäkin roikut näillä palstoilla?
juurikin sen, ja koska en keksi miten lähestyä, siten ettei omat voimakkaat tunteet paljastuisi ennen kuin saan selvää, onko hänellä mitään kiinnostusta.
- no
voi voi voe kirjoitti:
juurikin sen, ja koska en keksi miten lähestyä, siten ettei omat voimakkaat tunteet paljastuisi ennen kuin saan selvää, onko hänellä mitään kiinnostusta.
oletkos millään tavalla yrittänyt kartoittaa hänen kiinnostusta?
- voi voi voe
no kirjoitti:
oletkos millään tavalla yrittänyt kartoittaa hänen kiinnostusta?
kyllä olen. en suorin, mutta epäsuorin tein. melko ujosti tosin. kai hän olisi tarttunut johonkin, jos olisi halunnut.
- no
voi voi voe kirjoitti:
kyllä olen. en suorin, mutta epäsuorin tein. melko ujosti tosin. kai hän olisi tarttunut johonkin, jos olisi halunnut.
oletko hänen fb kaveri?tuossa alempana joku sitä ehdotteli,että jutustele siellä alkuun.minä suosittelen samaa :) se on semmonen rento tapa eikä aiheuta mitään "mr bean"komplekseja.
- voi voi voe
no kirjoitti:
oletko hänen fb kaveri?tuossa alempana joku sitä ehdotteli,että jutustele siellä alkuun.minä suosittelen samaa :) se on semmonen rento tapa eikä aiheuta mitään "mr bean"komplekseja.
ei hänellä ole koskaan chat päällä
- no
voi voi voe kirjoitti:
ei hänellä ole koskaan chat päällä
laittele viestiä.
- hui hai hui
Mäkin koen joskus häpeää tästä kaikesta.
- voi voi voe
miksi sinä sitä koet?
- hui hai hui
voi voi voe kirjoitti:
miksi sinä sitä koet?
On tässä tullut sähellettyä kaikenlaista silloin joskus....
Nyttemmin en enää menisi sellaista tekemään.
- no
hassua,niin roikuin muuten tuossa jokuaika minäkin tuolla fb:ssä,mutta olisin minä sinutkin kyllä huomioinut ja vastannut sinulle :)
- aloitajalle
Jos on toisen fb-ystävä on helppo aloittaa jutustelu. Eihän sun tarvitse heti mennä hänelle rakkautta tunnustamaan. Jos kiinnostus on molemminpuolista kyllä se varmasti tulee esille kun tarpeeksi usein juttelette keskenänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057