Suihkuletkun vaihto

Eivinoilua kiitos

Suihkuletku alkoi vuotaa ja kävin ostamassa uuden. Nyt huomasinkin, että vaatimattomilla työkaluillani letkun irrottaminen suihkukahvasta ei onnistu millään. Varsi on pyöreä, eikä siitä esim. jakoavaimella saa kunnon otetta. Mitä teen - lähdenkö letku kädessä etsimään apua, vai pitäisikö ostaa jokin työkalu? Miksei näitä voisi tehdä niin simppeleiksi että vaihto kävisi muiltakin kuin teeseitse-ihmisiltä ja putkimiehiltä.

8

16332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /

      Hoida sää omat hommas ja jätä putkityöt putkareille.

    • aapuva-

      Kyllä se siitä ihan käsivoimin pitäisi irrota. Jos ei omin voimin irtoa niin apu on tarpeen. Tai itse voi kehittää lisää voimaa (hitaampi tapa)

      • Eivinoilua

        Kiitos uskon vahvistuksesta. Irtosi se lopulta, kun ensin löysin vanhat kumikäsineet. Slashin (/) kannattaisi varmaan hoitaa vain omat hommansa ja jättää muiden neuvominen.


    • uskon vahvasti

      Tämähän on hyvä uskon vahvistuspaikka!

    • Lisäisin vielä tähän että muistakaa kun se letku on kiinnitetty hanaan ylösalaisin, niin se myös avataan toisteppäin eli kellonsuuntaan..!

      Työkalu millä sai auki on nimeltään "moniotepihti".

      Omassa asennon lukkimis mekanismi oli huono, niin piti lainata naapurilta parempi.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä vinkistä!Itse olin jo tuskan partaalla kun tajusin, tämän viestin jälkeen ruuvata letkua kellonsuuntaan ja lähti helposti:)


    • Mr.Smith-Jones

      Letku on kerran pitkän elämäni aikana alkanut vuotamaan letkun ja liittimen välistä ja samoin kerran kahva painikkeen ja rungon välistä.

      Pihtiä käyttäessä kannattaa laittaa käsipyyhepaperitukko väliin. Oraksen kahva pehmeää, johon jää jälki.

    • loppuu_letkun_vatkaus

      Milloinkahan ne nuokin puhelimet kehittyvät langattomiksi, kuten ääni sellaiset?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe