että mulle on aivan sama oletko varattu vai et. Minä ajattelen nyt itseäni ja vietän paskaa sunnuntaita täällä punaisella sohvallani maaten. Joten en aio jatkossa huomioida sitä, että olet VARATTU!!!!!!!
Kerronpas sellasen asian
11
222
Vastaukset
- yksinkertaista
Otat sen mikä sulle kuuluu
- saatkohan
-------tai sen,minkä saat
- werwetergyw
saatkohan kirjoitti:
-------tai sen,minkä saat
En tiedä, sekin on ihan sama. Riittää, että saan edes väliaikaisesti :) En muutenkaan ole mustasukkainen, enkä osaa omia ketään. Mut jos joku omis mut se olis ihanaa. Tai siis yrittäis
- hulluako
werwetergyw kirjoitti:
En tiedä, sekin on ihan sama. Riittää, että saan edes väliaikaisesti :) En muutenkaan ole mustasukkainen, enkä osaa omia ketään. Mut jos joku omis mut se olis ihanaa. Tai siis yrittäis
En mä tiedä muuta kun sen että jos oisin hänen oma, niin se riittäisi tyydyttämään mut henkisesti ja fyysisesti. Se on tunne
- sdfsfdsfds
hulluako kirjoitti:
En mä tiedä muuta kun sen että jos oisin hänen oma, niin se riittäisi tyydyttämään mut henkisesti ja fyysisesti. Se on tunne
Joo se olis aivan mahtava tunne, mutta en sit taas tiedä et pystyisinkö kuitenkaan esim asumaan jonkun kanssa yhdessä tai näkee joka päivä. Ehkä?
- No Name
Kukin taaplaa tyylillään.
Lykkyä pyttyyn. - red soffan
Hmmm mullakin on punainen sohva mut heräsin just tuosta omasta sängystäni :) Joo on hänkin varattu kai aivan onnellisesti.
- Missähän mun
punainen sohvani on?
- adsfasfa
Helsingissä ainakin yksi :)
- Kiitos tiedosta:)
Pikaisesti siis Helsinkiin.
- relnaengrrnea
Joo tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944