Olen menettänyt rakkaat vanhempani kahden vuoden sisällä. He olivat minulle kaikki kaikessa, sillä olen perheetön. Vietin lomani ja vapaahetkeni heidän luonaan. Itse asun Etelä-Suomessa ja he Itä-Suomessa. Jokainen loma oli yhtä juhlaa, kun tiesin, että pääsen pois kotiympäristöstä ja entiseen lapsuuden kotiini. Nyt lapsuuden koti on myyty. En tiedä, mitä tekisin lomillani. Tyhjyyden ja yksinäisyyden tunne on valtava. Pelkään lomia, mielummin olen töissä. Onko samassa tilanteessa olevia ihmisiä? Mistä löydän apua? Joskus olen niin paniikissa, että ihan tärisen ja oksennan.
Yksinäisyys pelottaa
4
165
Vastaukset
- mieslännestä
Olen pahoillani ja otan osaa, menetyksesi oli sinulle iso, olivat todella tärkeitä sinulle.
Ymmärrän tilanteesi, vaikka oma suhteeni, jo kuolleisiin vanhempiini olikin etäinen.
Sinun on kuitenkin jatkettava elämääsi, sitä vanhempasikin toivoivat, että olisit onnellinen, nyt et sitä ole.
Yritä hakeutua ihmisten pariin, yksin kotiin jääminen saattaa pahentaa vaan suruasi,uskon,että aina on joku, joka kuuntelee. - jukebox1
Hei nainen vm69 Ihan tuli kyynel silmään kun luin kirjoituksesi
Olen kokenut aivan saman ja vielä lisäksi veljen ja siskon kuoleman
Jos haluat voit kirjoitella minulle vaikka haudanhoidosta jos ei muusta
[email protected] - jukebox1
Voit ainakin tehdä päiviisi täytettä harrrastuksilla
ja uusia harrastuksia kannattaa miettiä aloittavansa
Muuten Kävin tänään veljen haudalla sytyttämässä lyhtyyn kynttilän - kristallivaras
pistä vaikka mulle sähköpostia.. En ole yksin enkä yksinäinen mutta juttu kaveri kyllä kelpaa.. Visin ehkä koittaa auttaa. Samaa vuosimallia olen kun sinä ja perheellinen , mutta tiedän silti tuon tunteen ja yksinkin olen joskus ollut.... s.p [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780