rv40+5 eikä vieläkään...

rv40+5

Ei meinaa vaan tulla maailmaan...
Näitä nyt on varmaan ollut satoja, mutta onko omasta mielestänne tehokkaita keinoja synnytyksen käynnistykseen? =)
Suurin osa varmaan poppaskonsteja, mutta mielenkiinnolla kuulisin, mitä olette itse kokeilleet =) .
Tämä on minulle ensimmäinen.

12

5320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä...

Minä kokeilin kaikki mahdolliset ässät eli sauna, siivous ja seksi, mutta en voi sanoa että olisi auttanut! Mulla vauva syntyi 41 1 eikä saman päivän aamunakaan tuntunut missään. Sitten yhtäkkiä vain vedet meni. Eikä kyllä siitäkään alkaneet supistukset vaan sairaalassa todettiin tytön olevan perätilassa, joten syntyi sitten kivuttomasti sektiolla. Synnytystä edellisenä päivänä olin kiukkuinen kuin ampiainen ja taisin suuttua siinä miehellenikin. Eli tuota suuttumista kannattaa kokeilla! Taas yksi ässä lisää! :)

• Täällä...

Ainiin lääkäri teki sairaalassa mulle erittäin kovakouraisen sisätutkimuksen joka saikin sitten supistukset alkamaan, mutta jouduin siis kuitenkin sektioon. Eli en tiedä olisko tuosta kohdun napukan stimuloinnista jotakin hyötyä. Yliaikaiskontrollissa lääkärit usein saavat synnytyksen käyntiin tuolla sisätutkimuksella :)

• akupist. hieronta
    • cccvvvbbb

Minä lenkkeilin paljon ja aina tulikin kivasti supistuksia. sekstailtiin parin viimeisen viikon ajan 1-2 krt joka päivä jos vaan pystyttiin :D Uskon sen auttaneen koska sen jälkeen supisteli kunnolla. Tyttö syntyi rv 39 5. (mutta seksin/sperma vaikuttaa varmaan vaan jos usein harrastelee, näin itse uskon :) Kaverini sai supistukset hieromalla nännejä ja sitten synnytys käynnistyi. Eräs tuttu sai käynnistymään niin että saunassa laittoi jääkylmän pyyhkeen masun päälle. (tästä kysyin neuvolassa kerran, sanoivat että voi hyvinkin toimia!) Ja semmoinenkin tapaus tuttavallani että hän paineli kipukoukulla jalkapohjasta "oikeasta kohtaa" niin synnytys käynnistyi samana iltana. Voihan aina olla että on ollu sattumaa että on alkanu, mutta aina kannattaa yrittää :)

• kokeilemaan vaan:

-Ensin siivotaan.... sitten saunaan.... josta sextaamaan :)
      (Sperman prostaglandiini kypsyttää paikkoja, Vau-kirjassakin on maininta asiasta: pitäisi nostaa lantio ja jalat ylös aktin jälkeen, jotta kohdunkaula "kylpisi" siemennesteessä! :)

-Nännejä kannattaa myös hieroa kaksi-kolme kertaa päivässä n.10min ajan.
      -Lenkkeily on hyvä konsti.
      -Myös "sisätutkimus" saattaa käynnistää (itselläni tämä toimi)

• rv40+5

HEI cccvvvbbb (9.1.2012 13:35)!

Mikä on se jalanpohjan "oikea kohta"?
      Ja miten siis hieroa nännejä?
      Kun kumpaakin on kokeiltu, mutta mitään ei tapahtu.
      Eli onko niihin ihan tarkat ohjeet ja kohdat?
      Ja siis 3xs kokeiltu..ei tehoa.

• rv40+5

niin ja siis oli tarkoitus laittaa myös että
        hei kokeilemaan vaan: (9.1.2012 18:56)

• akupisteet netistä

Ei kai siihen nännien hieromiseen muuta neuvoa ole, kuin että yritä matki ainakin vauvan imemistä =D ..ja siis hierot vaan.
      Ja akupisteitä löytyy netistä..sitten vaan opettelemaan =) .
      Vai en tiedä, olisiko jollain muulla viisaampaa neuvoa =D

• cccvvvbbb

Se ohje niihin oikeisiin kohtiin oli siellä kipukoukku-paketissa. Siellä oli lappunen missä oli kaikkia erilaisia kohtia mitä sillä koukulla pitäis painaa..ja minulla ei itsellä sitä ole..hmm..ehkä googlettamalla löytyisi. Tai sitte pittää mennä ostamaan se koukku ;D

• Kaiken maailman keinoja sitä sitten onkin keksitty. Pitänee jotain noista kokeilla kun täällä menossa 41 1. Olo jokseenkin tukala ja lenkkeily ja seksi on kyllä varmasti unohdettavien listalla ihan suoraan kun ei lantio tai alapää kestä kumpaakaan

• rv41&tuskainen olo

Onko totta, että lakritsin syöminen voi laukaista synnytyksen? =D

Kuulin jostain sellaista..tässä nyt menossa rv41..ja myös aika tuskainen olo.

• tämätäällätoimi

Mä tein vikoilla viikoilla piiitkiä reippaita kävelylenkkejä päivittäin, siis noin 5-10km pituisia. Syntyi hieman ennen la:ta ja synnytys oli sutjakka mikä varmaan johtui hyvästä kunnosta. Synnytystä edeltävänä iltana kävelin 8km. Luulen että tää mulla vaikutti synnytyksen käynnistymiseen ja nopeaan etenemiseen, kun aina kävelylenkkien jälkeen oli kipeitä suppareita. kokeile!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe