pitkät keskustelut ennen kuin voitais jatkaa. Keskustelun taso taas riippuu meistä, osataanko selvittää asiat. Sehän voisi mennä aivan överiksi tai sitten ei. Kyllä mä ainakin vaadin että joka tilanne käydään läpi jos meinataan joskus jotain...
Kaiken jälkeen vaatisi
16
189
Vastaukset
- ................
Miehenä en osaa näyttää tunteitani. Keskusteleminen on vaikeaa.
- suukkeli
no, pussataan :) osaathan pussata kuiteskin ?
- ....................
suukkeli kirjoitti:
no, pussataan :) osaathan pussata kuiteskin ?
Etsi toinen mies.
- ....................
.................... kirjoitti:
Etsi toinen mies.
Älä valita vaan etsi joku muu.
- Pöh
Osasit joskus ennenkin kun keskustelu ei ollut niin vakavan sävyistä.
- selvät sävelet
Tottakai menneet möröt täytyy selvittää, muuten ei uutta pääse alkamaan. Tosin riippuu aina miten suuria mörköjä on taustalla
- happy days
Oikeaa puhetta. Taitaa olla helpommin kirjotettu kun toteutettu.
Onnea & menestystä tuleviin koitoksiin.- ap.
Itsekin epäilen. Hieman epäilen onko miehestä selvittämään tilannetta
- ratkonta
Niinpä kannattaa tehdä. Eli kysyä miksi teit silloin näin ja näin...Ja sen perusteella teette sitten päätöksen jatkon suhteen. Näin asia tulee päätökseen ja menneet ei kummittele.
- ei ap
Edellisen kanssa samaa mieltä.
- ap.
ei ap kirjoitti:
Edellisen kanssa samaa mieltä.
Luulen hänen pelkäävän keskustelua kanssani, vaistoan tämän, saatan kyllä olla aika hyökkäävä ja syyttävä häntä kohtaan. En kuitenkaan käy käsiksi
- ap.
Kyllä mä ainakin sen haluaisin tietää, että mitä hän ajatteli silloin kun mua kiusattiin? yrittikö hän edes mua puolustaa
- luuseri.
ap. kirjoitti:
Kyllä mä ainakin sen haluaisin tietää, että mitä hän ajatteli silloin kun mua kiusattiin? yrittikö hän edes mua puolustaa
Kyllähän normaali ihminen puuttuu kiusaamiseen, olipa kohteena kuka tahansa. Mut jos se on oma rakas, niin kukapa sitä vierestä katsoisin muu kuin
- Ei kiitos
ap. kirjoitti:
Luulen hänen pelkäävän keskustelua kanssani, vaistoan tämän, saatan kyllä olla aika hyökkäävä ja syyttävä häntä kohtaan. En kuitenkaan käy käsiksi
No se on tiedossa.
- Naiset tunteellisempia
Ei kiitos kirjoitti:
No se on tiedossa.
Sitäpaitsi kuppi menee nurin kellä tahansa, kun tarpeeksi kauan vähätellään. Ihan kaikilla. Sullakin.
Huolestu siinä vaiheessa, kun toinen on sulle aina joko välinpitämätön (ei kiinnosta enää), tai aurinkoinen (sillä on joku muu onnenlähde).
- ap.
Sitä mäkin...Et pysty selvittämään. Eikä sun tartte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756