krista kosonen tiivisti tuksun ja muiden glämöyr-mallien olemuksen hahmoonsa:) Muhahahahhhahhahaha!!!!!!!
Putouksen parodia tuksusta
9
655
Vastaukset
- Siitä miinus
Mutta eipä Krista onnistunut saamaan naamaansa ollenkaan niin emakon pärstäksi kuin mitä parodian kohteella on:)
- ...
No joo, mutta se ois kyllä jo vähän liikaa pyydetty, että turmelisit ulkonäkösi vain sketsihahmon takia. Siis lopullisesti.
- Heansou
... kirjoitti:
No joo, mutta se ois kyllä jo vähän liikaa pyydetty, että turmelisit ulkonäkösi vain sketsihahmon takia. Siis lopullisesti.
Minusta se oli Martinan ja Tuksun yhdistelmä. Loistava ja varsinkin vatsaröllykkä.
- Siitä miinus
Heansou kirjoitti:
Minusta se oli Martinan ja Tuksun yhdistelmä. Loistava ja varsinkin vatsaröllykkä.
Mutta mustat viikset puuttui!
- Sprtaackaeli
... kirjoitti:
Kyllä meikeillä ja aineilla saa (vrt. esim. Loordi) aikaiseksi ihan yhtä pahaa jälkeä kuin kauneusleikkauksissakin.
Miksi niitä muuten sanotaan KAUNEUSleikkauksiksi, kun tulos on enemmänkin Jeckyl ja Hyde osaston kauhua? - ...
Siitä miinus kirjoitti:
Mutta mustat viikset puuttui!
Toivottavasti krista lukee meidän kommentit ja lisää viikset, hahmo on täydellinen. Mielenkiinnolla odotan koska tuksu yrittää ratsastaa kososen siivellä "siis tää hahmohan perustuu täysin mun henkilöön ja aion vaatia teostoa maksamaan mulle korvauksia tästä henkilöhahmon luvattomasta käytöstä"Muhahahahahhahhaaa!!!!!
- JK
VAI IIN
- Tyhymäääh
Ei ollu ees hyvä hahmo.
- Kristamymän
Ai mä en kyllä löytäny Tuksua tuosta hahmosta. Ilmeisesti Krista ei sitten osaa näytellä niin hyvin että pystyis tekeytymään lähellekään yhtä idioottimaiseksi mitä tuksu on luonnostaan.
Kristalle muuten pisteet hahmosta, mutta jos sen piti parodioida Tuksua niin munilleen meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770