Mä en enää odota, P

Onnen etsijä

Lähden katselemaan tänään miehiä stadiin sillä silmällä parin ystäväni kanssa.

En mä halua käyttää ikuisuutta enää odottaakseni sua, joskos jotenkin haluaisit edistää mun ja sun tuntemista. Sen verran olen huomannut, että olet fb:ssä nyt enemmän kuin normaalisti, mutta varmaan oot siellä muun jutun takia. Enkä mä kyllä mitään yhden illan juttuja harrasta...

Hauskaa viikonloppua sulle P!

20

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

mulla ei edes ole nettiä muutakuin puhelimessa käytössä. Hyvä että pankki asiat viittii tällä käydä hoitamass

• sellasta

no mä oon yks P, joka on nykyään enempi facebookissa. ehkä sä voisit odottaa vielä vähän..enhän mä edes tiedä ootko musta enää kiinnostunu...sun takia siellä käynki vaan

• ap

Jos olisit hän, niin kyllä olen kiinnostunut...

• onni tulee etsien

Onnen etsiä, mene vaan uutta miestä etsimään, koska aika muulla tavalla tehdenkuluu hukkaan. Olethan sen itsekkin huomannut, ei kannata uskoa , jos joku sanoo että älä mene.

• Pasi la

Vaihdan sen kautta joskus pari sanaa tai kyselen kuulumisia. Ei mitään kummempaa.

Toivotaan että löydät seksiseuraa tai jotain kestävempää kenties.

• ap

Hän ei ole Pasi, ja pelkkä seksiseura ei muuten riitä. Sitä saa kuinka paljon vain kuin haluaisi, mutta mä haluan vain yhden, vaikka mä olen kuitenkin sosiaalinen ja hauskaluontoinen, miehiä pyörii ympärillä... Siinä P:lle vihje mun henkilöllisyydestä.

• kysyn vaan
        ap kirjoitti:

Hän ei ole Pasi, ja pelkkä seksiseura ei muuten riitä. Sitä saa kuinka paljon vain kuin haluaisi, mutta mä haluan vain yhden, vaikka mä olen kuitenkin sosiaalinen ja hauskaluontoinen, miehiä pyörii ympärillä... Siinä P:lle vihje mun henkilöllisyydestä.

missä näät tätä P kirjaimella alkavaa miestä?

• ap
        kysyn vaan kirjoitti:

missä näät tätä P kirjaimella alkavaa miestä?

Tällä hetkellä just nyt fb:ssä... Mitäs mä sanoin mahdollisesti sulle viimeksi? Hän jotain viesti kiinnostuneisuudesta melko paljonkin, mutta sitten jäi jonnekin... Ehkä hän vain testasi vetovoimaansa...

• haluais tietää
        ap kirjoitti:

Tällä hetkellä just nyt fb:ssä... Mitäs mä sanoin mahdollisesti sulle viimeksi? Hän jotain viesti kiinnostuneisuudesta melko paljonkin, mutta sitten jäi jonnekin... Ehkä hän vain testasi vetovoimaansa...

ootteko samassa työpaikassa?

• ap
        haluais tietää kirjoitti:

ootteko samassa työpaikassa?

niinkin voisi sanoa... työn merkeissä aikoinaan tavattu

• kysyy
        ap kirjoitti:

niinkin voisi sanoa... työn merkeissä aikoinaan tavattu

ja mikä hänen etunimensä nyt sitten on?

• ap
        kysyy kirjoitti:

ja mikä hänen etunimensä nyt sitten on?

Ei ole siis Pasi eikä Petteri. En sentään sano hänen nimeänsä täällä, mutta mä olen M. Ehkä olen tehnyt itsestäni tyhmän kuvittelemalla jotain, virheistä kuitenkin oppii.

• no jaa
        ap kirjoitti:

Ei ole siis Pasi eikä Petteri. En sentään sano hänen nimeänsä täällä, mutta mä olen M. Ehkä olen tehnyt itsestäni tyhmän kuvittelemalla jotain, virheistä kuitenkin oppii.

ethän sä voi tietää jos et ole suoraan puhunut hänelle, mutta tarkoitatko että olet Mies vai nainen jonka nimi alkaa kirjaimella M?

• ap
        no jaa kirjoitti:

ethän sä voi tietää jos et ole suoraan puhunut hänelle, mutta tarkoitatko että olet Mies vai nainen jonka nimi alkaa kirjaimella M?

Nainen M

• jos haluat kertoa
        ap kirjoitti:

Nainen M

no mitäs sinä sanoit tai hän sanoi sulle fiimeks facebookissa?

• ap
        jos haluat kertoa kirjoitti:

no mitäs sinä sanoit tai hän sanoi sulle fiimeks facebookissa?

toivottelin hyvää työpäivää, mutta just oon lähdössä...

• petteri

Hyvä tietää. Silloin on minunkin helpompi heittäytyä sekä eläytyä muihin sektoreille.

Hauskaa viikonloppua sinulle myös.

• ap

Ö, hän ei ole Petteri, mutta ethän niinkuin jätä tämän viestin perusteella jotain juttua kattomatta? Kyllä oikeassa elämässä pitää tehdä sen eteen, jos jotain haluaa...

• olenmyöstäälläetelänavallaetsimässäpingviinejä!! täälläonvähäkylmä! mutttaparisöpöäolenjolöytänyt:) tietäisikökukaanmillävoisiiskeäpingviineitä?? minustatuntuuettäheeivätvälitäminusta:( voisinlähettääsinullerakkaistanikuviajossepiristäisisinua?!kysyisinmyösmikäonfb?mitätarkoitatiltajutuilla?? minäainakinainailtaisinpaistelenpingviivienkanssamakkaraa!!

• ap

keepgoing! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe