Käytkö säännöllisesti jossain tai harrastatko jotain? Minä en jaksa tätä enää, minä haluaisin niin älyttömästi nähdä sinut. Pakko päästä pois täältä, jos tämä on turhaa..
Missä sinuun voisi
10
298
Vastaukset
- miksi odotat?
tästä eteenpäin mennään vain suoralla kontaktilla...höh, kaksi aikuista ihmistä, ei enää mitään teinimeininkiä.
- Olen omena
Shoppailua harrastan,en muuta erityisesti, ainiin ja sitten hölkkäilen satunnaisesti...et mut voi kyllä bongata missä vain, jos vain viitsii olla ahkera kulkija :)
Mutta en käy mitenkään säännöllisesti erityisesti missään. - en mä usko
että me voidaan missään törmätä. Harrastuksissani on vain naisia, enkä juurikaan käy tuolla yöelämässä kuin aniharvoin.
Ainoa keino on, että otat suoraan yhteyttä ja kyselet vaikka kuulumisia. Mikä estää? - minä--
ota yhteys,sullahan on se numba!
- mystery m
Mistäs tiedät, että mulla se vielä on tallessa.. ;)
- ap
siksi minä kysynkin sitä täällä, jotta voisin mennä hänen luokseen, kysyä nimeä, pyytää numeroa jne
- olisit heti
kertonut, että täysin tuntemattomasta ihmisestä kyse, niin me rakkaudenriivaamat ei oltais turhaan vastattu.
- katsoja nro 203
Jos et tiedä niin laita tuntomerkkejä ja missä näit naisen jne. Olisiko Etsintäkuulutus-palsta kuitenkin oikeampi paikka etsiä?
- ap
katsoja nro 203 kirjoitti:
Jos et tiedä niin laita tuntomerkkejä ja missä näit naisen jne. Olisiko Etsintäkuulutus-palsta kuitenkin oikeampi paikka etsiä?
Voisi ollakin, mutta en minä kovin mielelläni laita mitään ilmoituksia kaikenkansan luettevaksi, jos en tiedä haluaako hän edes tulla löydetyksi.
- bluffy
ap kirjoitti:
Voisi ollakin, mutta en minä kovin mielelläni laita mitään ilmoituksia kaikenkansan luettevaksi, jos en tiedä haluaako hän edes tulla löydetyksi.
Sinun avauksesi hukkuu tälle palstalle hetkessä. En usko että täältä kukaan tunnistaisi toistaan, vaikka kohtalot joskus osuvatkin lähelle ja tuntuu mukavalta uskoa yhteensattumiin. Itsekin haaveilen törmääväni häneen joskus rauhassa vaikka lenkkipolulla tai ladulla, kun yleensä muulloin on aina ihmisiä ympärillä kun samassa harrastuksessa tapaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117