Topfield tf510pvrt ajastettujen ohjelmien listalla

topparisti

näkyy vain kanava jolta ohjelma tulee muttei ohjelman nimeä.Onko tämä laitteen ominaisuus vai enkö minä vain osaa sitä käyttää,aina saa arpoa että mikähän ohjelma tuohonkin on ajastettu kun ei näy nimeä.Tallennettujen ohjelmien listalla nimet sentään näkyy.Osaako joku sama laitteen käyttäjä neuvoa tässä asiassa?

3

235

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toppy_5100

Valitettavasti tuo on Toppyn ikävä ominaisuus. Asia on kuitenkin ainakin joissakin malleissa korjattavaissa Firmwarea "puukottamalla", eli asentamalla firmikseen "Timer Settings" -patch. Lisätiedot korjauksesta täältä:

http://www.tapworld.net/index.php?option=com_content&view=article&id=494:timer-setting-patch-ts-v2&catid=21:fw-patches&Itemid=42

Ja firmiksen puukottamiseen step by step -ohjeet täältä:

http://www.toppy.fi/keskustelu/topic/1518-firmwaren-patchays-for-dummies/

Eivät nuo ihan aloittelijan temppuja ole, mutta eivät ihan rakettitiedettäkään. Toimivuutta tuolla 510-mallilla en ole kokeillut, mutta omassa 5100-boxissa toimii hienosti.

• Kuusirinne

Topparisti olen minäkin, mutta kuulostaa tosi oudolta. Kyllä minun laitteissani (kaapelityypin Masterpiece ja 520) ovat ohjelmien nimet näkyneet aina tallenteiden listassa (File). Uudemmassa 520:ssa PlasmaEPG lisää tallenteiden loppuun vielä päivämäärän, joka selkeyttää asiaa lisää.

Masterpiecessa lisäsin jokaiseen ajastukseen erikseen aikaa, uudemmassa tämä hoituu automaattisesti PlasmaEPG:n avulla. Kummallista, ettei Topfield ole vielä ratkaissut asiaa asetuksien avulla. Toisissa merkeissä asia kuulemma toimii.

Tallennatko ohjelmia menu-valikon kautta vai suoraan ohjelmaoppaasta? Tämä saattaa vaikuttaa asiaan. Itse olen aina käyttänyt tallennusta ohjelmaoppaasta käsin. Joskus olen tosin unohtanut panna jonkin ohjelman tallentumaan enkä ole jaksanut katsoa sitä saman tien loppuun asti. Tällöin olen käyttänyt ajastusta menu-näppäimen kautta ja antanut itse ohjelmalle nimen, kun ole pannut tallentumaan loput katsomastani ohjelmasta.

• Kuusirinne

Luin vähän huonosti kysymyksesi, valitan. Ajastettujen ohjelmien listalla (menu-valikon kautta) eivät todellakaan ohjelmien nimet näy! Muttta kuten kerroin, tuota tapaa ajastaa käytän vain harvoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe