Näin on asia suhteissa ja rakkaudessa. AINA. Etenkin nuorilla, mutta hyvin monesti myös vanhemmilla sukupolvilla. Veikkaisin, että suurin osa suhteista päättyy enemmän tai vähemmän muiden toisesta kumppanista kiinnostuneiden muiden ulkopuolisten toimesta. Kaupungeissa ja yhteisöissä kun aina on niin, että usevamman miehen pitää olla kiinnostunut samasta naisesta tai toisin päin, ja sitten tehdään kaikkensa pilatakseen sen elämä joka saa sen naisen/miehen ensimmäisenä.
Uskoisin, että jos minä ja tyttöystäväni eläisimme maaseudulla keskellä ei mitään, suhde voisi kestää vaikka ikuisesti. Kyllä muut riidat on helposti sovittavissa, mutta pettäminen tai siitä epäileminen yms. ovat usein se mikä päättää suhteen. Myös jos olisi seurustelu samalla tasolla kuin avioliitto ja yhtä tiukkaa kuin muslimimaissa, eli käytännössä olisi rikos mennä söhlimään toisten suhteen väliin, voisi olla asiat paremmmin.
ongelma nro 1: kilpailijat
muut ottaa päähän
3
461
Vastaukset
- nnnndndndnndnd
sama se on täällä maaseudullakin, kilpailijoita on täälläkin.suhde päättyi kun 5 muutakin miestä kävi kylässä mun muijan luona asutaan 80km päässä toisistamme..totta kai sitten ne sen muijan naapurin miehet nuorista 30kymppisistä yli kuuskymppisiin teki kaikkensa saadakseen tuhottua suhteemme.
- Ei, kiitos.
Nykyaika on sitä, että mulle kuuluu. Hyvin monet ovat sillä periaatteella liikkeessä, jolloin parisuhdetta testataan koko ajan.
- 12
Näinhän se on. Ihmiset ovat halpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111