Näin on asia suhteissa ja rakkaudessa. AINA. Etenkin nuorilla, mutta hyvin monesti myös vanhemmilla sukupolvilla. Veikkaisin, että suurin osa suhteista päättyy enemmän tai vähemmän muiden toisesta kumppanista kiinnostuneiden muiden ulkopuolisten toimesta. Kaupungeissa ja yhteisöissä kun aina on niin, että usevamman miehen pitää olla kiinnostunut samasta naisesta tai toisin päin, ja sitten tehdään kaikkensa pilatakseen sen elämä joka saa sen naisen/miehen ensimmäisenä.
Uskoisin, että jos minä ja tyttöystäväni eläisimme maaseudulla keskellä ei mitään, suhde voisi kestää vaikka ikuisesti. Kyllä muut riidat on helposti sovittavissa, mutta pettäminen tai siitä epäileminen yms. ovat usein se mikä päättää suhteen. Myös jos olisi seurustelu samalla tasolla kuin avioliitto ja yhtä tiukkaa kuin muslimimaissa, eli käytännössä olisi rikos mennä söhlimään toisten suhteen väliin, voisi olla asiat paremmmin.
ongelma nro 1: kilpailijat
muut ottaa päähän
3
510
Vastaukset
- nnnndndndnndnd
sama se on täällä maaseudullakin, kilpailijoita on täälläkin.suhde päättyi kun 5 muutakin miestä kävi kylässä mun muijan luona asutaan 80km päässä toisistamme..totta kai sitten ne sen muijan naapurin miehet nuorista 30kymppisistä yli kuuskymppisiin teki kaikkensa saadakseen tuhottua suhteemme.
- Ei, kiitos.
Nykyaika on sitä, että mulle kuuluu. Hyvin monet ovat sillä periaatteella liikkeessä, jolloin parisuhdetta testataan koko ajan.
- 12
Näinhän se on. Ihmiset ovat halpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988