Se ketä kaipaan

monta promillee

20

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0promillea

Eihän sitä koskaan tiedä. Jos vihjeet ovat selkeitä.

• monta promillee

Onhan ne ollut. Just tossa yhdessäkin ketjussa ja todella ihmeellinen sattuma. Ja niitä sattumia on ollut niin monia, että täytyy vaan ihmetellä...

• yllätyksiä
        monta promillee kirjoitti:

Onhan ne ollut. Just tossa yhdessäkin ketjussa ja todella ihmeellinen sattuma. Ja niitä sattumia on ollut niin monia, että täytyy vaan ihmetellä...

ja vieläpä niin että kolmaskin sen on tunnistanut

• 0promillea
        yllätyksiä kirjoitti:

Olen hänelle (lähellä asuvalle) ripotellut tänne usein vihjeitä. Jotka hän varmasti voisi bongata jos vain vähänkään on stalkkaillut vaikka nasukkakirjastossa.

• monta promillee
        yllätyksiä kirjoitti:

ei

• E-P:n Lonti
        monta promillee kirjoitti:

Sanos joku esimerkki "sattumasta"?

• totuus tässä

Oikeastaa tää koko homma on ihan järjetön.

• monta promillee

Näin on ja niin on.

• Herkku less

yeee!

• lisää promilleja:)

Kuulehan, ei voi tietää.
      Onkohan sillä edes merkitystä? Kaipausta voi olla silti.

Kun olen oppinut kantapään kautta, että ujotkin tekevät halutessaan aloitteen ihan oikeasti:)

Ja muutenkin tämä on sellainen harhamaa, että voi koko kylän tai tuttavapiirin olla löytävinään. Silkkaa mielikuvitusta.

Kylmä aamu. Eikä ole edes sitä viiniä.

http://www.youtube.com/watch?v=gOaMva1OpWk

• Tsemiä siihen

Skitson oireita...Alahan raitistua.

• Joskus on vain näin

Voi sitä kaivata mielessänsä ihmistä paljonkin, mutta kaikkea ei aina voi eikä kannata huudella ääneen. Sisin tietää ja sinne se tieto jää. Kantapään kautta oppineena minäkin ja ujoudestakin kärsineenä myös.

• kyssäri ylle

Eikö kannattaisi kuitenkin kertoa se sille ihmiselle ketä ikävöi. Miksi haudata ikävä sydämmeen.

• critical hit

Tämä palsta on kyllä kummallinen. En mäkään todellisuudessa usko hänen tänne eksyvän. Miksi tosiaan eksyisikään, kun se olen vain minä joka kärsii, eikä pysty unohtamaan lopullisesti.

• Hit ti beat

Haluaisin yhden tänne eksyvän mutta milläs hänet tunnistaisin. Vaikeeta ja turhauttavaa, kärsimys on kai sitten suuri osa elämää. Ainakin mun.

• neuvon
        Hit ti beat kirjoitti:

Haluaisin yhden tänne eksyvän mutta milläs hänet tunnistaisin. Vaikeeta ja turhauttavaa, kärsimys on kai sitten suuri osa elämää. Ainakin mun.

Epätietoisuus luo kärsimystä. Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee asialle jotain konkreettista, ei tämä palsta tee puolestasi mitään.

• Ämpäriin ei huku

Elämä on valintoja. Joku haluaan ihmissuhteen toinen taas tulee onnelliseksi monen promillen kautta. Vaikeampaa lienee yhdistää molempien tarpeet ja toiveet jos ovat kovin kaukana toisistaan.

• tai jotain muuta?

• Ämpäriin ei huku
        tai jotain muuta? kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=ceN5fjs51FU&feature=related

valintoja?

Eivätkö molemmat tee valintoja yhteiseksi hyväksi jos tahtovat todella olla yhdessä? Tasapainon säilyttäminen molempien toiveiden osalta, niin että kumpikaan ei tunne itseään käytetyksi on varmaankin yksi avain onnistumiseen. Rakastamisen eteen joutuu tekemään työtä jotta sen voi säilyttää, sekin taitaa olla valinta.

• smurffina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen