Voinko vaivata ihan vähän? Ihan vaan mitä nopeasti tulee mieleen tästä minun keisistä. Kiitos, jos käy päinsä. Tarinassa on siis nainen (minä) ja dadaa... charmantti Mies ;) Ajattelen häntä joka aamu ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi. Lisäksi oikea ja ystävällinen viestiyhteys välillämme ja takana muutakin. Minne tie johtaa, lähemmäs vai kauemmas toisistamme? ... cherish the love, cherish the life... the world is always changing... (Kool&the Gang)
Näkijä, hetki minulle
2
69
Vastaukset
Hei
sinulla on värikästä pulppuavaa energiaa, mikä hyppelehtii joka suuntaan. tilanne on upea.
olet valmis antamaan itsestäsi enemmän kuin ennen, olet kypsynyt ja olet henkisesti nälissäsi. nyt olisi vastarakkauden vuoro, olisi vuoro nauttia.
minun mielestä sinä kohtaat vastakappaleesi kypsemmällä iällä, silloin palikat kolahtavat äänekkäästi paikoilleen.
nyt sinulla on niin paljon elämää huutavaa energiaa, että sinun on pakko antautua tunteillesi. anna niiden uida ja sukeltaa ja polskuttaa iloaan niin paljon, kuin ne suinkin jaksavat.
ilman vakavia suunnitelmia, hetkistä nauttien, saat kaikkein eniten irti. älä aseta itsellesi turhia rajoja, erotiikkaa on tulossa enemmän kuin uskallat toivoakaan.
t: Keskiyö- ap
Kiitos Keskiyö valoisasta vastauksesta! Tuuli olisi siis kääntynyt. Tosi hienoa, niin jotenkin itsekin ajattelen. Elämä näyttäköön kenet tielläni kohtaan.
Ihanaa talven jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107