mistä aletaan laskea selibaattia?

confusion.noproblem

kovin suurta stressiäpä täällä ihmiset otttaa panemisesta, tai sen puutteesta.

Mä olen nuori naisihminen, sinkkuna pysytellyt. Seksistä kyllä tykkäisin useinkin, mutta koska edes yhden illan juttuihin en pysty alkamaan miehen kans
joka ei sytytä jotakin liekkiä mun sydämessä, niin mun seksittömät
kaudet kestää. Vuosikin on menny kevyesti.
En ikinä ees mieti, koska oon viimeks pannut :D

mietittekö te muut sitten oikeasti että siitä on jo 8 kuukautta tms kun oon viimeksi saanut? Lähinnä sinkuille suunnattu kysymys

Ja ihmiset luulee kyllä aina väärin. Esim kyselyistä päätellen tutut luulee
mulla olevan kovinki aktiivinen seksielämä..se aina hymyilyttää!
Vaikka pidän itestäni huolta, saan huomioo paljon ja olen aika pervo jutuissani niin tosiasia on silti että aivan liian harvoin
tapaan tyypin jonka kans tuntuu oikeelta sekstailla. Siis hormonit hyrrää yleensä ja lujaa mutta ei se kyllä mun arkeani haittaa, päinvastoin
tuo lisä energiaa /jännitettä.
En oo päättänyt luopua seksistä, joten en mielestäni elä selibaatissa tms.

Osaisikohan joku kertoa mikä mun elämäntilanne sitten on?

6

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • messor

Siis haluat harrastaa seksiä jonkun kanssa, mutta et
      yleensä tapaa oikeaa tyyppiä. Olet ilmeisesti joitakin
      tavannut? Miksi et ole ollut enää heidän kanssaan?

No siihen on varmaan hyvä syy. Jos et löydä sitä
      erityistä kipinää ja seksittömyytesi on sinulle ongelma,
      etsi joku luotettavan oloinen mies, johon sinulla on hyvä
      keskusteluyhteys, niin että voit puhua avoimesti siitä
      miltä sinulta tuntuu ja mitä haluat tehdä ja joka on
      herkkä viesteillesi sen suhteen mitä tunnet. Eikä siis
      yritä ohjata sinua johonkin mitä et halua. Ja on
      tietoinen omista vaikuttimistaan myös. Voit harrastaa
      hänen kanssaan seksiä jos haluat. Ja voi olla että se
      kipinä syntyy jälkeenpäin.

Itse olen siis mies ja olen harrastanut seksiä naisten
      kanssa siten että tyyppi ei ihan heti ole minua
      sytyttänyt, mutta ajan myötä kiintymys on tullut s

• messor

..mutta ajan myötä kiintymys on tullut suureksi

• mamma50+

Vaikutatpa fiksulta nuorelta naiselta. Jos ei natsaa ni ei natsaa. Ja toisekseen vaikka löytyiski fantastinen seksikumppani niin ei se aina merkkaa et tyyppi olis muutenkin sopiva. Ja muuten mukavat kaverit ei taas innosta yhtään. Kokeiltu on.

• confusion.noproblem

noin oon myös huomannut. Vaikka jonkun kanssa seksi ois hyvää, ei välttämättä muussa elämässä kaikki mene hyvin.

Ja messor, koitin kirjotuksessani nimenomaan viitata, ettei seksittömyys ole mulle ongelma, ja ihmettelin pitäisikö sen olla?
        Tietenkin olisi kiva kuvaamasi kaltanen mies löytää mutta ei sellanen
        osu kohdalle kun sattumalta, enkä etsimällä etsi kun kerran ok tämäkin tilanne mulle.

Niin, ja toi on hienoa jos seksin jälkeen tunteet kasvaa syviks, mutta mä komppaan mammaa: jos ei tyyppi sytytä mua edes seksiin en kyllä syty sitten muutenkaan. Mukavat kaverit on vaan mukavia kavereita

• jfw0+

tietysti siemensyöksystä. sehä on alunpeirnen tarkoitus seksissä. naisilla en tiä joku orkku kai

• anon_m25

Mulla on pitkälti samanlaisia fiiliksiä, tosin miehenä. harvoin sitä tulee mietittyä, mutta silloin kun se ajatus mieleen pilkahtaa niin helppoahan se on sit laskea. 6, 8 tai 10kk kaikki yleisiä taukoja.

Tuo kyllä myös huvituttaa kun tuttavat jotenkin luulee seksielämäni olevan jotenkin aktiivinen vaikka sinkuksi tietävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4403
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      241
      1365
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe