Suihkuletku alkoi vuotaa ja kävin ostamassa uuden. Nyt huomasinkin, että vaatimattomilla työkaluillani letkun irrottaminen suihkukahvasta ei onnistu millään. Varsi on pyöreä, eikä siitä esim. jakoavaimella saa kunnon otetta. Mitä teen - lähdenkö letku kädessä etsimään apua, vai pitäisikö ostaa jokin työkalu? Miksei näitä voisi tehdä niin simppeleiksi että vaihto kävisi muiltakin kuin teeseitse-ihmisiltä ja putkimiehiltä.
Suihkuletkun vaihto
10
23573
Vastaukset
- /
Hoida sää omat hommas ja jätä putkityöt putkareille.
- aapuva-
Kyllä se siitä ihan käsivoimin pitäisi irrota. Jos ei omin voimin irtoa niin apu on tarpeen. Tai itse voi kehittää lisää voimaa (hitaampi tapa)
- Eivinoilua
Kiitos uskon vahvistuksesta. Irtosi se lopulta, kun ensin löysin vanhat kumikäsineet. Slashin (/) kannattaisi varmaan hoitaa vain omat hommansa ja jättää muiden neuvominen.
- uskon vahvasti
Tämähän on hyvä uskon vahvistuspaikka!
Lisäisin vielä tähän että muistakaa kun se letku on kiinnitetty hanaan ylösalaisin, niin se myös avataan toisteppäin eli kellonsuuntaan..!
Työkalu millä sai auki on nimeltään "moniotepihti".
Omassa asennon lukkimis mekanismi oli huono, niin piti lainata naapurilta parempi.- Anonyymi
Kiitos tästä vinkistä!Itse olin jo tuskan partaalla kun tajusin, tämän viestin jälkeen ruuvata letkua kellonsuuntaan ja lähti helposti:)
- Anonyymi
Sekoittajan alapuolella oleva letku liitos - siis avautuuko se myötäpäivään vai vastapäivään?
- Mr.Smith-Jones
Letku on kerran pitkän elämäni aikana alkanut vuotamaan letkun ja liittimen välistä ja samoin kerran kahva painikkeen ja rungon välistä.
Pihtiä käyttäessä kannattaa laittaa käsipyyhepaperitukko väliin. Oraksen kahva pehmeää, johon jää jälki. - loppuu_letkun_vatkaus
Milloinkahan ne nuokin puhelimet kehittyvät langattomiksi, kuten ääni sellaiset?
- Anonyymi
Maksaa 5 e molemmat ja sama sileäpintainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703896Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813099Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232073Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?541921TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758