Vastaisit nyt niihin mun

s-posteihin

olisit kiltti. Minä tiedän nyt, että sinä olet täällä.

23

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmph!
    • mietisitä

No mutta, jos se ei tiedä että kuka sinä olet, kun et ole antanut tunnisteita.

• ?

?

• tokkurassa

:))

häh

• varmasti..

en vastaa. tulet sanomaan asias mun eteen. irl.,muuten voit unohtaa mut ja kaiken meidän välisen

• no siksi

sun pitääkin eka vastata, mulle ja kertoo mihin pitää tulla. Mitä vain teen hänen takiaan.

• ed
        no siksi kirjoitti:

sun pitääkin eka vastata, mulle ja kertoo mihin pitää tulla. Mitä vain teen hänen takiaan.

mun ei pidä tehdä mitään , ellen halua. nämä hommat hoidetaan irl, jos kerran teet mitä vain mun takia.....niinku lupasit just

• Enhän minä
        ed kirjoitti:

mun ei pidä tehdä mitään , ellen halua. nämä hommat hoidetaan irl, jos kerran teet mitä vain mun takia.....niinku lupasit just

voi tehdä mitä vaan, jos sinä et ensin salli sitä. Oletkohan liian julma nyt ja varma edes siitä, onko henkilösi edes ymmärtänyt syytä, kun vaikutat hieman loukkaantuneelta? En halua täällä minäkään mitään hoitaa

• ed
        Enhän minä kirjoitti:

voi tehdä mitä vaan, jos sinä et ensin salli sitä. Oletkohan liian julma nyt ja varma edes siitä, onko henkilösi edes ymmärtänyt syytä, kun vaikutat hieman loukkaantuneelta? En halua täällä minäkään mitään hoitaa

emmä tiedä susta enkä kenestäkään muusta täällä olevista mitään. mä mitään loukkaantunut ole. kunhan heitin läppää, ku mua v.ituttaa nuo tunnisteettomat aloitukset. mä katon ,että mul on silloin oikeus kirjottaa ihan mitä p.askaa vaan

• no oujeah!
        ed kirjoitti:

emmä tiedä susta enkä kenestäkään muusta täällä olevista mitään. mä mitään loukkaantunut ole. kunhan heitin läppää, ku mua v.ituttaa nuo tunnisteettomat aloitukset. mä katon ,että mul on silloin oikeus kirjottaa ihan mitä p.askaa vaan

big upit sullekin!

• ilmoja pidellyt

Kysyitkö jotain niissä s-posteissa? Jos et, niin lähetä kaipaamallesi henkilölle selkeä kysymys. :P

• Pysyy ne pitämättäki

Enpä ole lähetellyt kelleen sähköpostia, eikä ole käytössäkään vanhat sähköpostit..Mitäpä sitä turhaan, kyllä mies saa tehdä aloitteen, jos joskus sellainen kiinnostuu tai minä siitä..

• en pysty

En ole käyttänyt sähköpostiani vuoteen. Se on varmaan suljettu jo.

• häh...

mitä sitten, eihän tää sulle ollut, lue aloitus järjen kans,,ai mutta eihän sul ole

• en voi vastata, kun

en muista mun sillosen sähköpostin salanaa..

• osoite oli?

Mihin sen lähetit?

• *

En katsonut laitoitko vastausta viimeiseen viestiini, enkä halua lukea niitä. Sattuu liikaa.

Ymmärrän, ettet halua minua. Silti.. sopivan verran ikävää vieläkin.

• mistä tietää

Jos on niin aivoton ja tyhmä ettei osaa vastata? On niitä ehkä sellasiakin olemassa.

• bittiavaruus

Laita ne s-postit uudestaan jospa ne eivät ole menneet perille

• Toivoa sinnepäin

tiedän varmasti ettei tämä ole mulle, mutta vastaan kuitenkin, voin kuvitella erittäin hyvin tuon piinaavan odottamisen tunteen,kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• ihan sama kuka oon

ei tarvitse kärvistellä, jos olisi sen verran m.unaa, että selvittäisi asiat irl. sanon sullekin tämän, koska oot samanlainen pelkuri ku tuo ap. hyvää yötä vaan kaikille

• ed
        ihan sama kuka oon kirjoitti:

ei tarvitse kärvistellä, jos olisi sen verran m.unaa, että selvittäisi asiat irl. sanon sullekin tämän, koska oot samanlainen pelkuri ku tuo ap. hyvää yötä vaan kaikille

:D heh hehee...

• Mistä minä

nyt tiedän, että se osoite on oikeasti sinun? Kirjoitan heti, kunhan vihjaat, että olet oikea. Sano vaikka mun nimestä jotain, sinun en tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe