Jos Niinistöstä tulee presidentti, niin hän toteuttaa aikaisemman uhkauksensa ja panee maamme kirjastot maksullisiksi. Samalla saamme heittää hyvästit köyhimmän kansanosan sivistystä eniten kasvattaneelle elimelle, kirjastolaitokselle. Maksullisuuden jälkeen vain varakkaat käyvät kirjastossa. Tähän kokoomuksen Niinistö aloitteellaan varmaan pyrkikin.
Niinistön perässähiihtäjät yrittävät nyt väittää, ettei Niinistö ole uhannut kirjastojen maksullisuudella, mutta minä ainakin kirjoitin kirjastossa nimeni listaan, jolla Niinistön ehdottamaa maksullisuutta vastustettiin. Näitä protestilistoja oli lähes kaikissa maamme kirjastoissa. Lopulta Niinistön aloite kaatui kansan vastustuksen myötä.
Niinistö panee kirjastot maksullisiksi
9
70
Vastaukset
- Narutus käynnissä
Minäkin kirjoitin nimeni kirjastossa protestilistaan, joten Niinistön kalakaverit yrittävät naruttaa kansaa, mutta kansalla on pitkä muisti.
- Ääripäätä
Niinistö on oikeiston äärilaitaa eli äärioikealla ja miehen tavat ja teot ovat sen mukaiset.
Onneksi siitä vaan tulee Suomen Tasavallan pressa. Henkilö jolla ei ole valtaa edes käydä WC:ssä ilman että kysyy joltakin virkamieheltä ensin.
- vallatpn pressa
Niinpä niin. Ei pressa päätä juuri mitään. Paitsi jos pressana olis Vänkyrä väyrynen . Hän aikoi ottaa vallan ja päättää ja määrätä kaikesta. Olis ihan diktaattori...mut sellaisille ei anneta meilläpäin valtaa.
- 9+17
Valitettavasti kirjastotoiminnasta on jo maksettu verojen muodossa valtiolle.
- vihreä idealisti
Valtio tarvitsee lisää verotuloja, jotta voidaan tukea etelä-euroopan huonossa asemassa olevia maita.
- Älä sure
Ei se maksullisuus kuitenkaan pyhiä mamuja koskisi vaan ihan tavallisia työssäkäyviä.
- Rukkas-Niinistö
Tässäpä meillä on varsinainen köyhien ystävä, joka väitti olevansa duunari eikä miehellä ole edes rukkasia.
- Hau hau hau
Jos Niinistö paneekin Jenni Haukion asialle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953