Takapyörän laakeri

Vasta hankittu.

alkoi pitämään ääntä. Onko iso homma vaihtaa kun akselisto on erillisjousitettu Multilink? Tarvitaanko erikoistyökaluja jos yritän itse vaihtaa. Vielä sen verran että onko laakeri irrallinen vanhaan malliin vai vaihdetaanko valmis paketti. Auto on 90-luvun alun 960. Onko laakeri kallis?

13

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tämä

      hölmö kysymys vai eikö kenenkään ole tarvinnut vaihtaa. Kysyjälle tiedoksi että taulukon mukaan irtolaakeri se on, mukana tulee uusi mutteri ja seger-rengas. Ihmettelen tässä vaan kun ei alunperin järkevään kysymykseen kukaan osaa antaa vinkkejä. Vai olisikohan niin että tämän tasoiset hommat viedään merkkihuoltoon.

    • volvo_puranen
      • Hölmöt on hölmöjä

        Purno Poranenko se nykyisin täällä äheltää ja vielä omalla nimellään?


      • Älä sinä
        Hölmöt on hölmöjä kirjoitti:

        Purno Poranenko se nykyisin täällä äheltää ja vielä omalla nimellään?

        pikkupaskiainen ala Puraselle vittuilemaan. Hän tietää asioista enemmän kuin koko sinunlaistesi räkänokkien ja viisastelevien idioottien joukko joka täällä suutaan soittaa. Saisit nulli hävetä edes vähän puheitasi. Sinua kun ei täällä muutenkaan kukaan kaipaa niin tee meille kaikille palvelus ja pysy poju poissa.


      • höpöäkö röhkit
        Älä sinä kirjoitti:

        pikkupaskiainen ala Puraselle vittuilemaan. Hän tietää asioista enemmän kuin koko sinunlaistesi räkänokkien ja viisastelevien idioottien joukko joka täällä suutaan soittaa. Saisit nulli hävetä edes vähän puheitasi. Sinua kun ei täällä muutenkaan kukaan kaipaa niin tee meille kaikille palvelus ja pysy poju poissa.

        Älä tinä pakkupiskiainen uhittele äetees antaa tulle telkään.


      • Pennut helvettiin
        höpöäkö röhkit kirjoitti:

        Älä tinä pakkupiskiainen uhittele äetees antaa tulle telkään.

        täältä. Palsta pysyy siistinä niin kauan kun lapset leikkivät omilla saiteillaan.


      • Lekieitti tetä
        Pennut helvettiin kirjoitti:

        täältä. Palsta pysyy siistinä niin kauan kun lapset leikkivät omilla saiteillaan.

        Hyi,hyi tuhma tetä kiloilee ja etileikkiä harrastaa täällä.


    • volvo_puranen

      Meikäläinen niin tyhmä mies ei minun takia kannata kenenkää menettää yöunia. Isä kävi talvi/ jatkosodan eturintamalla niin se puolesta toivon että ei poikaa kovin paljon haukuta

      • Eitoistenansioilla

        Kaikkien volvo Purasen ikäluokan isät siellä oli ja suuri joukko lepää kirkon kupeella sankarihaudoissa.Mutta ei siitä pojille kunniamerkkejä jaeta,jokaisen on ne itse ansaittava.


      • raporttiarapsahtaa

        Saunassa mä synnyin,tumman orren alla,eikä mua viety pirttiin lain. Tarpeeksi kun vartuin saunanoveen tartuin,ja läksin kylmään maailmaan.


    • korjaaja itekki

      mä kysyin täällä joskus ihan samaa: eli
      volvo 940 takapyörän laakeri pitää ääntä ja on väljä, ja merkkikorjaamo sanoi että sen kuuluukin olla väljä /pitää ääntä !!
      että tietääkö täällä kukaan oikeasti mitään???

    • volvo_puranen

      Kyllä ne autot tehtaalta lähtee niin että laakereissa ei ole väljyyttä ja ei pidä ääntä. Sellainen jurina kuni jotenkin sitä turvallisuuden tunnettaa lisää.Noista hinnoista kun katsoaoMotonetin hinnastoa antaa vähän kuvaa hintatasosta

    • Vasta hankittu.

      Laakeri on nyt vaihdettu ja hyvin meni kun sain vähän apua alan mieheltä. Kiitos Puraselle hyvästä linkistä, ei siitä ainakaan haittaa ollut. Homma kesti kolme tuntia ilman hötkyilyä ja älysin tilata laakerin Saksan Ebay:stä. Hinta korjaussarjalla 22€, (laakeri, seger-rengas ja vetoakselin mutteri) varaosaliikkeissä jotain aivan muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe