En ymmärrä itseäni ? Olemme eronneet vuosi sitten, mutta kuitenkin hyvissä väleissä, mm. yhteiset työasiat. Muuta yhteistä ei olekaan. Kun hän tapailee muita naisia, tulen kamalan mustasukkaiseksi. Kärsin itse, en saa nukutuksi ym ym.
Järkeni sanoo, että totta kait hän muita tapailee, mutta tunteeni toimivat toisin.
Jos joku teistä on tuntenut samoin, niin kuinka olette moisesta ongelmasta selvinneet ? Itse en ole löytänyt uutta miestä, kait siksi, että tunnen vieläkin niin voimakkaasti exääni kohtaan. Tarvitsen apua ja neuvoja. Aina lohduttaa ja avartaa toisten ihmisten kokemukset...
Mustasukkainen exälle
2
215
Vastaukset
- 1.v
mulla itsellä hieman tuoreempi tapaus,½-vuotta sitten.mutta en varsinaisesti ole tuntenut mustasukkaisuutta,olisinko valmistautunut asenteella"jospa joku kestäis"tuon naisen kanssa.exän ensimmäiset treffit hieman toi jotain tuntemuksia mutta luulen että se oli vain uteliaisuutta kenen kanssa jne.ettei vaan joku tuttu tai eikai ollut jo jotain ennen eroa.niin itsellänikään ei vielä ole ketään,mutta enpä ajatellut hoppuillakaan.kertooko sun kaverit sulle sun exän uusista,vai oletko itse liikenteessä näkemässä?eiks se mee niin että tieto lisää tuskaa...ehkä tietämättömyys vois auttaa sua?
- Kyllä tieto tuskaa l
Kiitos vastauksesta ! Olen nainen, joten olipa mielenkiintoista lukea miehen kokemus samasta asiasta.
Mun tapauksessani exä on kertonut itse, kun olen kysynyt. Ja kamalan utelias tietenkin olen ollut... Luulen, että tietämättömyys olisi hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756