Vähän on paljon sun kanssa

uskallatko?

muuta en toivo kun joskus uskallettais jutella avoimesti....vaikea tilanne molemmilla. Ei ketään tahdo loukata jne. Silti olet mun sydämessä vaikken sitä halunnukkaan alunperin.

12

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä mennyt jo

Mä en halua olla sun sydämessä enkä missään, mikä liittyy sinuun

• mitä vittuu

sä Palstapyllerö haet täältä palstalta, jos et ketään ikävöi?? Vittuilet vaan! Ai niin, eihän Palstapyllerö muuta osaa??

• Uskallan

sitä ole toivonut koko ajan, että jultaisiin. Tiedän mitä on tulossa, luulen. Olen valmistautunut. Ota sinä yhteyttä.

• p-e-l-k-ä-ä-n

En uskalla, olet jo aiheuttanut niin paljon tuhoa mun pään sisällä että voin vaan arvailla kuinka hajalla olisin sun kanssa.

• ei ole pakko lukea

Joku se jaksaa jauhaa paskaa päivästä toiseen.

• Uskallan ja pystyn

samat toiveet ja todennäköisesti pitkälle sama elämäntilanne?

• ei toinenkaan

ei hallunnu

tapellaan viimeseen asti sydämmestä pois. Oli pahin asia kun sinne pesi

• WhatAFuck?

Jutella. Niinhän meidän piti tehdä jo ajat sitten.... Ei uskallettu silloin, uskallettaisiinko nyt? Oisin valmis kokeilemaan, haluaisin, tahtoisin, toivoisin sen päivän vielä koittavan! Ja sitten kun se päivä koittaa, lupaathan ettet päästä minua karkuun?! Et enään. Sitä sanoo toista ja tarkoittaa toista ja aina kaikki menee jotenkin pieleen... Silti tiedän olevani sydämessäsi jollain tasolla ja sinäkin olet minun sydämessäni, tiedäthän sen? Kyllä sinä tiedät, tunnet sen kun oikein keskityt. Kaikki oli kuitenkin vaikeaa silloin ja jos mahdollista vaikeammaksi on mennyt. Ei tämä ollut suunniteltua, ei näin pitänyt käydä, silti näin kävi. Sattuma vai kohtalo?

• Oh shit

Sattuma vai kohtalo, mitä väliä? Olen katunut hetkeä, jolloin tulit elämääni, siitä lähtien ei mikään ole ollut ennallaan. Luulin olevani kaikenkokenut, vahva. Ja paskat. Tunteet veivät kuin höyhenen tuuleen, siitä säikähdin, ja löin paniikkijarrun päälle, sulkeuduin.

Niin, jutella, mitä siitäkin seuraisi? Tunnustettaisiin molemmat jotain, ja taas oltaisiin mahdottoman edessä, vaihtoehdot: Huonot tai vielä huonommat. En tosiaankaan tiedä, mitä tulevaisuus tuo, päivä kerrallaan taaplataan, yritetään sopeutua. Annetaan ajan kulua, ehkä kaikki kuitenkin vielä selviää, muuta en nyt pysty neuvoksi sinulle, tai itselleni antamaan.

• puhuisit minulle

en saa unta, koska tämä kaikki kalvaa minua

• eiks je?

Ja nyt jokainen tähän ketjuun kirjoittanut otta huomenna itseään niskasta kii ja lähettää tälle toiselle viestin: Miten menee? Onko vuosi alkanut hyvin?

• :-------------------

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe