En voi ymmärtää, mikä heissä oikein vetää puoleensa, vaikka tiedän että he eivät sovi minulle leijona naiselle ollenkaan! Kahden neitsyt miehen kanssa olen yrittänyt juttua, mutta aina sama kaava- ensin ihastutaan ja ollaan niin rakastuneita, sitten kadotaan. Koskaan en ole saanut heidän kanssaan mitään vakavaa.
Olen (taas vaihteeksi) päätynyt juttuun neitsyt miehen kanssa, jonka kanssa tosissani haluan olla. 3 kuukautta on kestänyt tätä kissa hiiri leikkiä. Mies oli aluksi enemmän kiinnostunut ja piti yhteyttä enemmän kuin minä. Sitten kun minä kiinnostuin, on mies vetäytynyt. Yhteen väliin ei vastannut viesteihini/soittoihin ollenkaan, mutta kun kerroin suoraan tunteeni niin johan alkoi taas olla yhteydessä. Mies tuntuu olevan todella ujo, eikä kerro tunteistaan muutakuin humalapäissään.
Tämä juttu on nyt seissyt paikallaan jo niin pitkään, etten tiedä mitä tehdä. Tuntuu, että hänkin haluaisi nähdä minua, mutta miksei voi tehdä aloitetta? Tuosta miehestä kun ei saa selvää mitä haluaa!
Alan olla jo niin loppu tähän leikkiin, mutta en halua luopua tuosta miehestä...odotanko vain aloitetta vai täytyykö minulla hoitaa kaikki, jotta saan tuon miehen joskus itselleni?? Sanoo kyllä pitävänsä minusta, mutta siihen se sitten jääki...
Miten päästä neitsyt miehen lähelle?
LionNion
1
462
Vastaukset 1
- wddwdw
Miten niin neitsytmiehet?? Nää horoskoopit on 10000000 vuotta vanhaa roskaa mut itse nimenomaan olen yksi ja teen tosin tuota mainitsemaasi lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3301316- 1061102
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70633
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627