Lätkässä lääkäriin

looks n->m

Tunne-elämä oli herran vuodet roudassa, mutta kun vastaanoton oven avasi poskettoman charmantti mieslääkäri, ajattelin salamana, että 'Hups, nyt pitää vähän ajatella! En tullut tänne deittaamaan enkä flöittaamaan, ja olen niin turta, etten kyllä nyt jaksaisikaan, mutta jos paikka ja olosuhteet olisivat toiset, tuossa olisi mies, jonka puoleen valpastuisin heti!'.

Niinpä kapseloin kiinnostuksen ja ammuin kapselin ('Pandora', tosi omaperäistä) kiertämään jonnekin ajatusten kaukaisille kiertoradoille. Se pysyi siellä ihan hyvin, mitä nyt vähän tangenteerasi, kun tuli puhetta mahdollisista tulevista vastaanottoajoista.

Vasta pitkän ajan kuluttua siitä, kun käynnit olivat ohi Pandora laskeutui ja ajatus charmööristä kömpi sieltä ulos ja asettui taloksi mieleeni. Voi hyvät hyssykät sentään! Kai tää on otettava huumorilla... Emmä sitä tohdi alkaa stalkata, se on kuitenkin varmana naikkareissa sun muuta. Tulis vaan tuhoa. Ja sen vastaanotolle en enää mene, kun tunteet pääsivät näin pintaan, se olis sietämätöntä!

Että voi olla nainen hullu ja omata näin kehnon tsägän. Prkl!

21

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallista, tavallis

Tapahtuu jatkuvasti, ei mitään uutta.

• Joo,

Lienee ennemmin sääntö kuin poikkeus.

• Utelias N.

Tapahtuuko tuo aloittajan kuvailema ihastuminen toisin päin, elikkäs lääkäri ihastuu asiakkaansa????

Onks niinku yleistä lääkäripiireissä em. tilanne????

• looks n->m
        Utelias N. kirjoitti:

Tapahtuuko tuo aloittajan kuvailema ihastuminen toisin päin, elikkäs lääkäri ihastuu asiakkaansa????

Onks niinku yleistä lääkäripiireissä em. tilanne????

Muakin kiinnostais tietää, niin sattuneesta syystä kuin yleisestä uteliaisuudeta, noh,
        oisko yhtään lääkäriä linjoilla henkisellä strippaustuulella? ;)

• Jaa

Vai niin.

• eiap.

Alotus ei ollut multa.

• Ja satavarmana

lekurin miinustama alotus :))

• Huom !!

Nyt se poisti sen miikkansa !!

• plussaajapeukku
        Huom !! kirjoitti:

Nyt se poisti sen miikkansa !!

Mä plussasin, en ole lääkäri :D.

• Eikös tää oo

elokuvien vakioaihe ?

• looks n->m

Helpottavaa ja virkistävää kuulla, että juttu oli 'lattea ja yhtämittaa tapahtuva'!

Tunsin olevani poikkeuksellisen typerä kana ja taantuneeni teini-ikään, enkä viitsinyt kertoa kavereillekaan, siksi avauduin tänne kasvottomien pariin (lisää teini-ikämeininkiä, ehh... ?)

Elokuvien aihe, joo, mut tosiaan aika vakio-, pitäis olla tosi hyvä kässäri, että kantaisi lättänää vakioalkua pidemmälle.

- "Lääkärin miinustama aloitus" - ruhaha! :D - paras! *tervetuloa maan pinnalle*

• voipi olla

hyvinnii >> eiköhän ollunna alotukses kanssa ihan samaa luokkaa. !!

• Vanha vitsi :)

Olit vaan pahassa puutteessa :))

• Jaa, no minkä vuoks

lääkäriin ei saa ihastua? Kuule, ei se ihastuminen katso aikaa, paikkaa eikä
      välttämättä tiettelia. Voihan sitä ihastua joku vaikka..sanonko? En sano. Hih!

• looks n->m

- Haa! Ittelläs on joku projekti, selkeesti! Kerro heti! :)

• Lääkäri

Ihastukaa minuun!

• looks n->m

No heti!

Mä osaan ihastua lääkäriin, mullahan on jo kokemusta :D

• Voisitko kuvailla

mitä muita oireita sinulla esiintyy?

• looks n->m

No hei tällaista kevyttä nettisekoilua ja usvaista haaveilua vain, valitsin "järki ja tunteet" -osion tietoisesti just sammuttaakseni ihastumiskaahoiluja täällä kevyellä otteella. Ja täähän toimii oikein hyvin! :)

Reaalimaailmassaa pysyn ruodussa, mä olen järkipeikko. Jos joku mun kaveri kertois mulle ton mun aloituksen, palauttaisin sen maan pinnalle kovin sanoin heti.

Tähän ois voinu huumorivauhdissa keksiä hauskempiakin vastauksia, hmm... mä mietin, nehän tyypillisesti pulpahtaa päähän viiveellä, typ *äh, olis pitänyt sanoa, että...*

• :*)

Älkää tehkö sitä mokaa, että menette naislääkärin vastaanotolle ja alatte katsomaan hänen jalkoväliä liian pitkään. Se saattaa olla noloa jälkikäteen.

• Ö-öh?

Oletkos niin tehnyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen