Kaipaan sitä tiettyä ihmistä jota olen kaivannut jo pitkän pitkän ajan.
Ihmeen olen jo luultavasti tässä asiassa kokenut mutta sitä toista ihmettä vielä kaipaan.
Sydän tietää ja tuntee
19
914
Vastaukset
- rohkeutta sinne
Älä nyt ihmeitä jää odottelemaan vaan toimi jotenkin, vaikka vain ihan pienesti:)
- Ihiminen
mikä ihme?
- ap
Sellainen ihme jota ei voi edes sanoilla kuvailla tai yksinkertaisesti vain käsittää.
Siihen toiseen ihmeeseen toivon mukaan pystyn jossain vaiheessa itse vaikuttamaan...ainakin pyrin siihen että pystyisin.- voi hyvänen aika
ihana ihmehän se olisi jo sinä olisit siinä ja minä siinä vieressäsi. Mutta ihme on jo tämäkin, että näin kauan voi toista sydämessään mukanaan kantaa ilman mitään lupausta yhteisestä elämästä. Vieläkö muistat minut, jos näet jossain?
- ap
voi hyvänen aika kirjoitti:
ihana ihmehän se olisi jo sinä olisit siinä ja minä siinä vieressäsi. Mutta ihme on jo tämäkin, että näin kauan voi toista sydämessään mukanaan kantaa ilman mitään lupausta yhteisestä elämästä. Vieläkö muistat minut, jos näet jossain?
Kyllä toki hänet muistan, paremmin kuin hyvin. :)
Ei voi unohtaa... - ihmemies t
no, minä odotan.
- ap
ihmemies t kirjoitti:
no, minä odotan.
Sori, mut en kaipaile ketään T :tä
- jos et tee mitään
ap kirjoitti:
Kyllä toki hänet muistan, paremmin kuin hyvin. :)
Ei voi unohtaa...oot pelkkä palstahaaveilija. sulla ole mitään sen todellisempaa kuin meillä muillakaan
- ap
jos et tee mitään kirjoitti:
oot pelkkä palstahaaveilija. sulla ole mitään sen todellisempaa kuin meillä muillakaan
Olenko jossain vaiheessa sanonut että ei olisi aikomustakaan tehdä mitään,tietenkin aion ottaa siitä selvää jossain vaiheessa tavalla tai toisella.
Koska asia jää muuten vaivaamaan lopunelämää. - otan ilmanmuuta
ap kirjoitti:
Sori, mut en kaipaile ketään T :tä
Mä voin ottaa ton ihmemies t:n ;-)
- kysyn vaan..
ihmemies t kirjoitti:
no, minä odotan.
miksi vaan odottelet? :)
- k-tukka
jep...
- Laulu tähdistä
Taivaan tähdet joskus putoaa, odota sitä hetkeä ja silloin toivo, toivo sitä minkä kaikkein eniten haluaisit tapahtuvan.
Tein kerran niin ja se auttoi.
Mutta nyt minulla on uusi toive, onko se sama kuin sinun?- Tähti tuikkiva
Kyllä tuo on jo todella suuri toive. No toivotaan että viellä toiveet toteutuu ja mikä sen voisi estää. Nyt voimia meille kaikille rakastuneille
- sirpaleee
Joskus pitää tehdä jotain sen ihmeen eteen...
- sirpa-leenako ;)
jep jep..
- puolisko hukassa
Kuinka pitkä olet . Kuinka pitkä hän on .
- näintänäänjahuomenna
tarkistakaa tämä blogi http://mielenkiemurat.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719807- 766800
- 286466
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996215Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436079Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045977- 635385
- 455110
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604440- 504040