On taasen yöllä tullut lumisade ja voinen todeta,että lunta tupaha ja jäitä porstuahan niin saa mummotkin luistella.
Mutta tuon lumen alta joku on argeologina nostaen esiin vanhat kirjoitukset ihan systemaattisesti jopa piruilun kautta ja noissa huomaa öiseen aikaan jopa harkitsemattomuutta jotka hipoo kunnianloukkausta selkeästi nimeltä mainiten.MK
Öisiä tuulia
33
264
Vastaukset
- ???????????????????
Onko pääsi nyt ihan selvä?
- MK
ON ja olen ollut jo liikenteessä kännissä en aja joten valkaistaan nenää
- Kyrpä-Jooseppi!
MK kirjoitti:
ON ja olen ollut jo liikenteessä kännissä en aja joten valkaistaan nenää
Ettei vain ukko itse nostele omia ketjujaan ylös alati?
Näytät olevan siksi huomionhakuinen että noinkin voisi luulla...
Tunnusta nyt suosiolla! - ??
Tuskinpa
- Pielis, jää ?
Pakkasta luvassa Jäitä hattuun ehkä netti riippuvuus hellittää tai sitten ei
tautija on monen laisia luulotaudista alkaen .
Mutta Politiikan tauti on pahin tauti se vie älyn ja jären - MK
Ystävällisesti HÄN joku on halukas kokeilemaan rajojaan kohtaani ja siten asiatonta joka kohdistuu Henkilööni
Kuitenkin pitäisi keskustella Lieksan asioista - Näin se soi
Niin juuri Lieksan asioista, ei yhen tai kahen vanhan ukon lauluharrastuksista.
- M.H.
En voinut olla vastaamatta. Katsos ikää on kertynyt jo siihen malliin, että voi tuoda omiakin asioita esille. Kirjoitukset täällä ovat lähinnä nuorten uhoamisia ja vielä ilmeisesti ei ole "korvantaustat kuivuneet".
Mitä tulee kuorolaulantaan tai laulamiseen yleensä, niin tuskin nämä keskenkasvuiset pojankollikat edes siihen pystyisi.
Jospa sinultakin nimim. "Näin se soi" heryisi asiallista keskustelua, mutta tidat kytätä kirjoituksia johon sitten laisesi kuorolaulannan tavoin iskee. - Haloooo
M.H. kirjoitti:
En voinut olla vastaamatta. Katsos ikää on kertynyt jo siihen malliin, että voi tuoda omiakin asioita esille. Kirjoitukset täällä ovat lähinnä nuorten uhoamisia ja vielä ilmeisesti ei ole "korvantaustat kuivuneet".
Mitä tulee kuorolaulantaan tai laulamiseen yleensä, niin tuskin nämä keskenkasvuiset pojankollikat edes siihen pystyisi.
Jospa sinultakin nimim. "Näin se soi" heryisi asiallista keskustelua, mutta tidat kytätä kirjoituksia johon sitten laisesi kuorolaulannan tavoin iskee.Anna Abreu nousi pinnalle nuorena. Joten ei se iästä ole kiinni. Ja on muuten yksi Suomen kaikkien aikojen parhaista laulajista.
- MK
Haloooo kirjoitti:
Anna Abreu nousi pinnalle nuorena. Joten ei se iästä ole kiinni. Ja on muuten yksi Suomen kaikkien aikojen parhaista laulajista.
Toinen tykkää tyttäresta ja toinen äidistä.
On kuitenkin niin,että nuoret tykkäävät nuorista ja vanhemmat ehkä h on toisenlainen maku jota eivät ole voineet kuunnellä edes nuoruudessa radiota saatika sitten katsella televisiota ja millainen on ollut asuinympäristö ja millaiset mahdollisuudet ja myöskin halu olisin aikanaan halunnut jonkin soittimen mutta siihen ei ollut varoja nyt noita soittimia jo minultakin löytyy ja myöskin erilaisia levyjä jopa virsiä karaokena.
Kuitenkin olen jo lapsena voinut laulaa koulun juhlissa ja myöskin silloin pääsin jopa valinnan kautta poikakuoroon joten olen kuorotoiminnassa ollut jo 50 vuotta mutta karaoken tullessa lähinnä Joensuuhun olin ensimmäinen kisojen voittaja
Mutta Teillä nuoret on mahdollisuuksia jos vain vanhemnpien rahapussi kestää omien lasten eteen olen talkoilut tehden jopa toistenkin osuuden aurausviittatalkoissa mutta sitäkautta olen päässyt tutustumaan ihmisiin ja ympäristöön Joten ei tuo pikkakirves kolahda kuin omaan nilkaanne - hän sanoo ja
MK kirjoitti:
Toinen tykkää tyttäresta ja toinen äidistä.
On kuitenkin niin,että nuoret tykkäävät nuorista ja vanhemmat ehkä h on toisenlainen maku jota eivät ole voineet kuunnellä edes nuoruudessa radiota saatika sitten katsella televisiota ja millainen on ollut asuinympäristö ja millaiset mahdollisuudet ja myöskin halu olisin aikanaan halunnut jonkin soittimen mutta siihen ei ollut varoja nyt noita soittimia jo minultakin löytyy ja myöskin erilaisia levyjä jopa virsiä karaokena.
Kuitenkin olen jo lapsena voinut laulaa koulun juhlissa ja myöskin silloin pääsin jopa valinnan kautta poikakuoroon joten olen kuorotoiminnassa ollut jo 50 vuotta mutta karaoken tullessa lähinnä Joensuuhun olin ensimmäinen kisojen voittaja
Mutta Teillä nuoret on mahdollisuuksia jos vain vanhemnpien rahapussi kestää omien lasten eteen olen talkoilut tehden jopa toistenkin osuuden aurausviittatalkoissa mutta sitäkautta olen päässyt tutustumaan ihmisiin ja ympäristöön Joten ei tuo pikkakirves kolahda kuin omaan nilkaanneHän tekee ?????
Kuitenkin pitäisi keskustella Lieksan asioista, sanoo hän. Kuitenkin hän keskustelee omista tekemisistään.
Mimmoista logiikkaa hän edustaa.
No, pilkkakirvestä en sitten mainitsekkaan. - MK
hän sanoo ja kirjoitti:
Hän tekee ?????
Kuitenkin pitäisi keskustella Lieksan asioista, sanoo hän. Kuitenkin hän keskustelee omista tekemisistään.
Mimmoista logiikkaa hän edustaa.
No, pilkkakirvestä en sitten mainitsekkaan.Vastasin nimimerkille Haloo
Eiko sitten tuo asia mitenkään sinua nuori hetkauta miten täällä Lieksassa isät ja äidit talkoilee Teidän parhaaksi ja siinä asiassa en ole ollut yksin ja vähätuloisenakin on lapset voineet harrastaa ja päästä matkaan mutta silloin ei vanhemmilla ole ollut edes antaa lapsille karkkirahaa ja muihin rakkineisiin varaa eikä sitten ole myöskään tupakoitu ja voinen todeta että kun olin vuoden toimeentuloa vailla ei mäyräkoiraa ostettu saati terävempää moneen vuoteen
ja varmaan näitä ihmisiä on joiden lapsille ei anneta harrasteraaa eikä niitä myöskään mennä pyytämään kun tietää lopputuloksen .henkistä kärsimysta siinä asiassa MK - Haloooo
MK kirjoitti:
Vastasin nimimerkille Haloo
Eiko sitten tuo asia mitenkään sinua nuori hetkauta miten täällä Lieksassa isät ja äidit talkoilee Teidän parhaaksi ja siinä asiassa en ole ollut yksin ja vähätuloisenakin on lapset voineet harrastaa ja päästä matkaan mutta silloin ei vanhemmilla ole ollut edes antaa lapsille karkkirahaa ja muihin rakkineisiin varaa eikä sitten ole myöskään tupakoitu ja voinen todeta että kun olin vuoden toimeentuloa vailla ei mäyräkoiraa ostettu saati terävempää moneen vuoteen
ja varmaan näitä ihmisiä on joiden lapsille ei anneta harrasteraaa eikä niitä myöskään mennä pyytämään kun tietää lopputuloksen .henkistä kärsimysta siinä asiassa MKEn muuten ole nuori joten sinulla meni pahasti pieleen. Ja ole varovainen sen kirveen kanssa ettet loukkaisi enempää itseäsi.
- MK
Tämä palsta ei sisällä mitään sinua kehittävää vaan näyttää solvausketjulta heti avauksen jälkeen
Mutta kuitenkin monet ovat kutsutut mutta harvat valitut
Muistanetko mistä tuo sana tulee?- M.H.
Oletko MK huomanut yhden piirteen, joka kateuden myötä on tullut esille. Nämä "kulttuuuripojat" ampuvat kaikkealiikkuvaa, mikä on muualta tänne tullut. Nämä solvausten kirjoittajat ovat sisäänlämpiviä, jota ovat jääneet isän ja äidin helmoihin, samatta minkään asteista sivistystä ulkopuolelta lieksan.
En nyt yleistä koko lieksan asukas kuntaa, koska kaikki ne jotka olen tavannut, ovat tavattoman fiksua väkeä.
On ilmeistä, että nimim. M.H. häipyy kuvioista, Ei tänne kannata enää kirjoitella, jotta muut saavat halunsa mukaan panetella ihmisiä palstalla.
Kirjoitat sitten mitä tahansa, niin kaikki on pahasta. - Ja kans paskat
M.H. kirjoitti:
Oletko MK huomanut yhden piirteen, joka kateuden myötä on tullut esille. Nämä "kulttuuuripojat" ampuvat kaikkealiikkuvaa, mikä on muualta tänne tullut. Nämä solvausten kirjoittajat ovat sisäänlämpiviä, jota ovat jääneet isän ja äidin helmoihin, samatta minkään asteista sivistystä ulkopuolelta lieksan.
En nyt yleistä koko lieksan asukas kuntaa, koska kaikki ne jotka olen tavannut, ovat tavattoman fiksua väkeä.
On ilmeistä, että nimim. M.H. häipyy kuvioista, Ei tänne kannata enää kirjoitella, jotta muut saavat halunsa mukaan panetella ihmisiä palstalla.
Kirjoitat sitten mitä tahansa, niin kaikki on pahasta."On ilmeistä, että nimim. M.H. häipyy kuvioista, Ei tänne kannata enää kirjoitella"
Sää lupaat vaan.
Et häivy kumminkaan. - MK
Ja kans paskat kirjoitti:
"On ilmeistä, että nimim. M.H. häipyy kuvioista, Ei tänne kannata enää kirjoitella"
Sää lupaat vaan.
Et häivy kumminkaan.tuon asian hallitset" ja kans paskat"
- surff..
Mitä turhia kuhan kokeilevat luontoa tietäähän avoimelle kirjoittajat muutenki että
lunta voi välillä tulla tupaan .Muuten se on sama oliko nikkari vai ei palaute tulee - MK
Niin nikari ja nikkari toiset ovat sitten puusuutaria
Taitaa tuota lunta olla taas tiedossa ja erilaisia koipien oikomisia ja käsien paikkamisia ja Suomessa uutisten mukaan ne maksaa yhteiskunnalle kuusi miljoonaa ekua
Joten vauhti vähän hiljaisemmaksi ja kannatan varsinkin sellaiseen paikaan lämmitettyä jalakulkua sopivaa osuutta jossa hieman huonokuntoiset liikkuvat esim kimppakyytissä kylälle asioimaan- huone sataviis
Yrjönhovissa on hyvät hiekotetut käytävät. Mees kokeilee. Vaikka viikoksii aluksi.
- Haloooo
M.H. kirjoittaa:
"Kirjoitukset täällä ovat lähinnä nuorten uhoamisia ja vielä ilmeisesti ei ole "korvantaustat kuivuneet".
Näiltä kuoro-ukkeleilta on kuivuneet muutkin paikat kuin korvantaustat.
Ja sitten kuorolaulannasta...........................................! Ovatkohan he matkalla pohjoiseen. Toivottavasti jatkavat matkaansa mahdollisimman pian. - MK
Tulitko sinä pohjoisesta ja oliko Jouni paikalla heh heh
Tuli juuri käytyä tuolla etelässäpäin ja auto tuli huollettua ja taas sitten huomenna siihen suuntaan ja kuukkauden lopulla länteen muuten käytiin jo äänestämässä samalla reissulla ennakkoon.
Muuten onko sinulla jotakin järkevää sanottavaa? nimimerkki haloo
Minulla on kun tänään kävin tuolla Joensuussa niin kunnan rajan huomasi tien kunnossapidon suhteen sitäkö se tulee olemaan tämän hallituksen aikana?- luvvavveni
Nehän pitäs sitten kirjoitusmäärät pudota täällä. Katsotaas.
- Selkokieltä
No voe h..... ei luulis olevan kanttia sanoa toisten puheista mitään. Kun et taida itsekkään saada noista omista soherruksistasi tolkkua. Luehan nyt nuokin kaksi viimeksi kirjoittamaasi riviä , niin eipä tuosta koomisesta sepustuksesta Erkkikään selvää saa.
- MK
selkokieltä oliko sinulla jotakin asiaa
Olen nyt lähdössä Joensuuhun päin ja elinen kokemus oli se,että Lieksan puolelle tie oli polanteinen ja heti kun lähti uimaharjuunpäin ahvenisen tisteyksestä tie oli tasinen ja kunnoss sitä tarkoitan ja tätäkö se tulee olemaan tämän maamme hallituksen aikana,että nämä reuna alueet jätetään oman onnensa varaan eli onko täällä niin uskovia ihmisiä,että tietkin voidaan jättää Herran haltuun ? MK- heippa vaa
Do dii. No nyt pitäs palstan hiljentyä. Kassottaas
- MK
Vai sellaasta hiljentykäämme Oli perjantai 13 pv kaikki meni liikenteessä hyvin ja jopa laulaminen salintäyteiselle yleisolle muualla kuin Lieksassa mutta vaihdoin esiintymisvaatteita lauluihin sopivaksi ja heitin kravatin pois, jonka olen saanut Italialaisilta meillä majoittuneiltä vierailta mutta uskon että se solmio on tallella
Eli Näin nuutinpäivänä tuli kuultua myös tuosta perinteestä jota varsinkin lännessä on ollut ja muistan sellaista tapahtuneen aikanaan lapsuudenkodissa sinne saapui nuuttipukki ja vei mennesään joulukaljan loput ja kinkuntähteet ja leipää yms ja saattoivat laulaa mutta perinne kertoo ellei heiille annettu talosta ruokaa ja juomaa tuli rumia lauluja ja talon ovipieleen hiilella merkintä- määäää ite
Hoh hoijaa, Minä, sinä, hän, Minä minä minä minä minä ,,,,,,,
- routa vuan .
Tuoda tuoda MK ja MH. voisitteko joskus sivullisena tutkailla omia kirjoituksia
niin kuin muina miehinä eli toisten kirjoituksina asiasta ja jättää sen herneen
vetämisen ja solvaus agrumentin pois eli tulisi normaali käytäntö palstalle
Jos täällä kaikki alkaa syyttää toisiaan esim, solvauksista niin eihän tämä enää
ole minkään väärti .Jos tulee kritiikkiä sitä tulee turha on vapista tutkainta vastaan ? - kumisaappppppaaaaat
markku on oi joi joi
- MK
Kuten huomata saattaa niin täällä on juuri noita öisiä kirjoituksia joilla ei ole kunnollista sanomaa Lieksalaisille.
On aivan selvää Routa vaan,että asioista voidaan ollea eri mieltä mutta todella olen ollut pitkämielinen henkilöäni kohtaan tapahtuvista asioista
Tiedän että joillakin on noita suojeluspyhimyksiä noissa tutkijoissa siten että asiat ei mene mitenkään tasapuolisuutta noudattaen tutkimuksiin, menisikö sittenkään jos henki lähtisi koska ei edes kohtaani kadulla rinnuksiin kiinnikäyneiden asiaa mitenkään lähdetty tutkimaan, joten kyllä minusta tälläinen asia on eriarvoistavaa toimintaa.MK
- paatalon antti
Kunnollista sanomaa. Lues omat sepustuksesi
- MK
Kyllä yksi selkeä solvausketju lähti mutta katsotaan jatko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211433Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367477V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823899Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063809- 423338
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳503163- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361830