Siihen hetkeen ja paikkaan kun kaikki oli vielä hyvin. Ja pysäyttää siihen. Haluaisin vain saada koskettaa sinua vielä kerran:( Viimeisen kerran. Kunpa olisin sinä sunnuntaina tiennyt, että se on viimeinen kerta. Kauniita muistoja jäi, ei juuri muuta. Usein silti mietin, mikä sai sinut päättämään kaiken ennenkuin se ehti oikeastaan alkaa. Ja, kadutko..?
Nyt tuli taas tälläinen notkahdus. Kyllä mä pahimman ohi olen jo ollut kauan.. Ja kerään taas itseni, niinkuin aina ennenkin.
Kunpa voisi kelata aikaa takaisinpäin..
ensilumen aikaan
6
480
Vastaukset
- ....
kadun , että loukkasin...
- en kadu
mutta kaipaan niin pirskaleesti!!!! Kaipaan siihen sunnuntai aamuyöhön, kaipaan sinun syliisi, kaipan sinun suudelmiasi, käsiäsi minun ympärillä ja sinun ja minun intohimoa, joka jäi täyttymättä.
Tällaisia sunnuntai aatoksia täältä päin.- tämä@
kenelles?
- .....
tämä@ kirjoitti:
kenelles?
sen haluaisin tietää?
- aahh.
tua tuo kivoja muistoja sunnutai aamuyöstä, mutta suudelmia emme vaihtaneet.
Muistella on kivaa ja ne piristää ja antaa uskoa ettei tässä, niin paskoja ihmisiä olla. - AlkuperäineN..
..... kirjoitti:
sen haluaisin tietää?
Miehelle jota en voinut saada menee tämä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865