Eli treenaatteko esim. Jedi Knight II:n tai Jedi Academyn parissa valomiekkailu taitojanne?
Treenaan itse valomiekkailua siten, että syötän pelin komentokehoitteeseen käskyn, joka mahdollistaa koodien käyttämisen pelissä, ja näillä koodeilla kutsun tietyn määrän vihollisia sparrausvastustajiksi ja kokeilen miten pärjään. Tarvittaessa nostan vastustajien määrää ja saatan ottaa joukkoon myös pahempia vastustajia. Yleensä myös poistan koodilla pelin lapsiystävällisen vahinkomallinnuksen, jonka jälkeen vastustajat voivat menettää jokaisen raajansa, katketa kahtia keskivartalosta, tai jopa hukata päänsä. Vaikkakin taistelut saattavat mennä tämän johdosta aika brutaaleiksi, niin mielestäni tämä on realistisempaa kuin vaikkapa The Force Unleashedin tapainen väkivalta, jossa vastustajia voi mätkiä valosapelilla ties kuinka monta kertaa ennen kuin ne kuolevat, eivätkä ne kovankaan käsittelyn jälkeen yleensä menetä ruumiinosiaan (ellei niin ole käsikirjoitettu). Tämän "K-18" moodin aktivoiminen myös lisää taisteluihin aivan uudenlaisen vaara-elementin, sillä taistelut ovat nyt kuolettavempia, koska pieninkin sivallus voi tappaa, jos se irroittaa vaikkapa käden, ja samat asia mitkä voivat sattua vihollisille, voivat käydä myös itselle. Eli myös minulta voi irrota pää, jos olen varomaton.
Olen analysoinut jonkin verran omaa taistelutyyliäni ja minusta se muistuttaa aika paljon Soresua, koska olen aika paljon puolustuskannalla ja osaan tehokkaasti kääntää vastustajien hyökkäykset heitä itseään vastaan. Hallitsen myös hyökkäämisen melko hyvin ja hyökätessä useimmiten käyn aggressiivisesti päälle Shien/Djem So:n tapaan. Toinen tyyli mitä hyökätessä saatan soveltaa on Ataru, eli teen paljon akrobaattisia liikkeitä ja sivaltelen samalla ympärilleni.
Ja pelinä siis Jedi Knight II - Jedi Outcast
Harjoitteleeko kukaan virtuaalista valomiekkailua?
4
146
Vastaukset
- Keisari Phetulioh
Minä pelaan Jedi Academyä.
Käytän "Knights of the Force" Modia.
Olen huomannut, että oma tyylini on varsin agressiivinen. - KyleKatarn.1987
Jedi Academyssä on tosiaankin monipuolisempaa tuo taisteleminen, kun voi valita taisteleeko yhdellä, kahdella vai peräti kaksiteräisellä sapelilla. Molemmissa JK II:ssa ja Jedi Academyssä on hämmästyttävän hienosti suunniteltu koko se taistelusysteemi, etenkin kun molemmat pelit on kehitetty Quake kolmosen varsin yksinkertaisen räiskintämoottorin päälle.
Ja kumpikin peli on jo miltei vuosikymmenen vanha.
Miten muuten kuvailisit tuota omaa tyyliäsi? Osaatko kertoa mitä noista seitsemästä virallisesta jedi-tyylistä se muistuttaa? Oletan että koska pelaat modia, niin taistelutyylitkin ja niiden liikkeet ovat ilmeisesti modattuja ja erilaisia kuin alkuperäisessä pelissä.. - Keisari Phetulioh
Tyylini ei oikein muistuta Jedityylejä. Ehkäpä tuo Vaapaad olisi aika lähellä, kun käytän yhtä valosapelia. Yleensä käytän kaksiteräistä ja silloin harjoitan paljon perhosvoltteja ja muita akrobaattisia liikeitä.
KotF:issa vain paikat ja hahmot ovat modattuja. miekkailua se ei muuta. - Skywalker98
Heh... Wii Sport Resortissa on valomiekkailupeli:) Olen sitä koittanut pari kertaa:D
Ja pikkuveljeni jotain Star Wars III, Star Wars trilogy 4-6, Clone Wars... -pelejä:) Juu en tajunnut niistä mitään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768