ongelma nro 1: kilpailijat

muut ottaa päähän

Näin on asia suhteissa ja rakkaudessa. AINA. Etenkin nuorilla, mutta hyvin monesti myös vanhemmilla sukupolvilla. Veikkaisin, että suurin osa suhteista päättyy enemmän tai vähemmän muiden toisesta kumppanista kiinnostuneiden muiden ulkopuolisten toimesta. Kaupungeissa ja yhteisöissä kun aina on niin, että usevamman miehen pitää olla kiinnostunut samasta naisesta tai toisin päin, ja sitten tehdään kaikkensa pilatakseen sen elämä joka saa sen naisen/miehen ensimmäisenä.

Uskoisin, että jos minä ja tyttöystäväni eläisimme maaseudulla keskellä ei mitään, suhde voisi kestää vaikka ikuisesti. Kyllä muut riidat on helposti sovittavissa, mutta pettäminen tai siitä epäileminen yms. ovat usein se mikä päättää suhteen. Myös jos olisi seurustelu samalla tasolla kuin avioliitto ja yhtä tiukkaa kuin muslimimaissa, eli käytännössä olisi rikos mennä söhlimään toisten suhteen väliin, voisi olla asiat paremmmin.

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnndndndnndnd

sama se on täällä maaseudullakin, kilpailijoita on täälläkin.suhde päättyi kun 5 muutakin miestä kävi kylässä mun muijan luona asutaan 80km päässä toisistamme..totta kai sitten ne sen muijan naapurin miehet nuorista 30kymppisistä yli kuuskymppisiin teki kaikkensa saadakseen tuhottua suhteemme.

• Ei, kiitos.

Nykyaika on sitä, että mulle kuuluu. Hyvin monet ovat sillä periaatteella liikkeessä, jolloin parisuhdetta testataan koko ajan.

• 12

Näinhän se on. Ihmiset ovat halpoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7444
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2410
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      6
      2051
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      28
      1981
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1643
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18