Näin on asia suhteissa ja rakkaudessa. AINA. Etenkin nuorilla, mutta hyvin monesti myös vanhemmilla sukupolvilla. Veikkaisin, että suurin osa suhteista päättyy enemmän tai vähemmän muiden toisesta kumppanista kiinnostuneiden muiden ulkopuolisten toimesta. Kaupungeissa ja yhteisöissä kun aina on niin, että usevamman miehen pitää olla kiinnostunut samasta naisesta tai toisin päin, ja sitten tehdään kaikkensa pilatakseen sen elämä joka saa sen naisen/miehen ensimmäisenä.
Uskoisin, että jos minä ja tyttöystäväni eläisimme maaseudulla keskellä ei mitään, suhde voisi kestää vaikka ikuisesti. Kyllä muut riidat on helposti sovittavissa, mutta pettäminen tai siitä epäileminen yms. ovat usein se mikä päättää suhteen. Myös jos olisi seurustelu samalla tasolla kuin avioliitto ja yhtä tiukkaa kuin muslimimaissa, eli käytännössä olisi rikos mennä söhlimään toisten suhteen väliin, voisi olla asiat paremmmin.
ongelma nro 1: kilpailijat
muut ottaa päähän
3
531
Vastaukset 3
- nnnndndndnndnd
sama se on täällä maaseudullakin, kilpailijoita on täälläkin.suhde päättyi kun 5 muutakin miestä kävi kylässä mun muijan luona asutaan 80km päässä toisistamme..totta kai sitten ne sen muijan naapurin miehet nuorista 30kymppisistä yli kuuskymppisiin teki kaikkensa saadakseen tuhottua suhteemme.
- Ei, kiitos.
Nykyaika on sitä, että mulle kuuluu. Hyvin monet ovat sillä periaatteella liikkeessä, jolloin parisuhdetta testataan koko ajan.
- 12
Näinhän se on. Ihmiset ovat halpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 50686
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500